MuscleMeat

"ik wil opnieuw de sterkste man van belgie zijn"

dit jaar wil ik ook weer de sterkste man van Belgie zijn!

lol

Ja maak me er ni druk om maar de sponsors en media wel.

En dat zorg voor onrust en idiote uitspraken bij publiek en tv :(

En dat is spijtig + erg als je een sport wil promoten en de beste bent tot nu toe ;)

We zien wel ....

-

Dan moet hij eerst voorbij mij :cool:

• Topic Starter Topic Starter
Dan moet hij eerst voorbij mij :cool:
ook al:p

---------- Toegevoegd om 21:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:14 ----------

concurrentie zou goed zijn voor de sponsoring, maar Didier moet nog wat gerichter trainen, Karel méér trainen en Simon meer eten :D:D:D

en wat Florent doet is idd frustrerend voor Jimmy omdat hij wel altijd zo in de media komt maar nooit een strongman-uitdaging accepteert, het is ook frustrerend omdat Jimmy probeert de sport officieel te laten erkennen (we krijgen wel voortdurend dopingcontrole maar er stond steeds "powerlifting" op) en meer bekendheid en respect te geven, dan kan zoiets soms aankomen als een slag in het gezicht. zeker als iedereen die ergens sterk in is gaat roepen dat hij de sterkste man van België is (bv. "kijk naar mij, ik ben de enige in België die 20kg kan heffen met mijn prins albert -ik ben de sterkste man van België- :eek::rolleyes:), dan zouden een Bilican/Crets/Loncke ed ook mogen beginnen roepen maar die zitten met hun hart al even fanatiek bij PL als dat van ons bij SM, en dan krijg je juist het gevaar dat iedereen een "sterkste man" wedstrijd gaat organiseren en zichzelf uitroepen tot sterkste man van België (allé binnen zijn federatie toch, er is nog een sport in België die daar last van heeft :()

en wat Jimmy's reacties betreft ook ik moet Stefan gelijk geven maar wil daar eveneens geen gewoonte van maken :p

er is altijd iemand die zich de sterkste wilt noemen,
zo was er eens een kogelstoter die liefdesverdriet had,en een oplichter die zichzelf ook al de sterksten van belgie noemden???:rolleyes:
(geen zin om links te zoeken)

komaaaaaaan nu ben ik wel benieuwd...

http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=GBV865F3

http://www.standaard.be/artikel/detail.aspx?artikelid=G0J16E869_3

dit bedoelt ie waarschijnlijk :rolleyes:
media, we hebben ze nodig maar soms kan je ze ook de nek omdraaien :p, professionalisme en ethiek is tegenwoordig ver te zoeken volgens insiders, zo stond een foto van mij voorbereidend op de 120 log van de medley naast Jimmy die hem moeiteloos presst met als ondertitel "het zware gewicht blijft op de grond terwijl Jimmy moeiteloos..." ik deed hem dus wel hé :mad::D uitgebreide excuses van de journalist, de eindredacteur had er zelf iets van onderschrift bij verzonnen zonder zich te informeren bij hem, als ik zoiets op het werk zou lappen :o

yep ,dat is het:p
toch ongeloofelijk he:mad:
en een 'spelprogramma' sterkste man van belgie gesponsord door vtm???

Ik kan me er al iets bij voorstellen..
Een groepje BV's van 30-40 jaar die het elke week tegen elkaar opnemen in proeven als "zo snel mogelijk 5 ballen in een basketring gooien terwijl je ondersteboven hangt", "zo snel mogelijk 10 voorwerpen uit een modderbad halen" en "zo lang mogelijk op een paal staan".
En dan valt het nog mee als ze het de sterkste man van België noemen, en niet de sterkste man van de wereld, zoals ze ook doen bij een bepaalde show op één (de slimste mens "van de wereld").
TV he :o

lol

Ja maak me er ni druk om maar de sponsors en media wel.

