Fitness Seller

In de sporthal vragen

Waardering
0
Praten mensen in de sporthal nog steeds met elkaar om bronnen te vinden? Ik zag gisteren een jongen die een bodybuilder heel veel vragen stelde over zijn eiwitsupplement. Misschien was dat een manier om aan een bron te komen? Ik vond het een beetje raar, maar ik kom uit Noorwegen en daar praten we niet zo snel met elkaar. :shrug:

Praten mensen in de sporthal nog steeds met elkaar om bronnen te vinden? Ik zag gisteren een jongen die een bodybuilder heel veel vragen stelde over zijn eiwitsupplement. Misschien was dat een manier om aan een bron te komen? Ik vond het een beetje raar, maar ik kom uit Noorwegen en daar praten we niet zo snel met elkaar. :shrug:
Mooi

Hulp nodig? "Steroideprosjektet" (Oslo Universiteitsziekenhuis biedt anonieme medische hulp bij bijwerkingen en stoppen.

Bij ons in de gym word er open over gepraat en is het geen taboe. Ikzelf heb echter niet dat iemand mij stoort tijdens de training of zelfs kijkt aangezien ik daar al nerveus van word.

Voor diegene die het niet weet: als er x aantal bankjes vrij zijn nooit langs iemand zitten die bezig is en laat er 1 bankje tussen indien mogelijk. Niks zo ellendig als 5 vrije bankjes en iemand komt het liefst op 30cm afstand langs je pressen.

Gewoon naar de grootste kerel lopen en vragen of hij een nummertje heeft. Het is allemaal geen hogere wiskunde.

Ooh ik noem het altijd superbrinta🤣 anyway, goed verhaal…

Terug
Naar boven