The Xtralarge
Huge Freak
- Waardering
- 457
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 120kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Stelletje ongelovige hihihiih.
Gooi nou eens alle bijbels, korans, torahrollen en boedhabeelden etc. op de brandstapel. Dat zou een hoop ellende schelen
Als jij nou eens op zou houden met van die achterlijke uitspraken zou het allemaal ook al een hoop schelen, je bent net terug en je gedraagt je alweer als een idioot.
hehehe ik word terecht gewezen door zo`n troetelbeertje nicht.
Ik meen het alle geloven zijn de bron van het kwaad.
Nee, atheisten op zich profileren zich als zodanig dat een conflict met gelovigen onvermijdelijk is. Atheisten leven een ondankbaar leven, kennen geen diepgang en geloven in het oordeel van menselijke wezens die handelen uit eigen belang. Niettemin respecteer ik mensen met een dergelijke overtuiging.

Nee, atheisten op zich profileren zich als zodanig dat een conflict met gelovigen onvermijdelijk is. Atheisten leven een ondankbaar leven, kennen geen diepgang en geloven in het oordeel van menselijke wezens die handelen uit eigen belang. Niettemin respecteer ik mensen met een dergelijke overtuiging.

1) je kan niet spreken over atheisten als een groep. Dat zijn ze niet.
2) dat atheisten geen morele waarden hebben is ook al doodgedaan. Een mens heeft geen straf boven hun hoofd nodig om goed te zijn. Enkel kleine kinderen misschien.
3) je kakt ze eerst uit, en dan heb je zogezegd respect?![]()

Ze leven als een stel eenheidsworsten maar delen een zelfde overtuiging.
Waarom zou ik dan geen respect kunnen tonen in de zin van, dat ik ze in hun waarde laat. Andersom gebeurt dat helaas niet.
Ik neem aan dat je zelf ook wel kan verzinnen dat ik het had over vertaling van bronmateriaal waarop de bijbel of beter gezegd het NT gebaseerd is? Of dacht je echt dat de bijbel een bron op zich was?
Ik zit nu in het OV dus heb nu weinig middelen in de buurt dit kracht bij te zetten adhv een verwijzing oid, wellicht later mocht ik er zin in hebben.
He Klaas wij zijn het eens. Moet ook gezegd kunnen worden
---------- Toegevoegd om 10:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:42 ----------
Met andere woorden je vindt ons dwazen maar je heb respect voor ons net als je huisdier. Bedankt gozer !

hehehe ik word terecht gewezen door zo`n troetelbeertje nicht.
Ik meen het alle geloven zijn de bron van het kwaad.
"When one person suffers from a delusion, it is call insanity. When many people suffer from a delusion, it is call a religion."
Tjah, dit kan je dan wel zeggen maar hoe kan jij bewijzen dat er geen god is?
Liever een troetelbeer nicht dan een uit de hoogte opgeblazen tokkie met het verstand van een wortel.
Waarom zou je dat moeten bewijzen dan?
jij kan het bestaan van zoveel dingen niet bewijzen die ik wel ter plekke kan verzinnen, zegt dat wat?