MuscleMeat

Ik heb een boete gehad topIc

Mijn laatste boete was 7 jaar geleden toen ik 85 reed waar ik maar 80 mocht.
Vind het een beetje zonde van het geld, dus hou me maar gewoon aan de regeltjes.

Mijn laatste boete was 7 jaar geleden toen ik 85 reed waar ik maar 80 mocht.
Vind het een beetje zonde van het geld, dus hou me maar gewoon aan de regeltjes.
Dat zuigt... 5 km / h te hard, zouden ze echt geen boete voor moeten geven, alsof zij zich altijd aan de regeltjes houden !

Zowel vroeger met een opgevoerde brommer, als nu met de auto enige overtredingen begaan, maar nog nooit in me leven een bekeuring voor iets gehad. :o

Ik weet wel iets grappig ! Vriend van me had zijn brommer opgefokt, is er 3x mee betrapt en heeft nu hoopje ijzer + fikse boete.

ik had laatst 150 oi voor door rood rijden (ik dacht oranje :() Zaterdagochtend, 8:00, geen mens op de weg...

Voor oranje moet je ook stoppen hoor ;).

Dat zuigt... 5 km / h te hard, zouden ze echt geen boete voor moeten geven, alsof zij zich altijd aan de regeltjes houden !

Onzin, je moet toch ergens een grens trekken? Sowieso gaat er correctie af + nog een kleine marge. Op een 100 km snelweg mag je bv 107 km/h rijden. Krijg zelf aardig wat boetes op jaarbasis, maar zeur er nooit over. Rij immers zelf te hard.

Gisterenavond 23.00. 35e omdat ik geen voorlicht had. K*tleven.

een boete van 50 euro omdat ik 0,7 seconden te vroeg overstak op een zebrapad terwijl alle auto's al 10 seconden stil stonden. Ik vroeg me al af wanneer het groen zou worden en dacht dat het verkeerslicht mss kapot was dus stak ik over en sprong het licht nog geen seconde later op groen. Dat zag een agent in functie die een groentje aan het opleiden was dus ging hij even tonen hoe je de zaken in het verkeer op orde stelt.
Ik probeerde wel nog af te dingen naar 25 euro omdat ik nog niet eens in het midden van het zebrapad was toen het op groen sprong maar dat hielp niet.
Sindsdien heb ik nix dan keiharde respect voor agenten die instaan voor de veiligheid van de burgers in het verkeer.

Mijn laatste boete was voor wildplassen, stond met m'n bezopen kop tegen het raam van een Chinees restaurant aan te zeiken.

Is wel behoorlijk lang geleden en nee ik ben er niet trots op :o

Gisteren nog 1 op de bus, te hard rijden op de snelweg.
Eigen schuld dikke bult :(

een boete van 50 euro omdat ik 0,7 seconden te vroeg overstak op een zebrapad terwijl alle auto's al 10 seconden stil stonden. Ik vroeg me al af wanneer het groen zou worden en dacht dat het verkeerslicht mss kapot was dus stak ik over en sprong het licht nog geen seconde later op groen. Dat zag een agent in functie die een groentje aan het opleiden was dus ging hij even tonen hoe je de zaken in het verkeer op orde stelt.
Ik probeerde wel nog af te dingen naar 25 euro omdat ik nog niet eens in het midden van het zebrapad was toen het op groen sprong maar dat hielp niet.
Sindsdien heb ik nix dan keiharde respect voor agenten die instaan voor de veiligheid van de burgers in het verkeer.

Ik had gewoon beginnen lopen :p

Ow ze waren met de velo, haha :D

ja met van die dure mountainbikes maar zelfs dat zou me niet kunnen stoppen.
Het was namelijk in antwerpen en daar hoef je maar bijvoorbeeld de stadsfeestzaal in te lopen en ze kunnen je nooit meer pakken want dan loop je binnen en kan je via 20 winkels weer naar buiten en honderden trappen op en af zodat ze je nooit meer vinden :D
Uiteraard dacht ik daar maar aan nadat ik al mijn paspoort had gegeven :(

Terug
Naar boven