- Waardering
- 8.335
- Lengte
- 1m60
- Massa
- 62kg
- Vetpercentage
- 24%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja is de verslaving zorg , ik moet zeggen dat ik prima ben geholpen voor mijn alcohol verslaving,
totaal geen klachten wat dat betreft.
maar het is misgegaan toen ik voor een vervolg test ging (weet even niet hoe die test heet),
ik heb een tijd geleden een zwaar ongeluk gehad waarbij ik in coma heb gelegen ,
en knetter hard op mijn achterhoofd ben gevallen, Ja kom maar op
toen ik dit verhaal vertelde aan de brijder, vonden ze het belangrijk om een bepaalde test te doen , heeft met concerteren etc te maken met je hoofd dus , lol lekker omslachtig Ree..
ik weet tot op de dag van vandaag niet wat het resultaat van die test waren!? was een test over 3dagen en super irritant..
reden, ze willen het me gewoon niet vertellen omdat ik niet persoonlijk het resultaat ben gaan ophalen..
Excuus voor grammer en spelling maar ik ben aardig op mijn kookpunt nu
morgen gaan er wat mensen van de brijder gratis vliegles krijgen.......
kan het me al inbeelden, na een hele dag met ondankbare en enkel op zichzelfgefixeerde patienten bezig geweest te zijn, komt er dan weer zo'n typetje binnen om het hele kot bijeen te schreeuwen voor iets banaals. Geen wonder dat zoveel mensen in de zorgsector zo snel uitgeblust geraken.
Ik kan gerust begrijpen dat je met een of andere psychische afwijking zit of je niet echt lekker in je vel voelt, maar de zaken in perspectief bekijken en oog hebben voor anderen is al deels een oplossing van het probleem.
-
Ja is de verslaving zorg , ik moet zeggen dat ik prima ben geholpen voor mijn alcohol verslaving,
totaal geen klachten wat dat betreft.
maar het is misgegaan toen ik voor een vervolg test ging (weet even niet hoe die test heet),
ik heb een tijd geleden een zwaar ongeluk gehad waarbij ik in coma heb gelegen ,
en knetter hard op mijn achterhoofd ben gevallen, Ja kom maar op
toen ik dit verhaal vertelde aan de brijder, vonden ze het belangrijk om een bepaalde test te doen , heeft met concerteren etc te maken met je hoofd dus , lol lekker omslachtig Ree..
ik weet tot op de dag van vandaag niet wat het resultaat van die test waren!? was een test over 3dagen en super irritant..
reden, ze willen het me gewoon niet vertellen omdat ik niet persoonlijk het resultaat ben gaan ophalen..
Excuus voor grammer en spelling maar ik ben aardig op mijn kookpunt nu
morgen gaan er wat mensen van de brijder gratis vliegles krijgen.......
kan het me al inbeelden, na een hele dag met ondankbare en enkel op zichzelfgefixeerde patienten bezig geweest te zijn, komt er dan weer zo'n typetje binnen om het hele kot bijeen te schreeuwen voor iets banaals. Geen wonder dat zoveel mensen in de zorgsector zo snel uitgeblust geraken.
Ik kan gerust begrijpen dat je met een of andere psychische afwijking zit of je niet echt lekker in je vel voelt, maar de zaken in perspectief bekijken en oog hebben voor anderen is al deels een oplossing van het probleem.
-
+1toch nog even een reactie.
Typisch een reactie van iemand die geen idee heeft. Maar dan ook werkelijk geen idee. Vanuit jouw goede velletje hier een oordeel geven over mensen die helemaal niet goed in hun vel zitten.
De zaken vanuit perspectief bekijken zegt ie dan ... Da's nou juist waar het aan ontbreekt als je mind en lichaam niet op orde is. En dan de depressievelingen beschuldigen van ondankbaarheid en als zijn op zich zelf gefixeerd.
Waarom zouden er in de geestelijke gezondheidszorg geen fouten gemaakt kunnen worden? Het zou zomaar een destructieve afloop kunnen hebben, als er niet op tijd wordt ingegrepen.
Ik weet niet waarom jij een hele dag met op " zich zelf gefixeerde patienten" bezig bent geweest "?
In vredesnaam - waarom als je zo weinig inlevend en begaan bent met mensen die zorg nodig hebben?
Makkelijker gezegd dan gedaan. Als het echt zo werkte dan was er niemand depressief natuurlijk. jij hebt dit duidelijk nooit ECHT meegemaakt. anders zou je die laatste zin er nooit bij gezet hebbenIk heb al 4 jaar lang last van hyperventilatie etc. met alle klachten die er maar bestaan en heb het sinds een tijd goed onder de knie. Er is maar 1 oplossing GENIETEN VAN HET LEVEN. Vergeet je klachten en doe wat jij echt wilt doen in het leven. Kom niet zeggen van ja jij kan het makkelijk zeggen jij voelt je goed, want ik ben ook 80 dokters en psycho's afgegaan en zat hele dagen thuis omdat ik dacht dat het allemaal lichaamlijk was maar uiteindelijk is bij mij de knop omgegaan.
