XXL Nutrition

ik wil wat meer weten over deze dingen...

What about starting to eat?

Ik scroll snel dit door en lees al gauw dat het nergens (meer) over gaat.

Slotje AUB

wat ik niet snap is dat mensen hier op blijven reageren.. vind dat nog veel dommer... als tobias eerst is de searchknop gebruikt komt ie al een heel eind...

he gozer ,als je echt een hardgainer bent,dan is niet altijd de vraag hoeveel eet je,maar ook wat.Langzame khd,genoeg vet ,wat na training,wat voor je gaat slapen enz als dit allemaal optimaal is zul ze zeker groeien hierna geef ik je graag wat links met goede info over as.:(

dat ga ik ook niet doen de easy way, het ging me gewoon om een vraag die ik had, omdat ik iets meer wil weten over deze dingen, dat staat ook in mijn RE: , ik heb al gezocht op de forum maar nergens staat er wat zoiets doet bij een kereltje van 60 kg :p ik zeg nu ook voor de zoveelste keer dat ik geen anabole wil nemen maar gewoon het effect ervan wil weten zodat ik weet wat het is en doet .... is dat zo een moeilijke vraag ? :p

ze zult groeien...nee, monsterlijk groeien!!!! Jay Cutler zal zich achter jouw rug kunnen verstoppen, je zult nooit meer hoeven trainen en vreten, het gaat allemaal vanzelf, voor de rest wordt je impotent en zal je veel vrouwen slaan!:hedbang:

Terug
Naar boven