AndroidHealthClinic

Ik ben het zat

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
dank je, komt goed!

Je bent goed op weg, succes met het behalen van je doel! :thumb:

Dan kan ik eigenlijk wel gelijk even updaten. Ik heb geen gewicht meer verloren, maar ik ben ook niets aangekomen. Ik heb met Kerst niet zuinig gedaan met eten. Alhoewel ik niet gesnoept heb of andere ongezonde dingen zoals chips, toastjes etc etc heb gegeten. Gewoon 2 dagen volgegeten met vlees (gourmet) en kalkoen :D

Nu weer gewoon als voorheen. Met oudjaar eet ik wel een oliebol oid, maargoed dat kan ook geen kwaad voor een keer.

1 januari weer aan de slag.

suc6 met afvallen !

Dan kan ik eigenlijk wel gelijk even updaten. Ik heb geen gewicht meer verloren, maar ik ben ook niets aangekomen. Ik heb met Kerst niet zuinig gedaan met eten. Alhoewel ik niet gesnoept heb of andere ongezonde dingen zoals chips, toastjes etc etc heb gegeten. Gewoon 2 dagen volgegeten met vlees (gourmet) en kalkoen :D

Nu weer gewoon als voorheen. Met oudjaar eet ik wel een oliebol oid, maargoed dat kan ook geen kwaad voor een keer.

1 januari weer aan de slag.

ji afvallen ciko aankomen wens ons beiden succes

en die oliebolletje kan geen kwaad hoor

Beetje ontopic blijven anders gaat het draadje naar C&C :)

op de een of andere manier heb ik toch nog 2 kg verloren... ik heb me 6 dagen geleden gewogen... toen scheelde het -600 gram, wat ik niet noemenswaardig afvallen vind.

Maargoed :rocker2:

doet me wel goed. zit even in een dipje.

heel veel succes meid gaat je zeker lukken

weer -1kg.

dank je!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven