XXL Nutrition

ik wil wat meer weten over deze dingen...

Waardering
0
ik ben 18 jaar, maar ben nog niet van plan om te gebruiken.
eerst zou ik graag wat informatie hebben, zodat mss op latere leeftijd ik het eens zou proberen.

waarom ik het mss zou proberen is omdat ik 1.83 m ben en 60 kg weeg, mijn probleem is dat ik eet meer dan al mijn vrienden maar ik heb een zo danig snelle verbranding dat er niks bijkomt, ik heb wel bijna geen vet, eigelijk ben ik 1 en al spier.
het spijtige dat ik vind is dat ik zo mager lijk, en zou graag een beetje uitzetten, weten jullie soms wat het effect bij mij zou zijn moest ik zo iets proberen en zeker de voor en nadelen aub. greetz

nog meer eten en dat 6 - 8 x per dag, steeds meer verhogen tot je wel begint aantekomen.
succ6

• Topic Starter Topic Starter
ik eet gemiddeld 9 x per dag 3 grote maaltijden en de rest halve porties

Meer eten, je komt niet aan dus eet je te weinig. Kuren helpt je ook niet als je niet eet.

ik eet gemiddeld 9 x per dag 3 grote maaltijden en de rest halve porties

"grote maaltijden" "halve porties" , zulke verhaaltjes hebben we niets aan.
Post je eetschema zodat we er commentaar op kunnen geven, uiteindelijk blijkt dat je te weinig Kcal naar binnen werkt, ook al denk je dat je veel eet.

Anabolen zullen je al helemaal niet helpen, het enige wat je bereikt is dat je in het zelfde hokje als onze vriend "herkuul" gestopt wordt.

Meer eten, je komt niet aan dus eet je te weinig. Kuren helpt je ook niet als je niet eet.

INDERDAAD.

Je zal er misschien een maandje weer wat "breder" bijlopen.. en dan heb je't gehad.. is het je dat waard...? (geld, gezondheid,..)

Probeer 'nog' meer te eten (misschien eens naar je eiwitinname kijken), verander hier en daar wat en probeer ook eens te kijken hoe het met je trainingsschema staat..

wel dat is juist mijn probleem, ik probeer al een hele tijd wat bij te komen maar wat ik ook probeer ik blijf op 60 kg steken :p, ik wil juist een beetje uitzetten, maar ik weet niet meteen een oplossing

"grote maaltijden" "halve porties" , zulke verhaaltjes hebben we niets aan.
Post je eetschema zodat we er commentaar op kunnen geven, uiteindelijk blijkt dat je te weinig Kcal naar binnen werkt, ook al denk je dat je veel eet.

Anabolen zullen je al helemaal niet helpen, het enige wat je bereikt is dat je in het zelfde hokje als onze vriend "herkuul" gestopt wordt.

:roflol:

mss is het gewoon mijn bouw van mijn lichaam en kan ik er niet veel aan verranderen, maar als iemand zo een schema heeft hoe en wat ik moet eten van stoffen en vitamines zou het handig zijn

ik heb eigenlijk helemaal geen zin om anabolen te nemen maar zou gewoon het effect op mijn lichaam willen weten, mss is dit een moeilijke vraag

Onzin, maatje van me zit ongeveer in het zelfde hokje als jij beweert in te zitten..

Tot hij eens ECHT ECHT zijn best begon te doen en nog méér ging eten, (ook al leek hem dat onmogelijk)..

Wel, sinds 4 weken is er toch wat veranderd! (+2kg,..)
Zo zie je maar..

