MastaguyB
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 99
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 110kg
[/QUOTE zei:Leuk spul. Lijkt me ook wel leuk om met shells te schieten. Mischien volgend jaar als ik mn eigen auto heb.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
[/QUOTE zei:Leuk spul. Lijkt me ook wel leuk om met shells te schieten. Mischien volgend jaar als ik mn eigen auto heb.
haha zo hard als zon ding gaat is asociaal iddAl hebben ze dit jaar pas voor het eerst 320 gram en vorig jaar nog maar 240. Desondanks alsnog een megaklap. Overigens heeft de gemiddelde lawinepijl veel minder dan 30 gram namelijk 10-25
wat heb je vorig jaar betaald voor deze salutes?
Ik schiet tegenwoordig alleen nog shells. Ik had vorig jaar nog wel een doos originele duitse strijkers gehaald maar daar heb ik nog meer als de helft van over. Ik loop toch niet meer heel de dag over straat te knallen. Alleen puur shells en wat mooie blokken.
Ik denk dat dit de harste qua knal is, vorig jaar gehad en echt een zalige knal320gram flash, lawinepijl heeft 30gram
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=sfSy8zjjg2Q&feature=related
leuk dat er nog meer mensen zijn hier die mijn passie delen@p8rb wat heb je voor die jorge salutes betaald? zijn dat die dingen met tail?
Hier bij mij in de bea electronics en in een carnavalswinkel
Ik maak een pijp met strijkerkruit! Ff lassen en klaar is Kees!
![]()