Je kan beter leuke dingen en je klachten proberen te negeren dan de heledag piekeren over wat het misschien kan genezen en je leven weggooien.
quit being a lil bish
Makkelijker gezegd dan gedaan. Als het echt zo werkte dan was er niemand depressief natuurlijk. jij hebt dit duidelijk nooit ECHT meegemaakt. anders zou je die laatste zin er nooit bij gezet hebben
Oh ja dan heb ik dit 4 jaar lang nep gehad. Oke dan blijf jij lekker in je circkeltje ipv dat je hoop haalt uit een verhaal van iemand die het zelfde heeft gehad en waarbij het goed is gekomen.
Het gaat er om dat als jij je ECHT zo k*t had gevoeld. dan had je nooit gezegd dat mensen met mentale problemen zich gedragen als een bish.Oh ja dan heb ik dit 4 jaar lang nep gehad. Oke dan blijf jij lekker in je circkeltje ipv dat je hoop haalt uit een verhaal van iemand die het zelfde heeft gehad en waarbij het goed is gekomen.
Het gaat er om dat als jij je ECHT zo k*t had gevoeld. dan had je nooit gezegd dat mensen met mentale problemen zich gedragen als een bish.
je zou beter moeten weten. en helemaal omdat je weet dat zulke taal niet werkt bij mensen zonder ´hoop´
Oh ja dan heb ik dit 4 jaar lang nep gehad. Oke dan blijf jij lekker in je circkeltje ipv dat je hoop haalt uit een verhaal van iemand die het zelfde heeft gehad en waarbij het goed is gekomen.
mentale stoornissen zijn in een groot deel vd gevallen niet een zwart-wit soort ziekte zoals kanker oid, waarbij je nagenoeg volledig afhankelijk bent van externe hulpmiddelen om beter te worden.Toch nog even een reactie.
Typisch een reactie van iemand die geen idee heeft. Maar dan ook werkelijk geen idee. Vanuit jouw goede velletje hier een oordeel geven over mensen die helemaal niet goed in hun vel zitten.
De zaken vanuit perspectief bekijken zegt ie dan ... Da's nou juist waar het aan ontbreekt als je mind en lichaam niet op orde is. En dan de depressievelingen beschuldigen van ondankbaarheid en als zijn op zich zelf gefixeerd.
Waarom zouden er in de geestelijke gezondheidszorg geen fouten gemaakt kunnen worden? Het zou zomaar een destructieve afloop kunnen hebben, als er niet op tijd wordt ingegrepen.
Ik weet niet waarom jij een hele dag met op " zich zelf gefixeerde patienten" bezig bent geweest "?
In vredesnaam - waarom als je zo weinig inlevend en begaan bent met mensen die zorg nodig hebben?
---------- Toegevoegd om 12:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:50 ----------
Ray ben je nog steeds ADHD 'er, of hebben ze het papieren vragenlijstje inmiddels aangepast?
veel depressieve mensen willen gewoon niets doen, is namelijk 1 vd symptomen, nergens meer plezier uit kunnen halen.Ik heb al 4 jaar lang last van hyperventilatie etc. met alle klachten die er maar bestaan en heb het sinds een tijd goed onder de knie. Er is maar 1 oplossing GENIETEN VAN HET LEVEN. Vergeet je klachten en doe wat jij echt wilt doen in het leven. Kom niet zeggen van ja jij kan het makkelijk zeggen jij voelt je goed, want ik ben ook 80 dokters en psycho's afgegaan en zat hele dagen thuis omdat ik dacht dat het allemaal lichaamlijk was maar uiteindelijk is bij mij de knop omgegaan.
Je kan beter leuke dingen en je klachten proberen te negeren dan de heledag piekeren over wat het misschien kan genezen en je leven weggooien.
quit being a lil bish
Dat je uit je comfortzone moet dat klopt. Maar geloof me dit is niet voor IEDEREEN mogelijk. hier moet je soms naartoe werken. het feit dat jij zo kortzichtig bent en blijkbaar denkt dat elke depressie/angststoornis hetzelfde is is achterlijk.Haha omdat ik uit ervaring weet dat de softe aanpak niet helpt, m'n ma bracht me altijd overal naar toe (buiten de stad) omdat ik niet ver kon reizen door m'n spanningen.
Pas toen de psycholoog tegen m'n moeder zei dat ze harder moest zijn voor mij (niet meer overal brengen) ging ik vooruitgang boeken omdat ik nu die dingen zelfstandig moest doen met m'n problemen.
Je moet uit je comfortzone om je problemen op te lossen.
disagree, als je er volledig aan toegewijd bent en het op de juiste manier aanpakt (extreem klein beginnen en ELKE dag/keer een miniscuul stapje verder gaan) dan is het voor 99% vd mensen mogelijk.Dat je uit je comfortzone moet dat klopt. Maar geloof me dit is niet voor IEDEREEN mogelijk. hier moet je soms naartoe werken. het feit dat jij zo kortzichtig bent en blijkbaar denkt dat elke depressie/angststoornis hetzelfde is is achterlijk.
Zoals ik al zeg. je zult vast problemen gehad hebben, maar deze zijn nooit HEEL zwaar geweest anders had je wel op een andere manier je verhaal gebracht. of jou vermogen tot empathie is gewoon nihil dat kan uiteraard ook.

Er staat ook achter. dat je hier soms naartoe moet werkendisagree, als je er volledig aan toegewijd bent en het op de juiste manier aanpakt (extreem klein beginnen en ELKE dag een miniscuul stapje verder gaan) dan is het voor 99% vd mensen mogelijk.
Echter net zoals bij BB zijn de meeste mensen niet bereid het werk erin te steken dat er voor nodig is![]()