AndroidHealthClinic

"ik wil opnieuw de sterkste man van belgie zijn"

50 kg

Moesten zijn andere stats vergelijkbaar zijn, zou dat voor een strongman niet eens slecht zijn. Bij strongman is iemand van 200kg die 220kg heft nog altijd sterker dan iemand van 50kg die 200kg heft. Voor een powerlifter ligt het helemaal anders natuurlijk.

Achja, wat heeft het voor zin hierover te blijven discussieren :p

wat een vergelijking
iemand die 50 kg weegd en die 220 kg tilt is een sterk iemand
die dikken die zogezegd beweerd dat hij de sterksten is doe een een bench van 250 kg .waarbij een bench tchirt die helpt nog eens 20 kg
plus als hij tegen de jimmy ga staan , ga jimmy hem belachlijk maken

ik ken enkel niet begrijpen dat je stoeft over kracht ,
en stoeft ik ben wereldkampioen , als zo niet is
bekijk de cijvers op het wk en ek natuurlijk ipf en epf
ga je wel merken dat die dikken een lul is die bluft
en ja die van 50 kg die 200 tilt dat is vier maal lichaal$msgewicht en scoord veel punten , dwz dat die dikken veel moet tillen om zelfde punten te halen , niet vierkeer zijn lichaamsgewicht maar tog 1 keer half

wat een vergelijking
iemand die 50 kg weegd en die 220 kg tilt is een sterk iemand
die dikken die zogezegd beweerd dat hij de sterksten is doe een een bench van 250 kg .waarbij een bench tchirt die helpt nog eens 20 kg
plus als hij tegen de jimmy ga staan , ga jimmy hem belachlijk maken

ik ken enkel niet begrijpen dat je stoeft over kracht ,
en stoeft ik ben wereldkampioen , als zo niet is
bekijk de cijvers op het wk en ek natuurlijk ipf en epf
ga je wel merken dat die dikken een lul is die bluft
en ja die van 50 kg die 200 tilt dat is vier maal lichaal$msgewicht en scoord veel punten , dwz dat die dikken veel moet tillen om zelfde punten te halen , niet vierkeer zijn lichaamsgewicht maar tog 1 keer half

M (denk toch dat jij het bent),
zoals al eerder gezegd we gaan er beter geen woorden meer aan vuil maken, laat ons gewoon sportief blijven, ik kan er ook niet tegen dat hij iedere keer weer in de media komt met de melding dat hij de sterkste is of terug zal worden, zijn discussies die eigenlijk nergens toe leiden, enkel tot frustratie
hij heeft zich ingeschreven en hij heeft nog 5 maandjes om in topvorm te zijn, doel is bereikt: of hij bewijst dat hij toch iets waard is of nog kan worden; of hij gaat zoals bij zijn vorige deelnames weer zwaar op zijn b**kes en slaagt er misschien zelfs niet in zich te kwalificeren
hij heeft zich al bewezen op tv met straffe uitspraken, hij mag ze nu komen waarmaken;)

verder geen woorden meer aan vuilmaken op een internetforum jongens, dit zou gebruikt moeten worden om techniek en advies ed uit te wisselen of hoogstens elkaar te jennen om boven jezelf uit te stijgen (niet waar Simon;)) en er mag uiteraard al eens gelachen worden, let wel op dat je je niet verlaagt tot het niveau van de mensen waar je eigenlijk zit op af te geven

tot zover deze moraliserende preek, kunnen jullie daar ook eens commentaar op geven:p now shut up and train! of zoek sponsors of doe iets anders positiefs om de sport te promoten
:slotje:?

de man met de panty-kousjes has spoken !

juist

M (denk toch dat jij het bent),
zoals al eerder gezegd we gaan er beter geen woorden meer aan vuil maken, laat ons gewoon sportief blijven, ik kan er ook niet tegen dat hij iedere keer weer in de media komt met de melding dat hij de sterkste is of terug zal worden, zijn discussies die eigenlijk nergens toe leiden, enkel tot frustratie
hij heeft zich ingeschreven en hij heeft nog 5 maandjes om in topvorm te zijn, doel is bereikt: of hij bewijst dat hij toch iets waard is of nog kan worden; of hij gaat zoals bij zijn vorige deelnames weer zwaar op zijn b**kes en slaagt er misschien zelfs niet in zich te kwalificeren
hij heeft zich al bewezen op tv met straffe uitspraken, hij mag ze nu komen waarmaken;)

verder geen woorden meer aan vuilmaken op een internetforum jongens, dit zou gebruikt moeten worden om techniek en advies ed uit te wisselen of hoogstens elkaar te jennen om boven jezelf uit te stijgen (niet waar Simon;)) en er mag uiteraard al eens gelachen worden, let wel op dat je je niet verlaagt tot het niveau van de mensen waar je eigenlijk zit op af te geven

tot zover deze moraliserende preek, kunnen jullie daar ook eens commentaar op geven:p now shut up and train! of zoek sponsors of doe iets anders positiefs om de sport te promoten
:slotje:?
juist ben je en sorry ervoor
hij moet zich maar bewijzen
maar ik haat stoevers meer niet

de man met de panty-kousjes has spoken !

amen!
ps: alsnog een gelukkige hé Brutus, je vrouwtje heeft je toch een lekkere tong namens mij gedraaid hoop ik :D:D:D

---------- Toegevoegd om 09:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:52 ----------

juist ben je en sorry ervoor
hij moet zich maar bewijzen
maar ik haat stoevers meer niet

lol, we haten allemaal stoefers hoor!

Dus als ik alles goed lees is Florent de sterkste man van Belgie ?

Hey spuit 11... Zo ver was ik ook wel mee.. Sarcastische humor is ook niet aan iedereen besteed blijkbaar..

Waarom worden mijn posts hier altijd gewist?12 paginas over Florent Veldeman?Dat is gewoon belachelijk!!!!
Eens mens mag hier blijkbaar zijn gedacht niet zeggen

Veel verstandige lektuur heb ik hier nochtans niet gelezen!!Ik denk dat ik mijn tijd ergens anders zal moeten door brengen,want in plaats van iets bij te leren verkwist ik hier mijn tijd toch maar......

Laatst bewerkt:
Mijn posts ook? waarvoor is dat nu nodig? Er word overal op dit forum geluld, grappen gemaakt en gezeverd en mijn posts verdwijnen?:rolleyes:

cencuur he, je weet nooit of er chinezen meelezen

Terug
Naar boven