AndroidHealthClinic

Ik ben het zat

Status
Niet open voor verdere reacties.
goed bezig

netjes or, gaat lekker zo te zien;)

Hoeveel ben je nou in totaal kwijt??? volgens mij al aardig wat:)

• Topic Starter Topic Starter
- 4kg in een paar weken eraf, nou het gaat echt lekker! heb wel een kleine terugval gehad gisteren, ik liep met honger in de supermarkt en heb er een zak chips (lays sensation sweet paprika) en een fles cola gekocht en ook allebei helemaal opgeten, vervolgens die avond patat met mayo en een kroket gegeten en een fles wijn leeg gedronken. Maar vandaag geen enkele moeite om mijn gezonde patroon weer te hervatten. Dit was mijn eerste junkdag sinds 5 december.

Marjolein, je bent goed bezig! en dat "akkefietje" moet af en toe kunnen hoor ;)

Het is vooral die cola geweest die je darmen van streek hebben gemaakt: cola is de moord voor je maag en darmen... prima middel als je voedselvergiftiging hebt trouwens.

- 4kg in een paar weken eraf, nou het gaat echt lekker! heb wel een kleine terugval gehad gisteren, ik liep met honger in de supermarkt en heb er een zak chips (lays sensation sweet paprika) en een fles cola gekocht en ook allebei helemaal opgeten, vervolgens die avond patat met mayo en een kroket gegeten en een fles wijn leeg gedronken. Maar vandaag geen enkele moeite om mijn gezonde patroon weer te hervatten. Dit was mijn eerste junkdag sinds 5 december.

So je was wel vet dronken op msn. Je deed nog net niet je webcam aan.

Weetje nog ? :p

4 kilo eraf doe je goed

Je bent goed bezig, lekker door gaan dus.

proficiat met je 2de kindje

lees dat je van 110 kg kwam

wat zijn je stats nu? :)

hop naar de 50 marjolein

volgens mij is ze 1.70 ;)

Goed gedaan en zet hem op, maar vergeet niet je kindjes genoeg aandacht te geven:)

sterkte en suc6 met de race naar de 70 kg :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven