- Waardering
- 366
- Lengte
- 1m85
Alsof je onnozele kruidjes een depressie gaan verhelpen of vermijden. Duidelijk nog nooit iemand gekend met een depressie of psychose. Een echte depressie daar helpen enkel straffe medicijnen tegen in combinatie met therapie. Die neurotransmitters in je hersenen zijn niet op één, twee, drie terug optimaal. Zelfs zware medicatie moet dan maandenlang genomen worden. St-Janskruid, 5-htp, dat zijn geen middelen die dat gaan oplossen. Dat zijn misschien middeltjes voor diegenen die denken dat ze depressief zijn terwijl ze een beetje down zijn.
Wat lul jij nou weer allemaal voor onzin? Ik weet maar al te goed hoe het is om zwaar depressief te zijn, tot aan het dagelijks denken aan zelfdoding aan toe.
Ik vertik het enkel om medicijnen te nemen, Daarintegen word er in Duitsland door artsen zelfs St janskruid voorgeschreven aan mensen met een depressie, onderzoek heeft aangetoond dat St. janskruid in een hoop gevallen NET ZO effectief kan zijn al de AD van tegenwoordig.
En dan praten we nog geen eens over de bijwerkingen die AD kunnen hebben, je hoeft maar net het verkeerde medicijn voorgeschreven te krijgen en je ziet geen andere oplossing meer dan jezelf van kant te maken. Vaak doet het mensen meer kwaad dan goed. En dan ook nog te bedenken dat het gewoon een gokje is welk medicijn bij je werkt (met alle gevaren van dien).
Tegenwoordig word AD veel te snel voorgeschreven, mensen die geen ´echte´ problemen hebben en toch AD krijgen, gaan door het gebruik daarvan en uiteindelijk afhankelijkheid daarvan ernstige problemen krijgen.
Ik weet niet waar jij jou conclusie vandaan haalt dat ik zeg dat kruidjes het verhelpen. plz quote mij daar waar ik aangeef dat het dus door deze ´kruidjes´ verholpen word?
Jij moet duidelijk nog wat onderzoek doen, want je hebt echt geen idee waar je over lult.
Er is nog nergens wetenschappelijk bewezen dat depressie´s een gevolg zijn van een onbalans van chemische stoffen in de hersenen. Depressie´s kunnen vele oorzaken hebben, en een groot deel daarvan kan te maken hebben met je levensstijl / dieet.
maarja het is makkelijker om aan de med´s te gaan dan ECHT iets in en aan jezelf en je leven te veranderen. Ja steek je kop maar in het zand.

Heb ook onderzoeken gelezen waarbij langdurig gebruik een van de weinige dingen is die tinnitus enigzins kan verminderen.