MastaguyB
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 99
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 110kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En knalde het lekker vorig jaar Tractor ?
als zo je lijstje bekijk hierboven haha.
Als je bij de KvK staat ingeschreven had je vroeger in het jaar met een uittreksel naar Belgie moeten gaan naar de winkel Alpeco dan kun je de Bonbridge collectie kopen en da's echtqua siervuurwerk.
Grote Vlinders kun je overigens gewoon afhalen zonder voorwaarde, 2 maten van me hadden er eerder dit jaar al honderden afgehaald.
Persoonlijk vind ik het wel vaag dat zulk zwaar knalvuurwerk in Belgie legaal is, vind het eigenlijk onverantwoord om te verkopen, niet zozeer vanwege het spul zelf, maar hoe sommige idioten ermee omgaan.
Hahaha! Ja, vind 't ook niet vreemd. Heeft overigens nog lang geduurd.
Maar waar is die zwarte markt dan voor extreme flowerbeds met kilo's kruid? Want ik ben ze hier in Nederland nog nooit tegengekomen op de zwarte markt.
Hahaha! Ja, vind 't ook niet vreemd. Heeft overigens nog lang geduurd.
Maar waar is die zwarte markt dan voor extreme flowerbeds met kilo's kruid? Want ik ben ze hier in Nederland nog nooit tegengekomen op de zwarte markt.
In Amersfoort is ook vrij levendige handel.
Zal een dezer dagen ook wel weer gebeuren.
heej Gatespaaier is ook nog aktief hier.....
Alpeco verkoopt volgens mij ook al niet meer als je een kvk nummer hebt...
heej Gatespaaier is ook nog aktief hier.....
Alpeco verkoopt volgens mij ook al niet meer als je een kvk nummer hebt...
Ik ga van het weekend even checken bij Alpeco.
Op voorhand zal k toch maar m'n kvk meenemen, (niet van mezelf maar van me neefje)![]()
Neem ook een verklaring van je neefje mee, dat je met dat kvk-uittreksel van hem vuurwerk mag kopen. Vergeet ook btw-papieren niet.
Je moet minimaal 21 zijn en een brandblusser van minimaal 2 kilo bij je hebben. (Kan je ook daar kopen)