AndroidHealthClinic

Ik zit op mijn werk en heb pauze

Bezoekers in dit topic

Doet me weer denken aan Spanje. Daar had je zulke heerlijke gegrilde kippen, ongelooflijk.
 

Ja, Jordy? Wordt je buikje daar goed gevuld van?
Op het werk is het inderdaad lastig, omdat de meeste maaltijden met een hoog proteïnegehalte meuren als een malle. Om je collega's te vriend te houden, kun je het best de avond ervoor een dubbele maaltijd maken, waarvan je één meeneemt naar het werk de volgende dag. Verder kun je voor de zekerheid nog een bak kwark oppeuzelen en gewoon lekker die broodjes met mager vleesbeleg naar binnen hakken. Succes!
 
Ja, Jordy? Wordt je buikje daar goed gevuld van?
Op het werk is het inderdaad lastig, omdat de meeste maaltijden met een hoog proteïnegehalte meuren als een malle. Om je collega's te vriend te houden, kun je het best de avond ervoor een dubbele maaltijd maken, waarvan je één meeneemt naar het werk de volgende dag. Verder kun je voor de zekerheid nog een bak kwark oppeuzelen en gewoon lekker die broodjes met mager vleesbeleg naar binnen hakken. Succes!

tldr

chicken of protein power!
 
Ga langs de chinees of de kippenboer?
 
Vanavond rond een uur of half 1 ( Tijdens werk ) Neem ik gewoon een havermout shake .. 250gr havermout / 500 ml melk en 1 schep whey aardbei :) om half 4 neem ik een bak kwark met noten .. en dan kan ik rond 6 uur lekker naar huis + slapen :)
 
Ik heb hier kalkoenborst 96% kip? :trollface:
 
Die van de lidl zit geloof ik ook rond de 90procent en dat voor maar 0,75 euro is wel kalkoenfilet
 
Kipfilet-plakjes van de Lidl en AH die ik heb zijn gewoon 93%, dat is best prima..
 
Ga langs de chinees of de kippenboer?

Om bijna 8 uur 's avonds zit ik meestal al thuis of in de gym, maar thanks voor de tip :)

Een hele kip is het trouwens geworden.
 
Om bijna 8 uur 's avonds zit ik meestal al thuis of in de gym, maar thanks voor de tip :)

Een hele kip is het trouwens geworden.
Ja ach, het proberen waard :p. Hele kip, mmm :D Zal ook niet vies zijn geweest hehe.
 
Ja ach, het proberen waard :p. Hele kip, mmm :D Zal ook niet vies zijn geweest hehe.

Was die ook niet, op 't eind zag ik dat er aan de onderkant gewoon nog een heel velletje zat! Hmmmm
 
Je kan beter de hele dag rusten ipv werken.
 
Back
Naar boven