En dat zorg voor onrust en idiote uitspraken bij publiek en tv :(

En dat is spijtig + erg als je een sport wil promoten en de beste bent tot nu toe ;)

We zien wel ....

-

Ik snap niet waarom het allemaal zo erg is, dit soort dingen zorgt toch voor aandacht en dus meer aandacht voor de sponsors?

En stel(ik zeg stel, niet dat ik dit realistisch idee vind) dat hij effectief in staat is de sterkste te worden, als er een spannende wedstrijd van komt zal er toch ook meer aandacht etc komen :P?

Ik zou als sterkste met grote voorsprong net hopen dat er snel concurrentie komt die me van de troon kan stoten :p.

Breaking News

Florent Veldeman neemde zelf contact op met me om mee te delen aan de Voorrondes van België te Hoboken op 29 mei.

Hij vroeg ook nog of hij af en toe met me mocht komen trainen om zich voor te bereiden.
(zitten effe met een 2 strijd innerlijk door het verleden)

Hij houd persoonlijk contact met me Via Facebook.

:D

Laatst bewerkt:
nice :)

Jimmy beul je hem niet teveel af tijdens die trainingen, straks blesseert ie zich net op tijd :D

Breaking News

Florent Veldeman neemde zelf contact op met me om mee te delen aan de Voorrondes van België te Hoboken op 29 mei.

Hij vroeg ook nog of hij af en toe met me mocht komen trainen om zich voor te bereiden.

This should be interesting. :D
Word er ook nog filmmateriaal meegenomen? Lijkt me gaaf om dat op film te zien. :cool:

Het gaat een spannende strijd worden!

:roflol:!!!

Hij nam wel zijn tijd om contact op te nemen zeg. Voordeel als hij met jimmy mee traint is dat Florent dan al ziet dat hij eigenlijk niet veel voorstelt :D

Hij nam wel zijn tijd om contact op te nemen zeg. Voordeel als hij met jimmy mee traint is dat Florent dan al ziet dat hij eigenlijk niet veel voorstelt :D
hehe:D
mss was hij bang daarmee dat het zolang duurde
leuk dat hij meedoet,hopelijk overpeist ie hem nie weer:rolleyes:

---------- Toegevoegd om 18:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:38 ----------

Breaking News

accepteren zou ik zeggen:)
mss kunnen jullie het eens uitpraten,en aanvaarden dat jij de sterkste bent?:cool:
maar dat hij wil meedoen is al een goed begin,hoe meer strongman hoe beter toch?

Veldeman Florent

Is hij dan ooit de sterkste geweest? T'zal weer wat zijn... Zijn 5cm leg presses zijn nu ook niet meteen indrukwekkend ofzo.

de zwakste powerlifter die ik gezien heb
de grootste stoever die ik ook gezien heb
en de grootste dwazerik die ik gezien heb
met zijn gewicht van over de 200 kg , hij deed amper 50 kg meer bench dan zijn gewicht
en dan durf hij beweren dat hij de sterkste is , zijn naam
Veldeman Florent
ergste is hij beseft het niet dat hij hem foor fool zet
iedere beweging op de sterkste man ga hij verliezen
wat een gozer
een lichtgewicht is sterker dan deze hoor

de zwakste powerlifter die ik gezien heb
de grootste stoever die ik ook gezien heb
en de grootste dwazerik die ik gezien heb
met zijn gewicht van over de 200 kg , hij deed amper 50 kg meer bench dan zijn gewicht
en dan durf hij beweren dat hij de sterkste is , zijn naam
Veldeman Florent
ergste is hij beseft het niet dat hij hem foor fool zet
iedere beweging op de sterkste man ga hij verliezen
wat een gozer
een lichtgewicht is sterker dan deze hoor
anders moet je eens je gedicht meenemen naar de voorondes en het eens voor zn neus voorlezen:rolleyes:

Terug
Naar boven