Voor voedingstips, schema's,.. ga effe in de voedingssectie van de hoofdindex op dit forum kijken.. Veel nuttigs te lezen en te leren!
Go for it ;)

Ik vat dit soms niet he, ligt dit nu aan mij of? We geven zoveel advies, echte oplossingen voor zijn "probleem zelfs", het topic zou zelfs gesloten kunnen worden, hij heeft zijn antwoord..., en dan toch maar posts blijven typen op een manier alsof hij onze posts uberhaupt niet gelezen heeft....

om eerlijk te zijn heb ik op gebied van deze dingen allemaal geen ervaring en ben ik gewoon een amateurtje, maar ik ben wel geinterreseert en nieuwsgierig over deze dingen, een jongen van mijn gestalte ( 1.83 m en 60 kg ) BV. na 1 kuur wat kom ik bij van gewicht, of krijg ik gewoon meer spieren, geen effect, dat is eigenlijk mijn vraag.
gewoon om te weten, maar ik ga wel op mijn leeftijd nog niks doen... ik hoop dat iemand mij kan helpen

Man, je leest niet eens, hoe kunnen mensen je dan helpen :dunno:

Ik vat dit soms niet he, ligt dit nu aan mij of? We geven zoveel advies, echte oplossingen voor zijn "probleem zelfs", het topic zou zelfs gesloten kunnen worden, hij heeft zijn antwoord..., en dan toch maar posts blijven typen op een manier alsof hij onze posts uberhaupt niet gelezen heeft....

neen zo mag je het niet bekijken ik heb gewoon vragen hier omtrent snap je, ik weet gewoon niet veel op dit vlak :p ben een groentje, julie geven me echt veel info waar ik iets aan heb en vind dat echt de max van jullie

Nou.... dit topic gaat zo :
Tobiasdehugemofo : wat voor kleur heeft gras?
Buffedbb'ers: groen.
Tobiasdehugemofo: wat voor kleur heeft gras?
Buffedbb'ers: ??? lees je wel?

Klinkt misschien dom, maar zo komt het over, je blijft het zelfde vragen ongeacht de antwoorden die je krijgt.

Ga je inlezen bro en kom dan terug.

ik ga jullie advies zeker gebruiken, versta me niet verkeerd, maar ik denk dat jullie mij niet echt begrijpen bij wat ik bedoel, ik ga het op een gezonde manier doen en julie advies ook gebruiken. ik vind mezelf toch nog te jong voor anabole, het is gewoon omdat ik niet weet wat dat juist zijn en doen met je lichaam, wat is het effect ervan, mss begrijp je mij nu ?

ik ga jullie advies zeker gebruiken, versta me niet verkeerd, maar ik denk dat jullie mij niet echt begrijpen bij wat ik bedoel, ik ga het op een gezonde manier doen en julie advies ook gebruiken. ik vind mezelf toch nog te jong voor anabole, het is gewoon omdat ik niet weet wat dat juist zijn en doen met je lichaam, wat is het effect ervan, mss begrijp je mij nu ?

Jezus gast als meer eten niet is wat je wilt horen ga dan lekker naar je huisarts en ga een kuur halen zoals alle jonge Belgische ongeduldige pikkies doen. Kuur alsof je leven ervan afhangt en geniet van het uitzetten tijdens de kuur en het weer krimpen daarna...have a nice life. :rolleyes:

ik wil wat meer weten over deze dingen...

--------------------------------------------------------------------------------

ik ben 18 jaar, maar ben nog niet van plan om te gebruiken.
eerst zou ik graag wat informatie hebben, zodat mss op latere leeftijd ik het eens zou proberen.

waarom ik het mss zou proberen is omdat ik 1.83 m ben en 60 kg weeg, mijn probleem is dat ik eet meer dan al mijn vrienden maar ik heb een zo danig snelle verbranding dat er niks bijkomt, ik heb wel bijna geen vet, eigelijk ben ik 1 en al spier.
het spijtige dat ik vind is dat ik zo mager lijk, en zou graag een beetje uitzetten, weten jullie soms wat het effect bij mij zou zijn moest ik zo iets proberen en zeker de voor en nadelen aub. greetz

jullie hebben me veel advies gegeven hoe ik op een gezonde manier kan bijkomen, maar mijn vraag was eigelijk vanaf het begin omdat ik zo weinig over anabole weet en me dat wel interreseert om te weten: als ik zoiets zou doen wat het effect zou zijn, voor en nadelen, ik weet dat het overkomt alsof ik niet lees of luister maar ik heb nog geen antwoord gekregen op die vraag :p alvast bedankt voor de andere info

Terug
Naar boven