Fitness Seller

Contest Log Imnewhere's BTMC-log 2024

Status
Niet open voor verdere reacties.
Fijne vakantie!

Geniet van je vakantie. Waar ga je heen?

• Topic Starter Topic Starter
Geniet ervan, maar wel genoeg blijven eten!
Weegschaal mee?
Personenweegschaal en keukenweegschaal zijn beide mee en ook probeer ik zo nauwkeurig mogelijk te blijven tracken.

Zuid-Frankrijk, Provence, omgeving Mont Ventoux.

Prove me wrong en kom niet een kilo lichter thuis, please🤡
Ik doe mijn best! Zie ook het antwoord op @Mentat zijn vraag.

Dit weekend nog even genieten en dan weer op hus an.

Back home, na een weekje Provence.

Training week 28 + 29.
Afgelopen week op vakantie geweest, dus in die periode geen KT kunnen doen. Maaarrrr... vanaf 1 juni 43 dagen lang zonder rustdag 7 dagen per week bezig geweest (cardio, lower, upper, repeat) dus dan is een herstelpauze van een week zonder KT wel goed, denk ik.

Hardloopschoenen gingen wel mee. Nadat ik in zes weken had opgebouwd tot 1 uur op de loopband, vond ik dat ik er wel klaar voor was de weg op te gaan. Tweemaal 10 km hardgelopen op een vlak parcours en dat ging goed, zonder pijntjes. Vond het wel een beetje spannend, want bij de overgang van loopband naar weg is het al meer dan eens misgegaan met blessures/overbelasting. Zoals te zien is, is het me weer niet gelukt om echt langzaam te lopen. Waar 10 km/u op de loopband prima aanvoelt, voelt dit buiten op de weg onnatuurlijk langzaam.

Daarnaast op een gehuurde racefiets op drie verschillende dagen de Mont Ventoux vanaf alle kanten beklommen. En tenslotte ook nog veel gewandeld daar, dus de verbranding zal waarschijnlijk nog wat hoger hebben gelegen dan op een normale trainingsweek in NL.

datumkrachtcardio
8-7lower + core
9-7upper
10-7loopband: 57 min. @ 10 km/u (9½ km)
11-7lower + core
12-7upper
13-7loopband: 60 min. @ 10 km/u (10 km)
14-7
15-7fiets: Mont Ventoux beklommen vanuit Bédoin
16-7fiets: Mont Ventoux beklommen vanuit Malaucène
17-7hardlopen op de weg: 10 km in 51:54
18-7fiets: Mont Ventoux beklommen vanuit Sault
19-7hardlopen op de weg: 10 km in 50:12
20-7
21-7

Intake:

intake.jpg

Gewichtsverloop (made with weightgrapher.com):

chart(2).jpeg

Intake wordt deze week verhoogd van 3800 naar 3900 KCal per dag. Die gewichtsdip eind vorige week is waarschijnlijk, net als de vorige keer, het gevolg van een vochttekort. Na gisteren extra veel aandacht voor voldoende drinken zat ik vanochtend weer op 67.5

Nette tijd hoor die 10km in 50 minuten!

Nette tijd hoor die 10km in 50 minuten!
Toen ik een jonge twintiger was, liep ik stukken harder. Na mijn afstuderen, ik was toen 23/24, ben ik een jaar lang fanatiek met hardlopen bezig geweest en liep toen in Oldenzaal een wegwedstrijd over 30 km in 1:59:59. Zo'n tijd vergeet je natuurlijk nooit meer. Dus het is wel confronterend om te zien hoe veel moeite de opbouw nu ruim 30 jaar later kost.

Ik ben van vakantie teruggekomen met een vervelend ochtendhoestje, waarbij ik groen slijm ophoest van diep uit de longen. Deze 'opstarthoest' is zo'n 2 uur na het opstaan volledig verdwenen en de rest van de dag voel ik me kiplekker. Gisteren heb ik nog 10 km hardgelopen. Vanochtend heb ik voor de zekerheid toch maar een coronatest gedaan en die viel helaas positief uit. Omdat in de sportschool niet alleen maar vitale jonge tieners en twintigers rondlopen, maar ook wel wat ouderen, heb ik besloten deze week niet naar de sportschool te gaan en zoveel mogelijk thuis te werken om verdere besmetting zo veel mogelijk te voorkomen. Leuker kunnen we het niet maken.

Ik ben van vakantie teruggekomen met een vervelend ochtendhoestje, waarbij ik groen slijm ophoest van diep uit de longen. Deze 'opstarthoest' is zo'n 2 uur na het opstaan volledig verdwenen en de rest van de dag voel ik me kiplekker. Gisteren heb ik nog 10 km hardgelopen. Vanochtend heb ik voor de zekerheid toch maar een coronatest gedaan en die viel helaas positief uit. Omdat in de sportschool niet alleen maar vitale jonge tieners en twintigers rondlopen, maar ook wel wat ouderen, heb ik besloten deze week niet naar de sportschool te gaan en zoveel mogelijk thuis te werken om verdere besmetting zo veel mogelijk te voorkomen. Leuker kunnen we het niet maken.
Serieus je gaat zo’n test doen omdat je wat groen slijm ophoest.

😂😂😂

Snel je boosters halen.

Namens alle bejaarden, dank!

Serieus je gaat zo’n test doen omdat je wat groen slijm ophoest.

😂😂😂

Snel je boosters halen.
Ik word in het najaar weer opgeroepen voor een griep- en coronavaccinatie, omdat ik binnen de doelgroep val vanwege een mogelijk verminderd immuunsysteem door chronish medicijngebruik. Dan ga je iets serieuzer om met dit soort dingen. Snap niet wat daar grappig aan is.

Je weet dat die vaccinatie nauwelijks helpt hè? Ag laat ook maar. Succes ermee 😂

Beterschap met je covid-besmetting, maar ben je al aangekomen in gewicht ?

Nog even als aanvulling hierop. De gewichtstoename gaat niet in het tempo wat ik bij de start van de contest voor ogen had. In plaats van een kilo per 4 weken zit ik nu eerder op een halve kilo per 4 weken. Het positieve wat ik er tot nu toe wel uit haal, is dat ik op de goede weg zit. Het tracken kost me weinig moeite en is daardoor makkelijk vol te houden. Ik heb niet veel moeite met het verteren van deze hoeveelheid. Wel een paar keer per week wat buikpijn of een opgeblazen gevoel. Ik moet oppassen met hard fruit (appels, peren?). Als ik dit lange tijd vol weet te houden en als dit nodig is weer met 100 Kcal verhoog, dan kom ik er uiteindelijk wel. Dit is geen sprint, het is een ...

Waarom probeer je niet nu al wat mee te eten om toch de 1kg per maand aan te tikken? Als ik naar je grafiek kijk zie ik een dalende trend over de laatste 3 weken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven