Zoals in dit geval andere voedingsmiddelen proberen.In de meeste gevallen is er dan nog niet ‘alles’ aan gedaan.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zoals in dit geval andere voedingsmiddelen proberen.In de meeste gevallen is er dan nog niet ‘alles’ aan gedaan.
In de meeste gevallen is er dan nog niet ‘alles’ aan gedaan.
En dat is in dit geval dus ook niet nodig, lees bovenstaande postEn dan is het aan de huisarts om dit uit te zoeken. In de meeste gevallen gaat men niet zomaar naar de huisarts.
En dat is in dit geval dus ook niet nodig, lees bovenstaande post
En jij denkt dat de huisartsen in Nederland overal verstand van hebben? Tijdens de opleiding krijgen zij algemene kennis aangeleerd.Nogmaals is dat dan aan de huisarts om te beslissen.
Imho is er nog niet alles aan gedaan om te kijken of hij écht niet kán aankomen (met bovenstaande post eens dus) + zegt hij zelf dat hij wel kan aankomen, maar ik ben het er ook mee eens dat bloedonderzoek geen kwaad kan, dan kan hij tenminste zien of het echt simpelweg zijn manier van leven is, of iets anders.
Dit.En jij denkt dat de huisartsen in Nederland overal verstand van hebben? Tijdens de opleiding krijgen zij algemene kennis aangeleerd.
Op het gebied van o.a. bodybuilding zullen de mensen hier op het forum meer verstand hebben dan een huisarts.
Iets met creatine suppleren zorgt voor verhoogde creatinine waardes in het bloed. Aldus de huisarts.
En jij denkt dat de huisartsen in Nederland overal verstand van hebben? Tijdens de opleiding krijgen zij algemene kennis aangeleerd.
Op het gebied van o.a. bodybuilding zullen de mensen hier op het forum meer verstand hebben dan een huisarts.
Iets met creatine suppleren zorgt voor verhoogde creatinine waardes in het bloed. Aldus de huisarts.

Iets met creatine suppleren zorgt voor verhoogde creatinine waardes in het bloed. Aldus de huisarts
Idem voor je creatinine en ureum: creatinesuppletie verhoogt creatinine zonder dat het de nierfunctie aantast

Maar TS denkt toch zelf niet dat zijn schildklier de oorzaak is?Het punt was meer dat als je steeds zeurt dat je niks aankomt en denkt dat het de stofwisseling is of hormonen of schildklier, je eerste stap de huisarts is.
Hij komt toch aan? Alleen doordat hij kijkt naar de trend van afgelopen 4 weken t.o.v. het grotere geheel, dan gaat het mis.Nee, daarom kunnen ze bloedonderzoek doen of doorverwijzen. Geloof mij, als iemand geen vertrouwen in huisartsen algemeen heeft, ben ik het
Het punt was meer dat als je steeds zeurt dat je niks aankomt en denkt dat het de stofwisseling is of hormonen of schildklier, je eerste stap de huisarts is.
Of prive kliniek, whatever.
En..creatine supplementen verhogen creatinine in het bloed niet dus? Begrijp ik?
Maar TS denkt toch zelf niet dat zijn schildklier de oorzaak is?
Soms komt de gedachte bij me op dat er misschien toch iets mis is met m'n stofwisseling.
Dan zou ik me toch eens afvragen hoe dat zou komen.Wel weer opvallend dat jullie wel mij taggen en aanspreken over bloedonderzoek, maar niet degenen die erover begon en erop inhaakten eerder...just saying.
Dan zou ik me toch eens afvragen hoe dat zou komen.
fijne dag vandaag Hell! Ik ga weer wat nuttigs doen.
Je kan ook eens het laatste woord aan een ander laten.Uhm..kan meerdere dingen zijn.
1. Vriendjespolitiek, je durft hen niet aan te spreken.
2. Te lui om te lezen waarom er überhaupt over bloedonderzoek werd gesproken.
3. Je wilt mij per se stangen.
Als je alles goed had gelezen dan had je namelijk geweten dat ik het, nogmaals, met jou eens ben.
Fixed, doe er je voordeel mee.Uhm..kan meerdere dingen zijn.
4. Hell heeft ongeveer eveneveel posts op een pagina als alle andere deelnemers bij elkaar en lijkt meer geïnteresseerd in haar gelijk halen of puntje scoren dan iets bijdragen, zie ook (de manier van) de creatine post.
Maakt mij niet uit of je het wel of niet met mij eens bent. Gaat mij erom dat je alles naar jouw hand wilt draaien.Uhm..kan meerdere dingen zijn.
1. Vriendjespolitiek, je durft hen niet aan te spreken.
2. Te lui om te lezen waarom er überhaupt over bloedonderzoek werd gesproken.
3. Je wilt mij per se stangen.
Als je alles goed had gelezen dan had je namelijk geweten dat ik het, nogmaals, met jou eens ben.
Klopt. Als ik naar de lijst met symptomen kijk die horen bij een te snel werkende schildklier, is er geen enkele op mij van toepassing. Hetzelfde geldt voor een te laag testosteron of een te hoog cortisol.Maar TS denkt toch zelf niet dat zijn schildklier de oorzaak is?