AndroidHealthClinic

Illegaal vuurwerk kopen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zonder ledematen kan je niet meer trainen
Viel spassss :D

ik zoek voor in de omgeving leiden naar wat harde knal en siervuurwerk;) ik wil namelijk veel halen.. als iemand iets heeft laat het me dan weten en voeg me toe op msn of stuur een mailtje;) met prijzenlijst.. zou top wezen als ik aan wat vuurwerk kan komen alvast bedankt:P gr Richard

Dit is vragen naar handel en dat mag niet.
En anders probeer je google eens

Ben je al geweest?
Wat hadden ze zoal?? hebben ze ook internet site van die zena?

Supervlinders in zwarte doos

die waren lekker

Ik ga misschien binnen kort ook nog even naar België voor wat vuurwerk.:D

En als we er dan toch zijn, waarom niet gelijk naar de apotheker, voor wat vitamine b12:P

Knalpatronen... :roflol:

ik ben net terug uit belgie, maar niet echt veel gehaald..

30.000 en 10.000 klapper .. wat nitraten en vlinders.. maar is meer voor mn maten, ik vind zelf vuurwerk niet echt boeiend :o geef liever mn geld uit aan AAS en sups, daar heb ik meer plezier van :D

Hoe lame dat niet is, jullie halen je vuurwerk bij ons. En wij moeten voor onze wiet dan weer naar jullie.

er zitten hier toch nog meer verstokte vuurwerkfans dan ik dacht:D ben dit jaar inmiddels al weer 2x in belgie geweest

ouder dan 16 en vuurwerk kopen is just wrong!

owja k*t het is vwk ik dacht vuurwerkcrew toen dacht ik gelijk aan die site van die jongen uit me klas :(

Maar het is met een K
Ik doe verder niks met vuurwerk ofzo, maar ik dacht daar in eens aan.

en zo bedoelde ik het dan weer net niet ,maar gewoon dat je ook echt een vuurwerkcrew maakt wtf ! :o

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven