MuscleMeat

Illegaal vuurwerk kopen

Status
Niet open voor verdere reacties.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Gemonteerd en gaat vanavond de lucht in :p

Maat van mij heeft het gefilmt, morgen ff kijken of ie het door kan sturen.
Timing was overigens niet goed, hij schoot 40 meter de lucht in en viel op de grond waarna hij knalde. Volgende keer de vertraging korter maken dus.

Hij knalde iets harder als een lawinepijl, maarja zat ook 30gr flash in. Was iig een mooie doffe dreun.

Dat is Fernandes ofzoiets.. zoete schijtzooi, maar het is wel van de CocaCola company idd...

Wat ga je dit jaar allemaal kopen tractortje?

Hehe, dit jaar wordt het beste jaar ooit. Denk ik. Misschien dat ik nog eens pics maak en kan posten. Heb weinig knal, maar geweldig veel sier. Hopelijk krijg ik nog 100k binnen, maar dat komt goed heb ik zo het idee. Volgens mij krijg ik er zelfs teveel :roflol:

Heheook ik ga wederom een topjaar tegemoet hopelijk en hoop ook dat het weer meer meezit dan vorig jaar.

JW354
SK1025
JW350
JW357
JW408 (2x)
JW401 (2x)

Dat zijn m'n Jorge blokken tot nu toe. Hopelijk komt er nog wat leuks bij van Bonbridge of NLE! Als ik die shit op YT bekijk heb ik echt wat gruwelijke shit gekocht. Goeie zaak.

JW354
SK1025
JW350
JW357
JW408 (2x)
JW401 (2x)

Dat zijn m'n Jorge blokken tot nu toe. Hopelijk komt er nog wat leuks bij van Bonbridge of NLE! Als ik die shit op YT bekijk heb ik echt wat gruwelijke shit gekocht. Goeie zaak.
Als je eraan kan komen moet je het showblok van NLE pakken. is 25-75mm, 216sh en prijs ligt iets over de 200E. Je hebt ook nog de 258sh van NLE die van 30mm tot 45mm loopt maar die vind ik niet zo indrukwekkend. Dat 216sh blok is trouwens best huge, als je fototje wil PM me even.

Heb zelf een paar 3" en 4" salutes van EPM en komt nog kartonnetje 3" van Triplex aan en misschien wat EPM of Jorge blokken, kan ik weer genieten op O&N...

Gr DiZoR,

Bump..

Tyf nou eens op met je gebump, mafkees.

Illegaal vuurwerk.... hmm is dat niet illegaal?

Alpeco (mits je een KvK bewijs hebt) kun je het meeste krijgen. Feestvuurwerk, maar dus ook professioneel vuurwerk (shells, blokken, zwaarder knalvuurwerk). Zonder KvK bewijs kun je beter naar Baarle of Maaseik gaan.

Daar woon ik 7km vandaan :).

Ik weet niet of je wat handelaars kent?

Mannenvuurwerk vind ik, Cobra's , Explod , Itiliaanse bom , Etc.

Groeten.

Klappertjes.

Vuurwerk, mij niet gezien.

Gelukkig gebruikt ''Meerzicht'' wel de search! haha.

Vuurwerk -1

Volgens mij kan je toch aardig wat opblazen als dat tegelijkertijd ontploft

Dan moet je wel heel zwaar vuurwerk hebben als het massa explosief is. Met wat leuke cake's/pijlen/maten uit belgie gebeurd dat niet. Daar heb je bijvoorbeeld shells voor nodig.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven