XXL Nutrition

Impact of Bodybuilding

Bezoekers in dit topic

Ik ben verliefd op het lapje tekst van Eend :o
Kga t een keertje afdrukken/opslaan voor als de motivatie laag is :cool:
you must spread.....;; :(
 
Ik heb al een keer gereageerd, maar wil graag nog een keer reageren :)

SUPER geschreven, zowel het verhaal als de manier waarop je het schrijft.
 
Moet iedereen die stinkeend nou een veer in zn reet drukken? :P mooi geschreven duckmans.. karma moet je helaas weer tegoed houden
 
Zeker goed stuk :>
 
Ik herken bijna alles! Leuk om te lezen :)
 
Super :), herken mezelf erin etc, goede motivatie :grinny:
 
herken mezelf er niet in maar zeker mooi verhaal!
 
Ik herken me er zelf volledig in, mooi werk bro!
 
zeer goed verhaal. Herken mezelf er in sommige delen in, vooral dat gedeelte van commando wel duizend keer kijken :-)
 
Heej goed artikel hoor.
Trainen is ook als een soort uitlaatklep gewoon ff alles vergeten.
 
Laatst bewerkt:
Goed verhaal.

Goed geschreven.

Goede moraal.
 
Mooi stuk Duck,

ook veel herkenbaar...
Voor mij is het ook een uitlaadklep. Toen ik helemaal niet lekker in mn vel zat ben ik aan gaan k*tten met een dumbeltje thuis (zonder bb-kennis..was immers 15)....Op gegeven moment met krachttraining begonnen, nu sinds een jaar/1,5 jaar echt aan bodybuilding geslagen...> het is nog altijd mijn passie&uitlaadklep wat ik ook door niemand zal laten afpakken. Maybe cliche, maar voor mij is het meer als een sport alleen...het is echt wel een levenswijze in mijn optiek.

bedankt,
caine
 
Laatst bewerkt:
Wat een moooi stuk..!!

Karma is on your way..:)
 
Heel mooi verhaal man. Bijna geroerd gewoon. Had zelf een zwart wit tvtje in m'n kast verstopt en dat ik hier s'avonds commando zat te volgen tot lang na bedtijd is een beeld dat ik ook niet meer vergeet.
 
Ik dacht dat ik allang een keer commentaar op dit mooie stukje had gegeven, niet dus! Heel herkenbaar Duck, heel herkenbaar. Mooi geschreven ook.
 
bb heeft mij ook geholpen van de drugs af te komen. ik zat elke weekend aan de coke, i probeerde steeds te stoppen lukte niet. Toen ben ik gaan trainen, daarom heb ik me helemaal daar toen op gericht!! daarna kick boksen, kan niet meer door blessures dus nu richt ik me ook weer op bb-en. als ik gestressed van het werk weg kom is er niks lekker dan keihard trainen en daarna lekker vreten. Als of je de eiwitten in je spieren voeld komen!!!!!!!
 
Tjibbe zei:
bb heeft mij ook geholpen van de drugs af te komen. ik zat elke weekend aan de coke, i probeerde steeds te stoppen lukte niet. Toen ben ik gaan trainen, daarom heb ik me helemaal daar toen op gericht!! daarna kick boksen, kan niet meer door blessures dus nu richt ik me ook weer op bb-en. als ik gestressed van het werk weg kom is er niks lekker dan keihard trainen en daarna lekker vreten. Als of je de eiwitten in je spieren voeld komen!!!!!!!
Ze blijven dit topic maar opbumpen blijkbaar, maar hey ik ontdek dat ik dit verhaaltje nooit eerder heb gelezen!
Geweldig goed, mooi en waarheidsgetrouw geschreven imo. Niks aan toe te voegen :thumbup:
 
mooi verhaal. Goed om te lezen. Fijn dat je nog steeds lekker bezig bent en gelukkig in de liefde bent! Ga zo door duckie!!!!!!!!!
 
Back
Naar boven