XXL Nutrition

ik zoek een leuke externe HD, die werkt op windows 98SE

CQ_Demolisher

Ripped Bodybuilder
Waardering
1
ja, ik werk nog met win 98SE..ben er erg vertrouwd mee maar hij raakt steeds meer outdated

ik vond een freecom 400 gig, maar die gaat pas werken vanaf win 2000
iemand een tip voor een goede hd?

Greets

heb ook even gezocht en vind ook niets maar heb wel behuizingen gevonden voor externe harde schijven die win98 ondersteunen, miss is dat iets.

• Topic Starter Topic Starter
hmm..dat weet ik niet, waar kan je dat controleren?
ik heb ook een creative mp3 speler, die gewoon werkt op mijn computer

ik dacht dat als ik win XP zou installeren, het probleem verholpen zou zijn; maar idd Marc, de computer is ook oud en heeft misschien achterhaalde usb instellingen; enkel upgraden naar hoger besturingssysteem zou de hardware niet veranderen

hmm..dat weet ik niet, waar kan je dat controleren?
ik heb ook een creative mp3 speler, die gewoon werkt op mijn computer

ik dacht dat als ik win XP zou installeren, het probleem verholpen zou zijn; maar idd Marc, de computer is ook oud en heeft misschien achterhaalde usb instellingen; enkel upgraden naar hoger besturingssysteem zou de hardware niet veranderen

Mischien heb je even het typenr van de mp3 speler? Dan kan ik het even opzoeken of de speler via een usb 2.0 poort werkt

Andere optie is : Usb 2.0 pci card inbouwen kosten :15 euro

Probleem met Win98 is dat ie moeite heeft met grote disk-en ... je kunt volgens mij iets van 131 GB adresseren op een disk met win98...

Klopt win98 ondersteunt geen LBA48 schijven oftewel een IDE schijf groter dan 128 GB worden niet ondersteunt. Maar een USB of SCSI scijf moet geen probleem wezen.

• Topic Starter Topic Starter
situatie is nu dat mijn computer volstaat met spul, die ik op een externe hd wou gooien; daarna zou ik hem kunnen upgraden naar win xp

zou dat de problemen verhelpen, veranderen naar xp?

Terug
Naar boven