MuscleMeat

Illegaal vuurwerk kopen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wie heeft dr nog wat chinese rollen voor mij in de aanbieding?..>> @groningen

Hahaha, volgens mij is er geen handelaar die naar Groningen gaat voor een paar rollen :roflol:

Iemand met italiaanse bommen mag mij PM'en..!

Als je bij de KvK staat ingeschreven had je vroeger in het jaar met een uittreksel naar Belgie moeten gaan naar de winkel Alpeco dan kun je de Bonbridge collectie kopen en da's echt :eek: qua siervuurwerk.

Grote Vlinders kun je overigens gewoon afhalen zonder voorwaarde, 2 maten van me hadden er eerder dit jaar al honderden afgehaald.

Persoonlijk vind ik het wel vaag dat zulk zwaar knalvuurwerk in Belgie legaal is, vind het eigenlijk onverantwoord om te verkopen, niet zozeer vanwege het spul zelf, maar hoe sommige idioten ermee omgaan.

Als je bij de KvK staat ingeschreven had je vroeger in het jaar met een uittreksel naar Belgie moeten gaan naar de winkel Alpeco dan kun je de Bonbridge collectie kopen en da's echt :eek: qua siervuurwerk.

Grote Vlinders kun je overigens gewoon afhalen zonder voorwaarde, 2 maten van me hadden er eerder dit jaar al honderden afgehaald.

Persoonlijk vind ik het wel vaag dat zulk zwaar knalvuurwerk in Belgie legaal is, vind het eigenlijk onverantwoord om te verkopen, niet zozeer vanwege het spul zelf, maar hoe sommige idioten ermee omgaan.

Alpeco wordt geowned door de zwarte markt in Nederland. Alpeco heeft de laatste jaren hun beleid omgegooid vanwege het grote aantal Nederlandse klanten. Ze verkopen alleen nog flutspul, omdat ze niet verantwoordelijk willen zijn voor gewonden.

Hahaha! Ja, vind 't ook niet vreemd. Heeft overigens nog lang geduurd.

Maar waar is die zwarte markt dan voor extreme flowerbeds met kilo's kruid? Want ik ben ze hier in Nederland nog nooit tegengekomen op de zwarte markt.

Maar waar is die zwarte markt dan voor extreme flowerbeds met kilo's kruid? Want ik ben ze hier in Nederland nog nooit tegengekomen op de zwarte markt.

25kg dozen...gozer in Alkmaar verkocht ze vorig jaar voor 300 euro ps.
Alleen moest je zelf zorgen dat ze ergens gezekerd waren want daar kwam echt een behoorlijke kracht vanaf.

In Amersfoort is ook vrij levendige handel.

Zal een dezer dagen ook wel weer gebeuren.

heej Gatespaaier is ook nog aktief hier.....
Alpeco verkoopt volgens mij ook al niet meer als je een kvk nummer hebt...

Ik ga van het weekend even checken bij Alpeco.
Op voorhand zal k toch maar m'n kvk meenemen, (niet van mezelf maar van me neefje) :p

Neem ook een verklaring van je neefje mee, dat je met dat kvk-uittreksel van hem vuurwerk mag kopen. Vergeet ook btw-papieren niet.
Je moet minimaal 21 zijn en een brandblusser van minimaal 2 kilo bij je hebben. (Kan je ook daar kopen)

Neem ook een verklaring van je neefje mee, dat je met dat kvk-uittreksel van hem vuurwerk mag kopen. Vergeet ook btw-papieren niet.
Je moet minimaal 21 zijn en een brandblusser van minimaal 2 kilo bij je hebben. (Kan je ook daar kopen)

Ik neem men neefje gewoon mee, hij staat ook op die kvkuitreksel, hij weet wel wat hij mee moet nemen. (eigen bedrijfje..)
Ik vind het allemaal wel mee vallen, we hebben vorig jaar ook meegekregen, Geen brandblusser, en we waren ook geen 21..

hmmm vorig jaar zeiden ze dat het dit jaar niet meer zou gaan ....ik ben benieuwd en wacht af anders ook ff een kvk roggelen....

alpeco sucks toch

http://www.joeyvuurwerk.cjb.net/

Vraag het deze jongen..
Hij weet wel wat de echte knallers zijn

---------- Toegevoegd om 19:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:28 ----------

Ah k*t.. een fail....

Hahah cool, een vw topic op DBB.

Alpeco zuigt hard, maar alhoewel Alpeco er zelf niks aan kan doen. Het is nog altijd de overheid die de strenge regels heeft aangepast om vuurwerk wat in de catagorie 1.3G en daaronder te verbieden.

Voor leuke blokken kan je er best nog heen, zoals de meeste 100shots VT en 150shots Fan shaped blokken. Erg goed spul vind ik persoonlijk! Maar voor blokken als 1,5 inch t/m 3 inch moet je toch echt in Nederland wezen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven