Fitness Seller

ik wil wat meer weten over deze dingen...

• Topic Starter Topic Starter
maar ik wil het niet gebruiken zoals je denkt ik wil gewoon het effect weten :p gewoon omdat ik niet weet wat het met je doet...

Sowieso meer eten, geen 'halve porties' meer.

En goed lezen/rondkijken, zowel hier als op de rest van internet... Er is genoeg te vinden over de verschillende soorten AS. Als je volgens eigen zeggen 'helemaal geen zin hebt in anabolen' zou ik het sowieso al niet doen. :rolleyes:

Meneer Montana, doe ons aub een plezier, ga nu gewoon even de div. topics en logs lezen, daar vind je je antwoord op jouw levensvraag.

:roflol: Wat een mannetje ben je zeg.

Jij: Help ik kom niet aan! Help! Help!
Wij: Ga meer eten ecto, sim-pel!
Jij: Nee je leest niet goed, ik moet anaboluh gebruiken anders groei ik niet, ik moet uitzetten.
Wij: Eet nou meer, dat is de enige manier, anabolen helpen jou niet. Nu niet en later ook niet.
Jij: Jullie lezen niet goed, ik kom niet aan en weet niet wat ik eraan moet doen. Ik ben alleen nieuwsgierig om anaboluh in de toekomst misschien te gaan gebruiken.

:roflol:

Use the search "Montana". :rolleyes:

Anabolen zijn overrated:P

Dude ik ben 1.90 en woog altijd 70 kg en vrat me de rambam en het was zelfs zo..dat ik in de vakanties alles vrat wat los en vast zat, dus ook de ongezonde dingen:P en ik bewoog me amper:P.

Nu 2 jaartjes later...14kg erbij en zelfde vet% had meer kunnen zijn maja dingen gaan niet altijd zoals je wilt.

En anabolen moet je pas gebruiken als je al goede solide basis heb door trainen. Grijp gewoon niet te snel naar de easy way:P

Pindakaas, veel brood, veel volle melk, mcdonalds 1-2 keer per week als tussendoortje. Maar dan wel gewoon een dubbel mctasty menu ofzo.

Aankomen is gewoon een kwestie van je kapot eten. Als je niet aankomt = je eet te weinig. Makkelijke manier om kcal te vullen is vette troep.

Drink geen water maar iets met kcal. Liefst (volle) melk of iets wat er op lijkt. Eet alleen nog maar dingen die veel kcal hebben.

Als je merkt dat je teveel vet aanzet ga dan iets minder vaak naar de mac of schroef de totale hoeveelheid eten per dag iets naar beneden.

Ik zat in m'n bulk ook dagelijks boven de 5000kcal voordat ik pas goed begon aan te komen en de krachtgains evenredig met m'n massagains stegen.

Koop gehakt, drink olijfolie.. etc.etc.:p

Pindakaas, veel brood, veel volle melk, mcdonalds 1-2 keer per week als tussendoortje. Maar dan wel gewoon een dubbel mctasty menu ofzo.

Aankomen is gewoon een kwestie van je kapot eten. Als je niet aankomt = je eet te weinig. Makkelijke manier om kcal te vullen is vette troep.

Maar....dan wordt je toch dik! :o

dat ga ik ook niet doen de easy way, het ging me gewoon om een vraag die ik had, omdat ik iets meer wil weten over deze dingen, dat staat ook in mijn RE: , ik heb al gezocht op de forum maar nergens staat er wat zoiets doet bij een kereltje van 60 kg :p ik zeg nu ook voor de zoveelste keer dat ik geen anabole wil nemen maar gewoon het effect ervan wil weten zodat ik weet wat het is en doet .... is dat zo een moeilijke vraag ? :p

dat ga ik ook niet doen de easy way, het ging me gewoon om een vraag die ik had, omdat ik iets meer wil weten over deze dingen, dat staat ook in mijn RE: , ik heb al gezocht op de forum maar nergens staat er wat zoiets doet bij een kereltje van 60 kg :p ik zeg nu ook voor de zoveelste keer dat ik geen anabole wil nemen maar gewoon het effect ervan wil weten zodat ik weet wat het is en doet .... is dat zo een moeilijke vraag ? :p
Anabolen zorgen onder andere voor een betere eiwitsynthese. Dus alles wat je binnenkrijgt wordt efficienter omgezet in spiermassa. Dat is de korte uitleg anyway.

Edit: zolang je niet genoeg eet, dus als je nu al bijna niet aankomt, zullen anabolen heel weinig doen. Eten!

Laatste keer: Niets doet het bij jou! HELEMAAL NIETS!
Waarom niets? OMDAT JE TE WEINIG EET STUMPER! Dat is je nu al 30x uitgelegd door verschillende mensen in je prachtige topic. STFU over je anaboluh, koop een bril en lees de replies in dit topic nou eens een keer, niet voor jezelf, maar gewoon om ons een plezier te doen, daar posten wij namelijk een reactie voor, puur voor onszelf.

Damn dude je bevestigt wel weer een rits vooroordelen over onze zuiderburen. :rolleyes:

Ik ga wat kalmerends zoeken...

???

Koeien

Denk ik roep ook gewoon een random woord in dit topic. :D

Is het niet....

Macronutriënten is voedsel dat in grote hoeveelheden voorkomt. Voedsel bestaat uit een mix van voedingscomponenten, die in grote of kleine hoeveelheden voorkomen.

maw meer koolhydraten, eiwitten en vetten.;)

thanx nu weet ik al iets :p
sorry voor dat gezaag hoor... :p maar bij een kereltje als mij van 60kg 1.83 m gaat die spiermassa toch niet zo veel zijn ? of toch

Is het niet....

Macronutriënten is voedsel dat in grote hoeveelheden voorkomt. Voedsel bestaat uit een mix van voedingscomponenten, die in grote of kleine hoeveelheden voorkomen.

maw meer koolhydraten, eiwitten en vetten.;)

Jij denkt serieus dat in een topic als dit waar normale replies al niet gelezen worden een losse flodder zoals die van jou wel wat bijdraagt?
Mooie quote van wikipedia trouwens die eerste zin. ;)

Terug
Naar boven