XXL Nutrition

Illegaal vuurwerk

• Topic Starter Topic Starter
Ben je 12 ofzo :roflol: een paar dagen voor nieuwjaar op internet om illegaal vuurwerk vragen my god.

Een beetje vuurwerkfan heeft zn spul al sinds november en heeft diverse connecties. Hou jij het maar bij rotjes en grondbloemen

het probleem is dat ik verhuisd naar groningen.
waar ik vroeger woonde had ik mijn connecties, en ik had alleen gevraagt of er iemand is die vlinders/nitraten verkoopt en niet om commentaar

dit is een bodybuilding forum wat verwacht je hier aan te treffen ?

Ik wil niet heel lullig doen maar vuurwerk mag je pas afsteken als je zestien bent kereltje (; nog 2100 nachtjes slapen en dan mag jij het ook (:

het probleem is dat ik verhuisd naar groningen.
waar ik vroeger woonde had ik mijn connecties, en ik had alleen gevraagt of er iemand is die vlinders/nitraten verkoopt en niet om commentaar

Mijn connecties :roflol:

Illegaal vuurwerk koop je in België, succes.

en je wordt ermee gepakt in holland, good luck with ur life man

ga lekker bier drinken en feesten instead

K*t troep,
vroeger stond ik ook met een tas vol rotjes sloffen maar Nu heb ik er een t*ring hekel aan :mad::o

Hoeveel klapper is dit wel niet zeg ??
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Oo EDIT vind deze alleen wel gaaf , ja vreemd maar ja.........

"Ik heb een vuurwerkje afgestoken"

:roflol:

profblokken

Tis wel laat,maar heeft iemand nog een adres voor mij waar ik profblokken kan kopen?

Alvast bedankt

tropez@hotmail.nl

Heb hier in me kelder nog 16 honderduizend klappers, 250 vlinderbommen en zo'n 2a3 ton aan siervuurwerk. Allemaal hartstikke illegaal. Je mag het kopen van me maar dan moet je het niet doorvertellen. Het is namelijk een geheimpje. Voor je het weet staat er politie aan me deur om me huis leeg te trekken.
Prutser

back by popular demand

qy935e.jpg

29y1e2x.jpg

28uxs4.jpg

21o4vt1.jpg

Terug
Naar boven