AndroidHealthClinic

Ik wil aankomen.. HELP!

sguevara

Novice
Waardering
0
Lengte
1m65
Massa
44kg
Hey people,

Ik ben een vrouw van 21. Ik wil graag 10 kilo aankomen doormiddel van krachttraining.
Op dit moment weeg ik 44 kilo en mijn lengte is 1.66. Ik heb dus ondergewicht.
Het zit sowieso in de genen dat ik slank ben. Alleen door veel stress en problemen laatste tijd ben ik dus 7 kilo afgevallen.
Ik woog nooit onder de 50, vanaf mijn 15de tot vorig jaar.. dus ik begin mij zorgen te maken. Alleen er is 1 probleem,ik eet ''goed'', soms probeer meer op te scheppen maar ook dat helpt niet. Heb dat probleem (voor sommigge vrouwen biggest wish) al sinds kleins afaan.
Ik kom gewoon niet aan door veel eten, en als ik echt overdrijf dan eet ik mezelf misselijk!

Heb geen plat lichaam, lange benen en heb wel vormen maar beginnen wel minder te worden. Zou graag mooie gespierde benen en wat rondere billen willen hebben.
Dat is echt het belangrijkste, want ik pas gewoon geen broeken meer. Daarnaast wil ik natuurlijk ook de rest van mijn lichaam trainen. Bijvoorbeeld me buik is wel heel dun maar totaaaal niet strak.

Dus mijn vraag is, op wat voor manier kan ik 10 kilo aankomen? Welke producten raden jullie aan om te eten? Wat voor soort krachttraining?
Ok jullie gaan zeggen squats, maar hoevaak en hoe zwaar?

Graag serieuze reacties. Ik plaats ook even een foto van mijn lichaam.

ff5lrb.jpg

eten.

Weightgainers? Meer kcal boven je behoefte aan kcal? Is dat iets?

aankomen is toch eten, ik at vroeger ook veel een snapte ook niet waarom ik niet aankwam maar als je je kcal behoefte en zo uit gaat rekenen en daar je eten op aanpast gaat het vanzelf. (mits jij je er ook aan houdt)

verder staan er zat schema's op internet voor trainen, zelf zou ik gewoon naar de sportschool gaan en rustig aan wat beginnen met de standaard oefeningen en daarna lekker gaan squatten voor hete benen + billen.

Hey people,

Ik ben een vrouw van 21. Ik wil graag 10 kilo aankomen doormiddel van krachttraining.
Het zit sowieso in de genen dat ik slank ben. Alleen door veel stress en problemen laatste tijd ben ik dus 7 kilo afgevallen.
Ik woog nooit onder de 50, vanaf mijn 15de tot vorig jaar.. dus ik begin mij zorgen te maken. Alleen er is 1 probleem,ik eet ''goed'', soms probeer meer op te scheppen maar ook dat helpt niet. Heb dat probleem (voor sommigge vrouwen biggest wish) al sinds kleins afaan.
Ik kom gewoon niet aan door veel eten, en als ik echt overdrijf dan eet ik mezelf misselijk!

Heb geen plat lichaam, lange benen en heb wel vormen maar beginnen wel minder te worden. Zou graag mooie gespierde benen en wat rondere billen willen hebben.
Dat is echt het belangrijkste, want ik pas gewoon geen broeken meer. Daarnaast wil ik natuurlijk ook de rest van mijn lichaam trainen. Bijvoorbeeld me buik is wel heel dun maar totaaaal niet strak.

Dus mijn vraag is, op wat voor manier kan ik 10 kilo aankomen? Welke producten raden jullie aan om te eten? Wat voor soort krachttraining?

ff5lrb.jpg
Hoe veel eet je op een dag . en hoe vaak ? en wat eet je dan ongeveer als je niet goed en genoeg eet en je gaat trainen dan kan je zo maar nog meer afvallen

---------- Toegevoegd om 19:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:35 ----------

Hoe veel eet je op een dag . en hoe vaak ? en wat eet je dan ongeveer als je niet goed en genoeg eet en je gaat trainen dan kan je zo maar nog meer afvallen
o sorry lees net dat je goed eet. mijn vriendin heeft het zelfde kan eten wat ze wilt en komt niet aan miss een shake nemen overdag

WK's assemble!

Wat is voor jou veel eten tot je er misselijk van word?

Hoe vaak en hoe zwaar? zet een mooi trainingsschema in elkaar dat je wekelijks kan volgen. Gewicht moet je uiteraard zelf aanvoelen.

Post is wat je eet op een dag, ik heb het idee dat je DENKT dat je veel eet maar het reuze mee valt.

edit** Schiet het forum op en ga je inlezen over voeding en training schema's. Hier ga je al veel antwoorden op je vragen vinden.

Hey people,

ff5lrb.jpg

Waarom open je drie verschillende topics?

Madafacking c-c-c-c-combo breaker!

meer eten.
hou eens bij hoeveel kcal je op een dag eet. waarschijnlijk schrik je van hoe weinig het is.

Het beste advies dat ik je kan meegeven is: Tel je calorieën.
Dit is absoluut de beste manier om zeker te zijn van je zaak naar mijn mening.
Je hebt vast wel een smartphone, download de app 'Myfitnesspal'.
In deze app kun je bepalen hoeveel calorieën je wilt eten per dag, en je kunt alles wat je eet in een soort logboek zetten per dag. Ook kun je dagelijks je gewicht invoeren wat uiteindelijk een grafiek vormt zodat je mooi kunt zien of er een stijgende lijn in zit. Via de site myfitnesspal.com kun je het aantal calorieën instellen.
Het enige wat je hierbij nodig hebt voor de precieze hoeveelheden is een keukenweegschaaltje.
Geloof mij, als je hier eenmaal aan gewend bent geraakt, denk je er niet eens meer bij na.
Mocht je nou alsnog niet bijkomen met de calorieën die jij hebt ingesteld als je 'doel calorieën per dag', is de oplossing simpel, verhoog je calorieën met 100 of 200.

Hoop dat dit helpt.

eten klaar, als ik wil aankomen moet ik zeker 4500 calorieën eten dus..

Als je misselijk wordt door veel eten dan kan je 't toch verdelen in meerdere kleine porties? 't gaat vanzelf wel wennen. Al is het op zich wel prettig om van nature nooit honger te hebben.

Verder gewoon eens rondkijken hier naar starter programma's.

Meerdere eetmomenten op een dag invoeren en het is relatief makkelijk om een behoorlijk aantal kcal te drinken (bijv. volle melk/chocomelk).

Mbt je training is starting strenght wel een aardig beginnersprogramma.

Ik vind het
wel verdacht
dat jij altijd
zo veel
enter gebruikt

Misschien
volgende
keer daar
op
letten
troll

• Topic Starter Topic Starter
Hmm denk dat ik INDERDAAD niet aan de 3000 calorieen kom..

Ochtend: 2 boterhammen kaas + eitje

Op werk in de middag: Een patatje of andere snack (werk in het centrum van rotterdam)
Op school in de middag: 2 Boterhammen kaas/kipfilet

Koffiepauze (4uur): Sultana

Avondeten: Avond eten doen we meestal 1 keer per week bestellen bij de surinamer. 1 keer per week vis. Rest van de dagen gemegd groente/vlees/kip/rijst. En dan gewoon van alles 2 scheppen ongeveer dus wel me bord vol. Staat ook altijd salade op tafel.

Voor het slapen drink ik verse sap uit de juicer (verschillende soorten fruit).

+ Ik drink heeeel weinig (water). Denk dat ik nétttt aan de 1 liter per dag kom. Ik vergeet het gewoon..
+ Ik rook. Ik heb gehoord dat je hierdoor ook minder trek kan krijgen?

Bedankt voor de reacties. Hoe kan ik mijn eetschema aanpassen? Wat ik moet ik vooral WEL veel eten?

Jeetje vind je het gek dat je zo weinig weegt..
Je zou je ontbijt kunnen veranderen naar havermout met volle melk, pindakaas en whey . Zit je zo aan de 7/800 kcal als je niet te zuinig bent met pindakaas.
Dat 4-uurtje zou je noten bij kunnen eten, walnoten of amandelen bijvoorbeeld. Dingen vullen bijna niet en bevatten erg veel kcal (en goede vetten).
S'avonds bij dat sapje nog een bak volle kwark met wat noten en wat zoetstof zoals slimpie siroop als je het niet zonder wil eten.
Las nog ergens 1 of 2 eetmomenten in en eet nog eens broodje met kip en een blik tonijn en nog eens een omelet met 1 of 2 boterhammen. In het begin ga je je echt misselijk voelen maar het went wel :)

Terug
Naar boven