ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.639
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ken mezelf. Een beetje. Als ik me nu ga inschrijven, ga ik mezelf te veel druk opleggen en dat levert weer blessures op. Want dan wil ik 'm ook binnen het half uur lopen. Bovendien, als ik er goed over nadenk, trekt zo'n massaal evenement me niet zo en heb ik niets meer te bewijzen. Niet voor mezelf en ook niet voor anderen. Ik kan op een mooie zondagochtend ook voor mezelf 4 mijl gaan hardlopen en een goede tijd neerzetten. De drive om mezelf te verbeteren, zal er toch altijd in blijven zitten.Ga je Groningen 4mijl nou wel of niet lopen halve tamme 🏃🏼
29-10-24. Teutolauf Ibbenburen, met hoogte meters. De mooiste omgeving en de zwaarste omgeving in de buurt.Ga je Groningen 4mijl nou wel of niet lopen halve tamme 🏃🏼
Die ga jij lopen?29-10-24. Teutolauf Ibbenburen, met hoogte meters. De mooiste omgeving en de zwaarste omgeving in de buurt.![]()
Twee keer gedaan. Ik ren niet meer, nu alleen wandelen met hondje. Alles voor de gainz.
Ruim 80 euro cash, 2 bankpassen, rijbewijs, ov kaart, etc, etc. Aan de hand van het rijbewijs kon de gemeente vrij eenvoudig de persoon en zijn telefoonnummer achterhalen. Je bent wel een enorme hufter als je dan toch besluit alles zelf te houden. Bovendien, de blijdschap van iemand z'n portemonnee weer terug kunnen geven is onbetaalbaar.Hoeveel zat er in de portemonnee
Kan het wel waarderen dat je hem netjes terug geeft. Je bent echt een nette kerel.![]()
De richtingscoëfficiënt van de vooruitgang is alleen optimistisch omdat de verticale as is opgeblazen.Uit de rules and regulations van deze contest:
Heb een week niets van me laten horen. Dat komt vooral omdat alles wel lekker loopt en er geen bijzonderheden zijn. Gewicht loopt mooi op volgens het tempo dat ik in gedachten had. Nog geen enkele training gemist en de dagelijkse 3750 KCal schuif ik zonder veel moeite naar binnen. Enige 'hick up' in training is dat ik het hardlopen zaterdag heb vervangen door fietsen. Binnenkant rechter knie voelt niet 100% sinds de dag na de laatste looptraining van woensdag. Heb geleerd van de voorgaande keren met overbelasting door hardlopen en wil daar nu geen enkel risico mee nemen. Op leg day kan ik die knie overigens nog wel maximaal belasten.
Training:
Nog steeds (lower-upper-cardio)repeat.
Gewichtsverloop (doel is 1 kg per 4 weken gewichtstoename):
![]()
Intake:
![]()
Goal-intake voor deze week is weer 3750 KCal, aangezien het gewicht naar wens oploopt.
Voor 2015 trainde je niet serieus?De biceps-pic van @Buttie88 van vanochtend inspireerde me tot het maken van deze foto.
Zo hard mogelijk aangespannen kom ik tot 33½ cm omtrek.
Doordat ze vrij droog staan, lijkt het toch nog wat voor te stellen.
Toen ik in 2015 serieus begon met krachttraining was dat 27½ cm. Ruim 20% progressie dus.
![]()
Zie de openingspost van dit topic:
Ik ben vanaf september 2015 serieus met krachttraining bezig. Daarvoor deed ik het onregelmatig, met name 's winters, als ondersteuning voor het wielrennen, wat ik lange tijd op een redelijk hoog niveau heb gedaan.
Zou best kunnen. Gewicht lijkt de laatste 7 dagen te stagneren (op 3800 KCal):Uiteindelijk kom je er toch achter dat je 4000Kcals nodig had.
Als je die ene week dat je een stuk gezakt was door gebrek aan water even buiten beschouwing laat, dan sta je gewoon al een maand je wheels te spinnen.Zou best kunnen. Gewicht lijkt de laatste 7 dagen te stagneren (op 3800 KCal):
![]()
Als ik in plaats van alle gegevens, dus van 27 mei, alleen de meetpunten van de laatste 30 dagen neem (12 juni - 11 juli), dan geeft de trendlijn vrijwel hetzelfde aan: een gewichtstoename van ongeveer 0,8 kg/maand.Als je die ene week dat je een stuk gezakt was door gebrek aan water even buiten beschouwing laat, dan sta je gewoon al een maand je wheels te spinnen.
Trek er maar een lijn doorheen en zie wat er met je gewicht gebeurd is. Helemaal niks.
Gooi er eens 3-400 kcal bij
Dat is methodologisch niet helemaal correct.Als ik in plaats van alle gegevens, dus van 27 mei, alleen de meetpunten van de laatste 30 dagen neem (12 juni - 11 juli), dan geeft de trendlijn vrijwel hetzelfde aan: een gewichtstoename van ongeveer 0,8 kg/maand.
Of ik begrijp je verkeerd.