AndroidHealthClinic

ik wordt ziek van commerciele fitness centra

Het kan erg rustgevend zijn :D

Dolcett zei:
als een onbekende mij beschuldigd een drugs (AS) junky te zijn, alleen maar om het feit dat ik iets zwaarder kan tillen dan een gemiddeld fitness'er. dan heb je geen fatsoen in je lijf en ben je het niet waard om je "fitness instructeur" te noemen, met name het feit dat desbetreffende persoon ook helemaal niks moest weten van vrije gewichten. want training met vrije gewichten is toch wel het eerste wat iemand moet leren als je serieus met fitness/kracht training bezig gaat.

Ben het er helemaal mee eens dat hij jou niet hoort te beschuldigen van AS gebruik... Maar je gaat daar toch niet staan pissen.

Ik snap niet dat de rest hier het allemaal wel tof vind wat je hebt gedaan. Vind het ronduit een kinderachtige en onhygienische actie...

Helemaal mee eens Purple :D

Ze hebben mij paar weken geleden ook beschuldigt van AS gebruik. Waarop ik antwoorde als havermout en kwark onder AS valt dan moet ik jullie complimenteren met jullie scherpe inzicht zo niet dan zal ik het maar als compliment op pakken en trainde weer vrolijk verder.

Waarom moet iedereen zich daar toch altijd zo druk over maken ??
Ik train voor mezelf en als hun mij verdenken van AS laat ze toch je weet toch immers zelf beter?

weet je, de hardcore clubs are dieing. bij mij in de buurt is er geen enkele meer! ik heb nu nog het geluk dat ik vrij goed overeen kom met onze instructeurs dus mag ik er deadliften enzo...en als ze komen zagen dat ik de baar te hard laat vallen, wat er maar ene doet trouwens, antwoord ik hem niet en druipt hij vanzelf af.

het is al ver gekomen als je niet meer hard mag trainen. Zeker als je bodybuilding of powerlifting doet moet je beenhard trainen, week op week, ...

ik kan dus ook behoorlijk kwaad worden als zo'n instructor dan begint te lullen over overbelasting enzo....

het probleem zit hem volgens mij hier. bij ons althans moet je een diploma lichamelijke opvoeding of kinesist hebben. ok, diemannen weten wel hoe een lijf in elkaar zitmaar als ze uit school komen weten ze niets maar ook NIETS van trainen af. ze zouden veel beter gasten aannemen die al jaren hebben getraind, dan zouden ze zo geen domme opmerkingen meer maken...

waarom denkje dat Belgie nietveel voorsteldop wereldniveau als het over BB en Pl gaat? Er zijn nog te weinig zalen waar je echt je ding kunt doen, zo simpel is het en te weinig goede instructors. Bij ons zitten die mannen de hele tijd boven in de cardioruimte de vrouwen te versieren of staan ze te praten aan de barr. Van goede begeleiding voor de nieuwelingen is er geen sprake en als ze het al doen geven ze meer oefeningen die slecht dan goed doen..

mij bekijken die instructeurtjes ook als een halve zot omdat ik 200 duw, en waarom, Omdat ik wel hard train????

Zal er over stoppen want ik begin me altijd op te winden als ik over dit onderwerp bezig ben:)

Het is toch wel gek eigenlijk dat je op mijn sportschool echt nooit iemand serieus ziet squatten of dead liften.
Squatten gebeurt bijna altijd in opdracht van de fysiotherapeute en de gewichten zijn dan echt heel erg laag, tenzij een krachtpatser eens in therapie is.

Het rare is dus.. er gaan bij ons meer vrouwen dan mannen aan de squatstaaf!

Mijn oude gym had geen squatkooi, allen smithrek en van deadliften zei de eigenaar "slecht voor je rug!".

Tja, was wel heel knusse sportschool verder.. ben weggegaan omdat ik een school zocht waar ze rookvrij waren en spinninglessen gaven.

Espi

Purple zei:
Ben het er helemaal mee eens dat hij jou niet hoort te beschuldigen van AS gebruik... Maar je gaat daar toch niet staan pissen.

Ik snap niet dat de rest hier het allemaal wel tof vind wat je hebt gedaan. Vind het ronduit een kinderachtige en onhygienische actie...

ouw waarom zo braaf ??? het is tog egt wel leuk om af en toe us ff lekker asociaal te doen ofniet? en zekers als daar van die mafkezen in de gym zitten die denken dat ze alles beter weten

Dus omdat als jij iets zeg wat ik niet leuk vind mag ik ook bij jou je boel komen onder zeiken.. nee toch...

