Fitness Seller

Illegaal vuurwerk kopen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Pas je op voor je vingertjes :D Ik heb ze ook wel eens gehad maar betaal nu toch graag een eurotje extra voor wat extra veiligheid.

ja weet het, plak dr altijd een lontje op. nooit gevaarlijke situaties meegemaakt nog. waar haal jij voor die euro extra dat veilige spul weg dan?

hmmja heb nog 50 doosjes nitraten gehaald onder andere vorige week en ja echt zwaar spul is er inderdaad niet meer te koop nee;) Overigens is 1,2 inch wel professioneel vuurwerk en dus ook illegaal in belgie. Ik zit btw wel op vuurwerkcrew.nl

ach ik ga tegen het eind van het jaar wel wat halen en het klopt wel dat hier ook steeds minder mag ...

ja weet het, plak dr altijd een lontje op. nooit gevaarlijke situaties meegemaakt nog. waar haal jij voor die euro extra dat veilige spul weg dan?

Ik haal altijd het dopje eraf. Dan haal ik het lontje uit een gewoon rotje. En dan stop ik die in het kruit. Dopje erop. En aansteken:p

Ga eens echt vuurwerk kopen joh, pauper. Met je knalpatronen, oh brother :roflol:

Volgens mij weet je niet eens wat een knalpatroon is? Als ik zeg dat je er een putdeksel de lucht mee in kan blazen. Dan kan jij niet zeggen dat het p*ssy vuurwerk is;)

Voor de duidelijkheid: knalpatronen zijn geen vuurwerk maar munitie. Qua lading zit er ongeveer 2 gram flashkruit in wat er ook in een goede nitraat zit. (in de belgische zit tegenwoordig vaak ng maar 1,6) oftewel als je ermee gepakt word ben je zwaar de lul want het valt dus niet onder de vuurwerkwet maar onder de wapenwet. Daarbij komt ook nog eens dat als je per ongeluk de ontstekingskop aansteekt zon patroon weg kan schieten en ook maar een vertraging heeft van 0,7 a 0,9 seconde dus dan vind ik het knap als jij hem in die tijd een stuk weggooit.

kort samengevat: patronen zijn prima maar koop er dan ook een pistool bij

Ik wil dit jaar Italiaansebommen
:(

Voor de duidelijkheid: knalpatronen zijn geen vuurwerk maar munitie. Qua lading zit er ongeveer 2 gram flashkruit in wat er ook in een goede nitraat zit. (in de belgische zit tegenwoordig vaak ng maar 1,6) oftewel als je ermee gepakt word ben je zwaar de lul want het valt dus niet onder de vuurwerkwet maar onder de wapenwet. Daarbij komt ook nog eens dat als je per ongeluk de ontstekingskop aansteekt zon patroon weg kan schieten en ook maar een vertraging heeft van 0,7 a 0,9 seconde dus dan vind ik het knap als jij hem in die tijd een stuk weggooit.

kort samengevat: patronen zijn prima maar koop er dan ook een pistool bij

Je haalt het dopje eraf. Stopt er een lontje in van een rotje. En dan heb je gewoon de tijd hoor;) Je gooit hem gewoon ver weg.

Pistool is erg duur. En dan ga je op dingen richten, zoals vogeltjes. En dat wil je natuurlijk ook weer niet. Want dan ontploft het vogeltje.
Patronen zijn ongevaarlijk mits je er verkeerd mee omgaat.

Turkiye heb je al een leuke voor 30 euro :P

Maarja dat is Turkiye

http://nl.youtube.com/watch?v=V9PfJq7j9f0

deze MOET ik hebben .... echt nergens meer te krijgen ??....

is dit het hardste wat je kan krijgen ??

haha die heb ik gefilmd;) is niet dit filmpje maar staat nogop me mobiel. Deze zijn dit jaar dus bijna niet meer te krijgen en als je ze tegenkomt zul je er wel 12 a 15 euro voor moeten betalen.
Daarnaast zijn er ook nog hardere knallers tegenwoordig zoals explods, titanova delovas en cobra 6. Met name de eerste en de derde duiken veel op en je zal er tussen de 6 en 10 euro ps voo rmoeten neertellen. Hangt van je dealer en de hoeveelheid die je afneemt af;) Overigens zul je de titanova niet extreem veel tegenkomen maar deze gaat nog wel een tikkeltje harder dan een cobra of explod maar de handelsprijs ligt vaak wel op zon 12,5 tot 15 euro per stuk bij een paar stuks.

Ik schiet tegenwoordig alleen nog shells. Ik had vorig jaar nog wel een doos originele duitse strijkers gehaald maar daar heb ik nog meer als de helft van over. Ik loop toch niet meer heel de dag over straat te knallen. Alleen puur shells en wat mooie blokken.

Ik denk dat dit de harste qua knal is, vorig jaar gehad en echt een zalige knal :p 320gram flash, lawinepijl heeft 30gram ;)

2d6m6w4.jpg - 144037

http://www.youtube.com/watch?v=sfSy8zjjg2Q&feature=related

haha zo hard als zon ding gaat is asociaal idd:p Al hebben ze dit jaar pas voor het eerst 320 gram en vorig jaar nog maar 240. Desondanks alsnog een megaklap. Overigens heeft de gemiddelde lawinepijl veel minder dan 30 gram namelijk 10-25;) wat heb je vorig jaar betaald voor deze salutes?

Ik schiet tegenwoordig alleen nog shells. Ik had vorig jaar nog wel een doos originele duitse strijkers gehaald maar daar heb ik nog meer als de helft van over. Ik loop toch niet meer heel de dag over straat te knallen. Alleen puur shells en wat mooie blokken.

Ik denk dat dit de harste qua knal is, vorig jaar gehad en echt een zalige knal :p 320gram flash, lawinepijl heeft 30gram ;)

2d6m6w4.jpg - 144041

http://www.youtube.com/watch?v=sfSy8zjjg2Q&feature=related

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven