Massief
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 294
- Lengte
- 1m96
- Massa
- 109kg
- Vetpercentage
- 18%
Film eens wat. Desnoods pleur je het na nieuwjaar op internet.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een panda ?vanmorgen ff de grens over gewipt. 2x was er controle en 2x ben ik niet aangehouden
Zal wel aan de auto liggen
Cobra 6 bij een gewone winkel geloof ik niet, wat betaalde je dan p/s?
hoogstraten 20 euro per 3 bij de kiosk,zink 901 en bsc vlinders
De Belgische politie heeft dinsdag in een winkel in Hoogstraten, vlakbij de Nederlandse grens, een ton vuurwerk in beslag genomen. De eigenaar had weliswaar een vergunning om het spul te verkopen, maar zijn voorraad was veel groter dan toegestaan.
De winkelier riskeert een gevangenisstraf tot maximaal twee jaar en een boete van maximaal 5500 euro. Het in beslag genomen vuurwerk wordt vernietigd.
Bron; avp.
Die is gisteren dus gepakt...?
Kun je het eigenlijk maken om een 3'' in je straat af te steken??
Ben bang dat de ramen klappen bij de overburen![]()
3" salutes neem ik aan? Die hoor je normaal de lucht in te schieten en dan kan het wel ja. Op de grond.. tsja. Ik zou het liever op een groter leeg gedeelte doen, dan in een smalle rijtjeshuizenstraat.
Haha, ja dat lijkt me inderdaad ook niet zo'n succes. Maar op een plein van ca 200m2 moet het wel kunnen niet?
dat is 20mx10m lijkt me beetje klein voor een 3"salute als er huizen omheen staan
Ok, je suis un r*tard.
Ik bedoelde een plein ter grootte van een half voetbalveld.
nou ik ben er vanmiddag nog geweest voor zink 901 en vlinders dus dat hebben ze dus niet gepakt. ps heeft de eigenaar aan me verkocht dus die zit ook niet vast.
Ik ben daar ook geweest gisteren, was nog niets aan de hand en stond helemaal vol met Nederlandse vuurwerkliefhebbers.
Goede locatie trouwens, in tegenstelling tot Baarle Nassau waar ze je gewoon zitten op te wachten in die provinciale weggetjes. Via de snelweg Breda rij je zo in een keer naar dat Hoogstraten toe zo ongeveer.