- Waardering
- 396
Die kg's weet ik ook niet exact, bij normaal marsen komt 50kg toch wel voor? Hij zei alleen dat die "dikke dieren" letterlijk moesten janken toen ze voor het eerst gingen speedmarsen, daar haakte ze allemaal op af.
Dit is geloof ik zijn 4e dienstjaar, na zijn opleiding. Hij heeft alleen nu een bij opleiding afgerond en is nu "UIM" (geen idee of ik het goed spel en wat het is, weet jij vast wel) en heeft daardoor een contract verlenging gehad.
Zat jij toevallig in Doorn? Daar zat hij voor zn laatste opleiding. Hoe vond jij het trouwens bij het korps? Zo te zien heb jij ook een contract verlenging gedaan.
Ik ben aan het overwegen om na mijn hbo diploma bij het KMA de testdagen te doen voor de officiers opleiding.
ja dan komt die 50kg wel voor, nog wel iets zwaarder soms op winter/berg training. maar t speedmarsen moet je eigenlijk zien als een interval: 2min rennen en 1min op mars tempo, have fun met 50kg, je onderrug ook

maar ja ik zat ook in doorn t grootste gedeelte en idd een contract verlenging.
en hoe ik t vond; ja een hele ervaring, hoog gezien en gedaan en over t algemeen zeer goede tijd gehad maar ik naar mijn mening stomp je teveel af als je t te lang doet als ik zo om me heen keek daar en voor je sociale leven ook niet fijn(hele week op kazerne). leuk voor een paar jaar zeker maar niet meer dan dat. zeg maar voor mezelf gekozen