XXL Nutrition

Ik vraag dit voor een vriend

Bezoekers in dit topic

Jij weet ook niet wat je wil, amir1121 kreeg er pas van langs om z’n borsthaar
 
Ja iets er tussen in is helemaal prima. Glad is ook zo minderjarige maagdelijke jongetjes achtig. Dat van amir bedekt gewoon zijn hele borst, rug, buik, bil, etc.
 
Laatst bewerkt:
Ja iets er tussen in is helemaal prima. Glad is ook zo minderjarige maagdelijke jongetjes achtig. Dat van amir bedekt gewoon zin hele borst, rug, buik, bil, etc.
ik mag mijn borst ook niet te vaak scheren van mijn vrouw , precies om die reden :P
 
Inb4 half dbb laat zijn borsthaar groeien.
 
  • Like
Waarderingen: LM
Dat probeer ik al 31 32 jaar, maar tot op heden zijn ze op 2 handen te tellen. Dat wordt niet knuffelen met LM voor mij helaas. :treuren:
Wat niet is kan nog komen.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Dat probeer ik al 31 32 jaar, maar tot op heden zijn ze op 2 handen te tellen. Dat wordt niet knuffelen met LM voor mij helaas. :treuren:

Wees blij dat het niet hebt. Ik ben en vanaf mijn 16e kamp ik met borsthaar, buikhaar en schouderhaar.
 
Ik zie dat het een trend is dat mannen hun borsthaar scheren. Waarom is dat?

Ik vraag dit voor mezelf
Persoonlijk enkel als het tijd is om een progressie foto te nemen. Rug mag wel iets vaker.
Ballen ook.
 
Ik ben nog altijd in tweestrijd met mezelf of ik het ga blijven scheren of niet :(
 
Steak Tartaar, eet je die best saignant of a point?
En mag dit in een pan met anti-kleeflaag?

Mijn vriend zou graag tamelijk snel antwoord krijgen, het is voor deze avond.
 
Dat probeer ik al 31 32 jaar, maar tot op heden zijn ze op 2 handen te tellen. Dat wordt niet knuffelen met LM voor mij helaas. :treuren:

De reden dat ik mijn borst scheer is juist omdat het maar een paar haartjes zijn, ik voel je
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Back
Naar boven