AndroidHealthClinic

Contest Log Imnewhere's BTMC-log 2024

Status
Niet open voor verdere reacties.
Misschien zie ik te veel beren op de weg hoor, maar dan zie ik alle dikkertjes ook al naar de huisarts gaan, die van hun vrienden te horen hebben gekregen dat het wel een eens hun hormonen zou kunnen liggen dat ze niet af kunnen vallen en dan bij de huisarts een bloedtest gaan eisen. Ik denk niet dat een huisarts dat direct gaat doen zonder verder door te vragen.

Als je niet af kunt vallen terwijl je overduidelijk weinig kcal eet, kun je ook beste naar HA gaan inderdaad.
Zeker als je een vrouw bent ivm PCOS.

Gezondheid serieus nemen gaat soms verder dan eten en sporten.

Misschien zie ik te veel beren op de weg hoor, maar dan zie ik alle dikkertjes ook al naar de huisarts gaan, die van hun vrienden te horen hebben gekregen dat het wel een eens hun hormonen zou kunnen liggen dat ze niet af kunnen vallen en dan bij de huisarts een bloedtest gaan eisen. Ik denk niet dat een huisarts dat direct gaat doen zonder verder door te vragen.
Hoeveel at je in je wielerleven toen je nog wat lichter was? Ik denk nog wel flink wat meer dan nu.

• Topic Starter Topic Starter
Hoeveel at je in je wielerleven toen je nog wat lichter was? Ik denk nog wel flink wat meer dan nu.
In mijn wielerleven telde ik geen calorieën, maar ik durf wel met zekerheid te stellen dat er toen 'in het seizoen' regelmatig 5000+ KCal is gegeten. Denk aan trainingen van 3-5 uur of wedstrijden over 150+ km in het (hoog)gebergte.

Ik heb zelf ook een aantal jaar 20 uur per week getraind op de mountainbike en racefiets en eveneens lange wedstrijden gereden, maar nooit erg veel gegeten.

Ik wil niet stoken maar dit is topic van waardig. 😌

• Like
Waarderingen: GruX
  • Topic Starter Topic Starter
Als je niet af kunt vallen terwijl je overduidelijk weinig kcal eet, kun je ook beste naar HA gaan inderdaad.
Zeker als je een vrouw bent ivm PCOS.

Gezondheid serieus nemen gaat soms verder dan eten en sporten.
Je mist het punt dat ik wilde maken; namelijk dat het systeem spaak loopt als iedereen te pas en te onpas naar de huisarts rent en een bloedtest eist, terwijl er in de meeste gevallen niets mis is met 'de hormonen'.

Je mist het punt dat ik wilde maken; namelijk dat het systeem spaak loopt als iedereen te pas en te onpas naar de huisarts rent en een bloedtest eist, terwijl er in de meeste gevallen niets mis is met 'de hormonen'.

Ik mis het punt helemaal niet, ik snap jouw punt, maar ik ben het niet met jouw punt eens want anders was dit allang het geval, plus zie ik jouw voorbeeld niet als 'te pas en te onpas'..

Als iemand echt niet afvalt of aankomt over langere tijd en echt probeert, dan zal de huisarts een bloedtest aanvragen. Of dit nou afvallen of aankomen is.

Try any ill to find the cure.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven