Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
maak maar dat jij eerst de newcommerscup wintdit jaar wil ik ook weer de sterkste man van Belgie zijn!

ook al

concurrentie zou goed zijn voor de sponsoring, maar Didier moet nog wat gerichter trainen, Karel méér trainen en Simon meer eten
en wat Florent doet is idd frustrerend voor Jimmy omdat hij wel altijd zo in de media komt maar nooit een strongman-uitdaging accepteert, het is ook frustrerend omdat Jimmy probeert de sport officieel te laten erkennen (we krijgen wel voortdurend dopingcontrole maar er stond steeds "powerlifting" op) en meer bekendheid en respect te geven, dan kan zoiets soms aankomen als een slag in het gezicht. zeker als iedereen die ergens sterk in is gaat roepen dat hij de sterkste man van België is (bv. "kijk naar mij, ik ben de enige in België die 20kg kan heffen met mijn prins albert -ik ben de sterkste man van België-), dan zouden een Bilican/Crets/Loncke ed ook mogen beginnen roepen maar die zitten met hun hart al even fanatiek bij PL als dat van ons bij SM, en dan krijg je juist het gevaar dat iedereen een "sterkste man" wedstrijd gaat organiseren en zichzelf uitroepen tot sterkste man van België (allé binnen zijn federatie toch, er is nog een sport in België die daar last van heeft
)
en wat Jimmy's reacties betreft ook ik moet Stefan gelijk geven maar wil daar eveneens geen gewoonte van maken![]()

er is altijd iemand die zich de sterkste wilt noemen,
zo was er eens een kogelstoter die liefdesverdriet had,en een oplichter die zichzelf ook al de sterksten van belgie noemden
(geen zin om links te zoeken)

, professionalisme en ethiek is tegenwoordig ver te zoeken volgens insiders, zo stond een foto van mij voorbereidend op de 120 log van de medley naast Jimmy die hem moeiteloos presst met als ondertitel "het zware gewicht blijft op de grond terwijl Jimmy moeiteloos..." ik deed hem dus wel hé 
uitgebreide excuses van de journalist, de eindredacteur had er zelf iets van onderschrift bij verzonnen zonder zich te informeren bij hem, als ik zoiets op het werk zou lappen 

lol
Ja maak me er ni druk om maar de sponsors en media wel.
En dat zorg voor onrust en idiote uitspraken bij publiek en tv
En dat is spijtig + erg als je een sport wil promoten en de beste bent tot nu toe
We zien wel ....
-
?
.
Breaking News
Florent Veldeman neemde zelf contact op met me om mee te delen aan de Voorrondes van België te Hoboken op 29 mei.
Hij vroeg ook nog of hij af en toe met me mocht komen trainen om zich voor te bereiden.
(zitten effe met een 2 strijd innerlijk door het verleden)
Hij houd persoonlijk contact met me Via Facebook.
![]()

heheHij nam wel zijn tijd om contact op te nemen zeg. Voordeel als hij met jimmy mee traint is dat Florent dan al ziet dat hij eigenlijk niet veel voorstelt![]()

accepteren zou ik zeggenBreaking News
Florent Veldeman neemde zelf contact op met me om mee te delen aan de Voorrondes van België te Hoboken op 29 mei.
Hij vroeg ook nog of hij af en toe met me mocht komen trainen om zich voor te bereiden.
(zitten effe met een 2 strijd innerlijk door het verleden)
Hij houd persoonlijk contact met me Via Facebook.
![]()

Is hij dan ooit de sterkste geweest? T'zal weer wat zijn... Zijn 5cm leg presses zijn nu ook niet meteen indrukwekkend ofzo.
anders moet je eens je gedicht meenemen naar de voorondes en het eens voor zn neus voorlezende zwakste powerlifter die ik gezien heb
de grootste stoever die ik ook gezien heb
en de grootste dwazerik die ik gezien heb
met zijn gewicht van over de 200 kg , hij deed amper 50 kg meer bench dan zijn gewicht
en dan durf hij beweren dat hij de sterkste is , zijn naam
Veldeman Florent
ergste is hij beseft het niet dat hij hem foor fool zet
iedere beweging op de sterkste man ga hij verliezen
wat een gozer
een lichtgewicht is sterker dan deze hoor