Fitness Seller

Illegaal vuurwerk kopen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Damn. Ik ben even sprakeloos.

Mogge, ik ben op zoek naar shells (mortieren) ongeacht hoe groot. Iemand nog tips?

hmmm maatje van mij weet er wel te liggen die gaat regelmatig bij bastogne zoeken is er ook al eens mee op het nieuws geweest.....had ze mee naar huis genomen maar vond de EOD niet zo een goed plan....

Ow, 48 inch maar. Nee dat is een ander verhaal...

Maar dan mag het ook 4 inch zijn...

Weet iemand nog een adresje voor die betonvlinders van een paar jaar geleden?
Ik koop geen vuurwerk meer, maar een paar voor oudejaars avond zou wel leuk zijn.
Vorig jaar niet aan kunnen komen, omdat ze nu ook verboden zouden zijn in belgië?

Betonvlinders:roflol:

die bestaan niet

die dikke bsc uit voorgaande jaren bestaat niet meer.. het is nu een veel kleinere versie.
Misschien zwerven er nog een x aantal kartonnen BSC08 rond maar ik ben niks tegen gekomen.

die dikke bsc uit voorgaande jaren bestaat niet meer.. het is nu een veel kleinere versie.
Misschien zwerven er nog een x aantal kartonnen BSC08 rond maar ik ben niks tegen gekomen.

klopt maar het schijnt dat de knal niet veel onder doet voor de oude versie.

Godver... Dat was eindelijk eens een normaal kaliber rotje...

ik doe er niet meer aan, vorig jaar had ik van die blauwe wondertollen met een gigantische knal die waren tof

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven