Fitness Seller

Ik heb een boete gehad topIc

ja met van die dure mountainbikes maar zelfs dat zou me niet kunnen stoppen.
Het was namelijk in antwerpen en daar hoef je maar bijvoorbeeld de stadsfeestzaal in te lopen en ze kunnen je nooit meer pakken want dan loop je binnen en kan je via 20 winkels weer naar buiten en honderden trappen op en af zodat ze je nooit meer vinden :D
Uiteraard dacht ik daar maar aan nadat ik al mijn paspoort had gegeven :(

Hehe, dommerik :D
NOOIT uw pasport afgeven :p

Laatste rijbewijs niet bij, hoogte weet ik niet meer. was aangehouden omdat ik de radio te hard zou hebben staan?????

Laatste boete was 3 jaar terug. 7 euro voor mijn voorlicht :p Veel he?

Met de fiets door het rood om 3u 's nachts terwijl er géén verkeer was: 150 EUR.

De laatste boete die ik heb gehad was een paar jaar geleden toen ik tegen mn oude middelbare school aan stond te pissen.:o

18 -9 de max. snelheid op de snelweg overschreden met 5 hele kilometers, ja ja misdadig...

26 euro, lekker verdienen toch :(

Als je door rood fietst of zonder voorlicht wat ik ook zeer vaak doe, dan let je toch van te voren al op of je geen bonnen schrijvers ziet. Anders doe je het er gewoon om in mijn ogen.
Net eende als wildplassen, als je word gepakt dan heb je gewoon een domme plek opgezocht.

Laatst een fout parkeren boete van een stadswacht gekregen. 66 euro. Gast was echt te dom om te kakken. Stadswacht :roflol:

Stelletje criminelen in dit topic , levensgevaarlijk! Aanpakken dat tuig!

Laatst bewerkt:
Dat zuigt... 5 km / h te hard, zouden ze echt geen boete voor moeten geven, alsof zij zich altijd aan de regeltjes houden !
als ze haastig zijn,leggen ze gewoon hun zwaailicht aan,ze hebben dan een reden dat ze sneller mogen.

mn laatste(zware) boete was 150 euro,omdat ik 75 ofzo reed waar 50 mocht.:mad:
voor de rest regelmatig eens boetes van 50 euro.

gelukkig nog geen 1.
rijd in de stad meestal zo'n 6 km te hard op teller, waardoor ik met correctie net niet boven de bekeuringsgrens zit. op de snelweg loop ik wel wat meer risico.. maar heb als het goed is alle vaste flitslocaties op mn tomtom staan, en voor de rest gewoon goed opletten of ze niet langs de kant staan te flitsen, of dat er een videowagen achter me zit :P

heb zelf maar een bekeuring uitgedeeld(A4tje met stift op paard ze kont geplakt 250 euro boete voor openbaar poepen van een politie paard,ze schijten de hele stad onder en ik stond er met me gympies bijna in

vanacht rond 1 uur, wildtrekken.
boete moet bepaald worden door de rechter.

Aanrijding 1,5 jaar terug met brommer tegen een oma
400€

Terug
Naar boven