Fitness Seller

"ik wil opnieuw de sterkste man van belgie zijn"

hij heeft anders wel een punt...
bij een gewicht van 210kg doet hij 260kg suited bench press, voor dat gewicht is dat inderdaad niet impressive... maarja wie ben ik om te oordelen :D

Laatst bewerkt:
bij een gewicht van 120kg doet hij 260kg suited bench press, voor dat gewicht is dat inderdaad niet impressive... maarja wie ben ik om te oordelen :D

Iemand van 120kg die 260kg suited pressed is best indrukwekkend hoor. :D:D

sorry foutje, moest 210 zijn :D

Moesten zijn andere stats vergelijkbaar zijn, zou dat voor een strongman niet eens slecht zijn. Bij strongman is iemand van 200kg die 220kg heft nog altijd sterker dan iemand van 50kg die 200kg heft. Voor een powerlifter ligt het helemaal anders natuurlijk.

Achja, wat heeft het voor zin hierover te blijven discussieren :p

alsof strongman ooit op een wedstrijd gaan benchen :roflol: :p

Daarom dat ik ook zeg "als zijn andere stats vergelijkbaar zouden zijn" ;)
En als die 300kg die hier gepost is klopt, is dat in het belgische sterkstemanwereldje toch van de sterkste :p
Maar dat is enkel kracht uiteraard. Mijn punt is toch al verloren gegaan :p

heeft hij 300 gebencht dan?

• Topic Starter Topic Starter
bij een gewicht van 210kg doet hij 260kg suited bench press, voor dat gewicht is dat inderdaad niet impressive... maarja wie ben ik om te oordelen :D
hij geeft idd wel een punt,maar ik vond zn post een beetje overdreven,ik denk dat daar iets persoonlijks achterzit.
ik dacht altijd dat die bench raw was,en zn sq en dl dan?ook suit?
wat is zn raw max bench dan?

Ik ben Speaker op de Voorrondes van de StMVB.

Hij mag da gedicht komen voorlezen in de micro en ik roep uit volle borst (en vreugde)
FLORENT VELDEMAN :D

alsof strongman ooit op een wedstrijd gaan benchen :roflol: :p

hebben ze nog gedaan dacht ik ,in de jaren 80,90:)

Ik wou net zeggen dat ik ook al bench events heb zien voorbij komen op sterkste man wedstrijden

Hij mag da gedicht komen voorlezen in de micro en ik roep uit volle borst (en vreugde)

Niiiceee :D

tegenwoordig zie je het toch niet meer... mierenneukers :D

• Topic Starter Topic Starter

ge kunt zien,als hij dat moest lezen,dat ie al were zn staart intrekt:p

---------- Toegevoegd om 22:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:46 ----------

tegenwoordig zie je het toch niet meer... mierenneukers :D
watjes,wullekes...:D

Daarom dat ik ook zeg "als zijn andere stats vergelijkbaar zouden zijn" ;)
En als die 300kg die hier gepost is klopt, is dat in het belgische sterkstemanwereldje toch van de sterkste :p
Maar dat is enkel kracht uiteraard. Mijn punt is toch al verloren gegaan :p

Er zijn mensen van 70kg die meer Squaten en Deadliften dan dat.. :roflol:
En junioren onder de 18 ook by the way.

Laatst bewerkt:
dudes, willen jullie nu aub eens ophouden met zeiken
- iedereen was aan het neuten dat hij niet durfde meedoen, hij heeft zich uiteindelijk toch ingeschreven, dat is al bereikt, wie wil weten hoe het verder gaat moet maar naar de voorrondes komen kijken
- dat meetrainen wordt dit weekend beslist maar filmen op training wordt enkel gedaan op eigen verzoek om een pr vast te leggen of voor de atleet zelf om zijn techniek te kunnen analyseren, of hij het publiceert of niet is zijn eigen keuze
- iedereen heeft recht op zijn eigen mening over een ander, maar laat het ons aub beschaafd houden, de mensen die ingeschreven zijn voor de voorrondes moeten het daar maar komen regelen, de anderen mogen komen supporteren:D
dus: probeer het toch een beetje sportief te maken allemaal "hou het tof", wait and see tot de voorrondes dus, en diegene die ingeschreven zijn: ga trainen!

Laatst bewerkt:
Goed gesproken!
Misschien een goed idee om dit topic af te sluiten?

Terug
Naar boven