- Waardering
- 10.931
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geniet ervan, maar wel genoeg blijven eten!Ik ga zo negen dagen weg op vakantie en kom hier maandag 22 juli weer piepen.
Prove me wrong en kom niet een kilo lichter thuis, please🤡Ik ga zo negen dagen weg op vakantie en kom hier maandag 22 juli weer piepen.
Personenweegschaal en keukenweegschaal zijn beide mee en ook probeer ik zo nauwkeurig mogelijk te blijven tracken.Geniet ervan, maar wel genoeg blijven eten!
Weegschaal mee?
Zuid-Frankrijk, Provence, omgeving Mont Ventoux.
Ik doe mijn best! Zie ook het antwoord op @Mentat zijn vraag.Prove me wrong en kom niet een kilo lichter thuis, please🤡
| datum | kracht | cardio |
|---|---|---|
| 8-7 | lower + core | |
| 9-7 | upper | |
| 10-7 | loopband: 57 min. @ 10 km/u (9½ km) | |
| 11-7 | lower + core | |
| 12-7 | upper | |
| 13-7 | loopband: 60 min. @ 10 km/u (10 km) | |
| 14-7 | ||
| 15-7 | fiets: Mont Ventoux beklommen vanuit Bédoin | |
| 16-7 | fiets: Mont Ventoux beklommen vanuit Malaucène | |
| 17-7 | hardlopen op de weg: 10 km in 51:54 | |
| 18-7 | fiets: Mont Ventoux beklommen vanuit Sault | |
| 19-7 | hardlopen op de weg: 10 km in 50:12 | |
| 20-7 | ||
| 21-7 |
Toen ik een jonge twintiger was, liep ik stukken harder. Na mijn afstuderen, ik was toen 23/24, ben ik een jaar lang fanatiek met hardlopen bezig geweest en liep toen in Oldenzaal een wegwedstrijd over 30 km in 1:59:59. Zo'n tijd vergeet je natuurlijk nooit meer. Dus het is wel confronterend om te zien hoe veel moeite de opbouw nu ruim 30 jaar later kost.
Serieus je gaat zo’n test doen omdat je wat groen slijm ophoest.Ik ben van vakantie teruggekomen met een vervelend ochtendhoestje, waarbij ik groen slijm ophoest van diep uit de longen. Deze 'opstarthoest' is zo'n 2 uur na het opstaan volledig verdwenen en de rest van de dag voel ik me kiplekker. Gisteren heb ik nog 10 km hardgelopen. Vanochtend heb ik voor de zekerheid toch maar een coronatest gedaan en die viel helaas positief uit. Omdat in de sportschool niet alleen maar vitale jonge tieners en twintigers rondlopen, maar ook wel wat ouderen, heb ik besloten deze week niet naar de sportschool te gaan en zoveel mogelijk thuis te werken om verdere besmetting zo veel mogelijk te voorkomen. Leuker kunnen we het niet maken.
Namens alle bejaarden, dank!Ik ben van vakantie teruggekomen met een vervelend ochtendhoestje, waarbij ik groen slijm ophoest van diep uit de longen. Deze 'opstarthoest' is zo'n 2 uur na het opstaan volledig verdwenen en de rest van de dag voel ik me kiplekker. Gisteren heb ik nog 10 km hardgelopen. Vanochtend heb ik voor de zekerheid toch maar een coronatest gedaan en die viel helaas positief uit. Omdat in de sportschool niet alleen maar vitale jonge tieners en twintigers rondlopen, maar ook wel wat ouderen, heb ik besloten deze week niet naar de sportschool te gaan en zoveel mogelijk thuis te werken om verdere besmetting zo veel mogelijk te voorkomen. Leuker kunnen we het niet maken.
Ik word in het najaar weer opgeroepen voor een griep- en coronavaccinatie, omdat ik binnen de doelgroep val vanwege een mogelijk verminderd immuunsysteem door chronish medicijngebruik. Dan ga je iets serieuzer om met dit soort dingen. Snap niet wat daar grappig aan is.Serieus je gaat zo’n test doen omdat je wat groen slijm ophoest.
😂😂😂
Snel je boosters halen.
Het laatste wat ik wil, is jouw het laatste zetje geven.

Heb lang gedacht dat ik onkwetsbaar was.Het laatste wat ik wil, is jouw het laatste zetje geven.![]()
Marginaal. Zie mijn laatste uitgebreide update die ik hier eergisteren heb geplaatst:Beterschap met je covid-besmetting, maar ben je al aangekomen in gewicht ?
Nog even als aanvulling hierop. De gewichtstoename gaat niet in het tempo wat ik bij de start van de contest voor ogen had. In plaats van een kilo per 4 weken zit ik nu eerder op een halve kilo per 4 weken. Het positieve wat ik er tot nu toe wel uit haal, is dat ik op de goede weg zit. Het tracken kost me weinig moeite en is daardoor makkelijk vol te houden. Ik heb niet veel moeite met het verteren van deze hoeveelheid. Wel een paar keer per week wat buikpijn of een opgeblazen gevoel. Ik moet oppassen met hard fruit (appels, peren?). Als ik dit lange tijd vol weet te houden en als dit nodig is weer met 100 Kcal verhoog, dan kom ik er uiteindelijk wel. Dit is geen sprint, het is een ...