MuscleMeat

Ik heb een boete gehad topIc

2 weken geleden. 2 pylonnen op de weg gezet om vervolgens te kijken hoe er een auto tegen aan reed. Bleek het dus een politieauto te zijn. 150 eu voor baldadigheid.

Ik heb 2 maanden terug een proces verbaal gekregen. Hij is inmiddels binnengekomen en de beste agent heeft mijn naam, de locatie en de tijd fout. Moet ik hem nou nog betalen oder was? Ik ga gewoon in beroep, kijken wat er gaat gebeuren.

Ik heb ook een boete gekregen voor het weggooien van die boete. Maar ik heb het idee dat ze dat nooit kunnen bewijzen. Dus die betaal ik sowieso niet. Hij was gewoon uit m'n auto gewaaid en dat overkomt de beste nog, niet?

Pas geleden een boete gehad voor geen gordel omhebben in de auto 90 euries weg.

240 euro voor 19 km te hard met vrachtwagen recent.

5m verkeerde straat ingereden (was enkel richting) en wordt ik onmiddellijk klem gereden door een combi en geeft die politievrouw me direct een boete tbv € 150. Best een dure 5m geweest vind ik... Een waarschuwing had voldoende geweest lijkt me.

Laatste boete was <10km te hard en €50 kwijt, is al weer een jaartje of 2-3 geleden...

In mijn hele leven 2x een wind-mee boete gehad: 5 km/h te hard per keer... Allebei binnen de bebouwde kom.

Zonde, maar ach: te doen...

Terug
Naar boven