Hebben jouw ouders je niets bijgebracht...

Purple zei:
Dus omdat als jij iets zeg wat ik niet leuk vind mag ik ook bij jou je boel komen onder zeiken.. nee toch...

Hebben jouw ouders je niets bijgebracht...

jawel maar daar doe ik nix mee :)

neej maar ff serieus...ik vind dat egt maar vette onzin hoor...dat ze gaan zitten zeiken over hoe zwaar je traint...je betaald toch? en is sowieso je eigen verantwoordelijkheid

Tuurlijk is het onzin dat ze zeuren...
Maar wat jullie doen dat is verre van normaal.

ik wordt ziek van comme... 18th November 2003 08:56 PM Het is toch niet normaal.. Purple

tssssssss :p ga je nou iedereen negatieve karma geven die de gym onderzeikt???

Weet je het is gewoon te associaal voor woorden... Dus dit was mijn reactie...

Ik krijg ook negatief karma als ik iets zeg wat een ander niet aanstaat.. zo ook jij van mij... Trouwens ik zet nog mijn naam erbij als ik karma geef.. omdat ik er volledig achter sta.. krijg ik negatief karma dan zijn de meeste nog te laf om hun naam erbij te vermellden.

Laat eens werkelijk zien dat je een echte man bent en gedraag je... Vind je het gek dat bbers dan met de nek aangekeken worden.. daar zorg je op deze manier zelf voor...

Laatst bewerkt:
Purple zei:
Weet je het is gewoon te associaal voor woorden... Dus dit was mijn reactie...

Ik krijg ook negatief karma als ik iets zeg wat een ander niet aanstaat.. zo ook jij van mij...

Laat eens werkelijk zien dat je een echte man bent en gedraag je... Vind je het gek dat bbers dan met de nek aangekeken worden.. daar zorg je op deze manier zelf voor...

ze noemt me een man........:) wauw ;):p

hehe

Ik vind het vrij kansloos eigenlijk. Ze hebben een keer bij ons in de sauna lopen schijten ben er dus nog nooit in geweest, wil niet weten wat die gasten er allemaal bij elkaar uitvreten. En zo'n andere funz die loopt z'n zak te scheren onder de douche, en ruim het dan op. Maar beter; doe het lekker thuis.

En van dat pissen, tjah dat je kwaad wordt vind ik ten eerste al overdreven. Heb je een complex ofsow? Tip: 'Ene oor in, andere oor uit' En bro, jij bent ook niet blij wanneer jij je handen in de urine van een ander wast, geloof me...

Dit word een zinloze discussie moderator move naar chat & conversatie of gare hanehok ??

Ik moet zeggen dat het mij zeer verbaasd dat zoveel hier dit gedrag goedkeuren.
Naar mijn mening kan dit gewoon echt niet.

kinderachtig gedrag..maar wel leuk:-)

Denk dat we hopelijk hebben door laten dringen dat zulk gedrag echt niet kan.
Maar toch, het ging slechts om ordinair bankdrukken, waar maakten ze zich druk om.
Nu kan ik me echter voorstellen dat ze in mijn sportschool het niet zo fijn zouden vinden als ik DEZE oefening zou doen:

bh1wRXiccI6QmQyrJq0eahpA7Sk3YVPI.gif

Hoor je 'm al stuiteren en een deuk in de vloerbedekking maken?

Espi

Laatst bewerkt door een moderator:
ze moeten van de sportschool uit maar zorgen dat je er zulke oefeningen kan doen. hoe harder hoe beter, kletsen met die ijzers!!!

Uiteindelijk ben ik ook van sportschool veranderd omdat ik merkte dat he hele 'kader' me gewoon afremde in m'n training. Ik zit nu in een meer hardcore gym, waar iedereen lustig squat (in een zelfgemaakt rek), de bak met magnesium altijd goed gevuld is, de voorraad schijven onuitputbaar is, en ik erbij loop als een schriel mannetje :D . Het motiveert je gewoon meer om dieper te gaan. Vooral omdat er altijd wel iemand is die deftig kan spotten. En je zit met een combinatie van bodybuilders en powerllifters. Wel merk je duidelijk dat niet iedereen even naturel is, dat sommigen zich elke dag kapot bankdrukken, en dat het begrip 'volledige ROM' voor anderen redelijk onbekend is.

Terug
Naar boven