XXL Nutrition

ik wil wat meer weten over deze dingen...

trainen doe ik niet echt, gewoon wat sporten, ik vertel al de hele tijd dat ik echt ver niks weet op dit gebiet, ik wou gewoon weten wat het effect was van annabolen op mijn lichaam, en wat tips krijgen voor wat uit te zetten...

Hiermee bevestig je dus écht het vooroordeel.

Ok, duidelijk antwoord dan.. (wat hierboven ook al tig keer gezegd is geweest)

GEEN effect..

Voor een anabolen effect (of je nu 100kg of in jou geval 60kg weegt) moet je

- Trainen als een beest
- Vreten als een gek (alles netjes op orde dus)
(- Rust/Herstel respecteren)
- ...

Dan kan je met AS wat meer bereiken..

Bij jou is er geen van dit lijstje echt euhm in orde denk ik.. Dus effect: GEEN.

Wat iedereen hier gewoon wil zeggen is dat je eerst moet natuurlijk trainen en eten.
Veel eiwitten en je kan altijd een turbo mass gainer bij nemen (dit is een poeder wat je mengt met liefst magere melk, en kan kopen in een voeding supplementen shop. Een shake dus lijkt wat op een milkshake). en als je dan op een punt komt dat je lichaam ''niet meer groeit'' of beter "de groei heel traag gaat" dan kan je naar AAS gaan. Maar zorg eerst dat je volgroeit bent voor je hier ooit aan begint. En als je niet traind gaat AAS dus geen efect hebben en gooi je dus enkel geld weg. AAS hebben niet enkel voordelen bij slecht gebruik zijn de nadelen onoverzichtelijk. En als je dan tog zo graag geld weggooit dan wil ik je wel mijn rekening nummer geven dan gooi je het daar maar op.

Groet Tim.

Wat iedereen hier gewoon wil zeggen is dat je eerst moet natuurlijk trainen en eten.
Veel eiwitten en je kan altijd een turbo mass gainer bij nemen (dit is een poeder wat je mengt met liefst magere melk, en kan kopen in een voeding supplementen shop. Een shake dus lijkt wat op een milkshake). en als je dan op een punt komt dat je lichaam ''niet meer groeit'' of beter "de groei heel traag gaat" dan kan je naar AAS gaan. Maar zorg eerst dat je volgroeit bent voor je hier ooit aan begint. En als je niet traind gaat AAS dus geen efect hebben en gooi je dus enkel geld weg. AAS hebben niet enkel voordelen bij slecht gebruik zijn de nadelen onoverzichtelijk. En als je dan tog zo graag geld weggooit dan wil ik je wel mijn rekening nummer geven dan gooi je het daar maar op.

Groet Tim.

AMEN

Je kan ook 2gr test per week zetten en kijken wat er gebeurt.

Tjok, laat die jongen eerst eens beginnen met trainen hoe kan je nu groeien zonder trainen.
Als die wonder spuit bestaat bestel er mij dan maar direct een vrachtje dan ben ik binnen de week stinkent rijk.

Hij kan ook gewoon naar Dr Hoeibergs gaan en wat silicone laten steken.

Of een fietspomp op zen tepels vijzen en dan oppompen die handel.

misschien dat trainen een idee is? sjjjjjjjjjjt, ik ben briljant:rolleyes:

Goed topic

Hij mocht van zijn ouders niet aan de groeihormonen, nu is hij gevussie over het geen hij een lopend skallet is, nu wil hij alles weten..waarom nu geen spuiten met groeihormonen, ben je 100 kg al je 45 bent.
Volgens mij wil hij iets weten voor skool, meer niet .. hij wil nix hij kan nix en het word nooit wat, hangen agter de comp meer nie :p
Hij schrijft iig beter Nederlands dan jou.

Terug
Naar boven