XXL Nutrition

Illegaal vuurwerk kopen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Testo zei:
Reply@Tractor

Hehehe....vervelende ventjes heben we hier af en toe ook,gab.

Als je nou wat gaan handelen in die shit mag je me wel een PM sturen......100.000 klappers en bloembedden(cakes)vind ik wel leuk speelgoed namelijk.:D

kom naar de Antillen voor het ECHTE ( illegale ) vuurwerk..............

miljoenklappers die 3 kwartier doorknetteren, allerlei grote vuurpijlen, mortiergranaten ( leuk spul)

:D :D :D

Ik kan bij jou blijven pitten,gab?:p

Ik dacht dat die n*gers daar zo gastvrij waren,gab?:eek:

Ik zie wel weer wie mn vrienden zijn hier.:p

Testo zei:
Ik dacht dat die n*gers daar zo gastvrij waren,gab?:eek:

Ik zie wel weer wie mn vrienden zijn hier.:p

mijn enige vriend is Jezus, dat wist je toch al ??

ik woon nog steeds bij mijn schoonmoeder in huis, dus het hok is al aardig vol...........misschien over een half jaar een eigen huis ?
;)

Dan spreken wij elkaar wel weer over een half jaar,gab.:D

Gaan we nu weer over vuurwerk beppen.:p

Alpeco
Starrenhoflaan
Kappelle (net over de grens )
Daar haalde ik het altijd , heb je keus genoeg .
wel met kvk

Ben zelf ook altijd een fan van mortierbedden , cakes , 100000kl
nitraatmatten enz net een klein kind

t, vlinderke kun je alles krijgen net over de grens!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! koop er al jaren .
En er werken nog lekkere wijfen ook.:D

klusmier zei:

miljoenklappers die 3 kwartier doorknetteren, allerlei grote vuurpijlen, mortiergranaten ( leuk spul)

Doe je ook aan opsturen? :D

• Topic Starter Topic Starter
klusmier zei:

Hallo....doen we beetje rustig aan:eek: Monsters vuurwerk.

Guys tnx voor jullie repley's....zo te zien is Zena het meest aantrekkelijke vuurwerk bron, ik ben beetje vroeg ja....ik wil eigenlijk niet voor de politie betalen, vandaar dus, wie durft in november of december vuurwerk gaan kopen in belgie en vooral als je veel betaald:eek: kun je A.U.B de adres geven van die straat waar 6 winkels in zitten?

Nogmaals tnx 4 u repley's;)

Als je naar Baarle-Nassau gaat kan je ze niet missen. Zena moet je wel even voor zoeken, zit in een zijstraatje op een beetje een onduidelijke locatie.

• Topic Starter Topic Starter
Ik ga het proberen....tnx;)

Zena Tabakkotiek Kapelstraat 12
Baarle-Hertog 2387
Belgie

Zena Klokkenstraat 6a
Baarle-Hertog 2387
Belgie

Loots Bvba Kapelstraat 13
Baarle-Hertog 2387
Belgie

Puppykennel (Loots Bvba 2) Molenstraat 45
Baarle-Hertog 2387
Belgie

Dolfijn Vuurwerk Chaamseweg 14
Baarle-Hertog 2387
Belgie

Klavertje Vier Molenstraat 6
Baarle-Hertog 2387
Belgie

(www.vuurwerklook.com)

Maar eigenlijk heb je het niet eens nodig. Zodra je Baarle inrijdt zie je het eigenlijk al verschijnen en zo niet, kun je het altijd vragen aan de altijd vriendelijke Belgische medemens.

Wat kost een 100.000-klapper vandaag de dag?

ik huur gewoon een zelfmoordmoslim in .

knalfeest gegarandeert :evil2:

Testo zei:
Wat kost een 100.000-klapper vandaag de dag?

zijn ook niet meer legaal in belgie alleen bij die zena is er een te krijgen die is verdeeld in drie aparte rolletjes en moet je dus zelf verbinden tot 1grote.prijs is idd 75,-

ik zoek voor in de omgeving leiden naar wat harde knal en siervuurwerk;) ik wil namelijk veel halen.. als iemand iets heeft laat het me dan weten en voeg me toe op msn of stuur een mailtje;) met prijzenlijst.. zou top wezen als ik aan wat vuurwerk kan komen alvast bedankt:P gr Richard

ik zoek voor in de omgeving leiden naar wat harde knal en siervuurwerk;) ik wil namelijk veel halen.. als iemand iets heeft laat het me dan weten en voeg me toe op msn of stuur een mailtje;) met prijzenlijst.. zou top wezen als ik aan wat vuurwerk kan komen alvast bedankt:P gr Richard

meld je je aan op een BBforum om vervolgens een topic te bumpen uit '06, omdat je vuurwerk wilt hebben :roflol:

ooooooooooke.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven