- Waardering
- 3.208
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dolcett zei:als een onbekende mij beschuldigd een drugs (AS) junky te zijn, alleen maar om het feit dat ik iets zwaarder kan tillen dan een gemiddeld fitness'er. dan heb je geen fatsoen in je lijf en ben je het niet waard om je "fitness instructeur" te noemen, met name het feit dat desbetreffende persoon ook helemaal niks moest weten van vrije gewichten. want training met vrije gewichten is toch wel het eerste wat iemand moet leren als je serieus met fitness/kracht training bezig gaat.

?
Purple zei:Ben het er helemaal mee eens dat hij jou niet hoort te beschuldigen van AS gebruik... Maar je gaat daar toch niet staan pissen.
Ik snap niet dat de rest hier het allemaal wel tof vind wat je hebt gedaan. Vind het ronduit een kinderachtige en onhygienische actie...
het is tog egt wel leuk om af en toe us ff lekker asociaal te doen ofniet? en zekers als daar van die mafkezen in de gym zitten die denken dat ze alles beter wetenPurple zei:Dus omdat als jij iets zeg wat ik niet leuk vind mag ik ook bij jou je boel komen onder zeiken.. nee toch...
Hebben jouw ouders je niets bijgebracht...

Purple zei:Tuurlijk is het onzin dat ze zeuren...
Maar wat jullie doen dat is verre van normaal.

Purple zei:Weet je het is gewoon te associaal voor woorden... Dus dit was mijn reactie...
Ik krijg ook negatief karma als ik iets zeg wat een ander niet aanstaat.. zo ook jij van mij...
Laat eens werkelijk zien dat je een echte man bent en gedraag je... Vind je het gek dat bbers dan met de nek aangekeken worden.. daar zorg je op deze manier zelf voor...
wauw 

. Het motiveert je gewoon meer om dieper te gaan. Vooral omdat er altijd wel iemand is die deftig kan spotten. En je zit met een combinatie van bodybuilders en powerllifters. Wel merk je duidelijk dat niet iedereen even naturel is, dat sommigen zich elke dag kapot bankdrukken, en dat het begrip 'volledige ROM' voor anderen redelijk onbekend is.