Tobias montana
Novice
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat een mannetje ben je zeg.

maar ik wil het niet gebruiken zoals je denkt ik wil gewoon het effect wetengewoon omdat ik niet weet wat het met je doet...

en ik bewoog me amper
. 

Pindakaas, veel brood, veel volle melk, mcdonalds 1-2 keer per week als tussendoortje. Maar dan wel gewoon een dubbel mctasty menu ofzo.
Aankomen is gewoon een kwestie van je kapot eten. Als je niet aankomt = je eet te weinig. Makkelijke manier om kcal te vullen is vette troep.

Koeien
Denk ik roep ook gewoon een random woord in dit topic.![]()

ik zeg nu ook voor de zoveelste keer dat ik geen anabole wil nemen maar gewoon het effect ervan wil weten zodat ik weet wat het is en doet .... is dat zo een moeilijke vraag ? 
Ja, en buff. Wie boeit het dat je iets dikker wordt? Als je maar sterk en buff wordt.

Anabolen zorgen onder andere voor een betere eiwitsynthese. Dus alles wat je binnenkrijgt wordt efficienter omgezet in spiermassa. Dat is de korte uitleg anyway.dat ga ik ook niet doen de easy way, het ging me gewoon om een vraag die ik had, omdat ik iets meer wil weten over deze dingen, dat staat ook in mijn RE: , ik heb al gezocht op de forum maar nergens staat er wat zoiets doet bij een kereltje van 60 kgik zeg nu ook voor de zoveelste keer dat ik geen anabole wil nemen maar gewoon het effect ervan wil weten zodat ik weet wat het is en doet .... is dat zo een moeilijke vraag ?
![]()
dat ga ik ook niet doen de easy way, het ging me gewoon om een vraag die ik had, omdat ik iets meer wil weten over deze dingen, dat staat ook in mijn RE: , ik heb al gezocht op de forum maar nergens staat er wat zoiets doet bij een kereltje van 60 kgik zeg nu ook voor de zoveelste keer dat ik geen anabole wil nemen maar gewoon het effect ervan wil weten zodat ik weet wat het is en doet .... is dat zo een moeilijke vraag ?
![]()

Koeien
Denk ik roep ook gewoon een random woord in dit topic.![]()

Wat bedoel je precies?thanx nu weet ik al iets
sorry voor dat gezaag hoor...maar bij een kereltje als mij van 60kg 1.83 m gaat die spiermassa toch niet zo veel zijn ? of toch
Is het niet....
Macronutriënten is voedsel dat in grote hoeveelheden voorkomt. Voedsel bestaat uit een mix van voedingscomponenten, die in grote of kleine hoeveelheden voorkomen.
maw meer koolhydraten, eiwitten en vetten.![]()