MuscleMeat

In the zone - Alex Moonen

Klasse Alex !

Je moest mijn adres toch hebben voor het cd'tje of de mail?

Adres is Hyacinthstraat 7 3742TA Baarn
gijsboeijen@hotmail.com

Verder was het weer een mooie pot met kusjes over en weer:kiss:

Alex, ten eerste fantastische prestatie! Lekker je revanche op Richard gepakt, dat moet goed voelen.

Ten tweede, jij bent zeker de coming man in NL! Als je ziet dat je eigenlijk pas 3 jaar bezig bent met strongman en dan nu al op grote wedstrijden een podiumplaats binnensleept, een 170kg log duwen etcetera. Er zit nog veel heel rek in, dat weet je!

Gr

• Topic Starter Topic Starter
@ max: Thanks mate! Maar ehhh, waar was jij vandaag op de training? Hoorde dat je gisteren nog een grote mond had! 's avonds een man 's ochtends een man ;-)

@ Ruben: niet persoonlijk ten opzichte van Richard natuurlijk, maar het is idd lekker om de nummer twee van NL te kloppen! Maar ik had mijn 10 1/2 pt van gisteren willen ruilen tegen dat 1/2 pt van vorige week! Zie ik je deze week weer op de training beertje?

@ Gijs: morgen doe ik het dvdtje met de post

@Corpaul: heb er ook over nagedacht een zwaardere te bestellen, maar een betere en gezondere optie is om weer onder de 150 te gaan wegen:o

prachtig geownd op de overheads Alex, respect

baas prachtig gepresteerd:thumbup: ik zal er vanaf donderdag weer zijn op de trrainingen btw, was afgelopen keer verhindert en dacht dat er vandaag geen training was ivm je vlaanderen gister...

@ Koef: dank je, ging lekker gisteren en is een mentale opsteker!

@banned: maakt niet uit kerel, volgende keer ben je er gewoon weer! Indien geen training dan zal ik het op z'n minst hier vermelden

eey lex,

ik had gister avond al gezegd dat ik niet kwam.... ik wil morgen voor de 120 log gaan dus dagje rust komt dan wel goed uit(heb vrijdag en zaterdag al flink getrained)... donderdag ben ik er weer bij ;)...

btw je had moeten zeggen dat je wedstrijd had want daar was ik niet van op de hoogte... was er graag bij geweest ;) ! spreek je deze week maat ;)

groet,

Max

Dan wil ik vanavond de 120 de lucht in zien gaan ;-)

Heb je de hele week niet gezien maat en ook op NL niet gesproken, had nog een plekje vrij in de auto. Wist niet dat jij niet wist

Zie je vanavond!

[Afbeelding niet meer beschikbaar] wauw 170 log [Afbeelding niet meer beschikbaar]"brutus" op naar de 180[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Kort verslagje van Giants Live Polen (op gare pc in lobby hotel)

Ik ben 11 van 12 geworden. Na de eerste 4 onderdelen gaan alleen de beste zes door. Maar geen schande gezien de gewichten en dat mannen als haugen, klushev, solvi-petursson en nee ook niet door waren

1) Farmers 150kg op 40 meter: 15 meter laatste plaats --> slecht
2) Yoke 450kg en duckwalk 200kg over 20 meter : 7 meter meter yoke twee jongens achter me (rug naar de kloten)
3) Loglift medley 130-150-170: een na laatste, ik was de enige die de 150 niet strict presste ma de tijd op de borst nam dus vrij langzame tijd (1man finishte de hele medley)
4) Shieldwalk 210kg en loading: goed gegaan, tijd in de middemoot

einde wedstrijd

Jammer want stones en truckpull waren de laatste onrdelen, hier had ik meer op kunnen doen

Wel een mooie ervaring rijker. Nu eindelijk wer meer tijd in training kunnen gaan steken omdat grote wedstrijden gedaan zijn voor dit seizoen

Ik zag dat in het deelnemersveld vol grote namen ene Vitautas Lalas uit Letland als winnaar uit de bus kwam. Belofte voor de toekomst?

Lex, ondanks je enerlaatste plek, toch weer een ervaring rijker. En de eerlijkheid gebied te zeggen dat deze gewichten alles behalve misselijk zijn.

In Zwitserland maar weer eens een titel pakken denk ik zo.

Idd mooie ervaring Alex! Heb je toch even mogen proeven van de gewichten die de huidige internationale top hanteren!

En je weet nu waar je nog flink aan moet werken! Farmers walk!!!!

wat een gewichten zeg... knap dat je je daar staande hebt gehouden !

Tja die onderdelen mss nog iets te zwaar (mag ik dat wel zeggen??)
Truckpull en stones had je zeker beter gedaan, en 450 yoke is ook gewoon insane tegenwoordig. Echter is er geen twijfel dat in de nabije toekomst jij hier ook gewoon goed kan meedraaien. Bovenalles gewoon moedig dat je er steeds al staat op dit niveau en alles geeft Alex.

Tja die onderdelen mss nog iets te zwaar (mag ik dat wel zeggen??)
Truckpull en stones had je zeker beter gedaan, en 450 yoke is ook gewoon insane tegenwoordig. Echter is er geen twijfel dat in de nabije toekomst jij hier ook gewoon goed kan meedraaien. Bovenalles gewoon moedig dat je er steeds al staat op dit niveau en alles geeft Alex.

Thanks Gijs, deze woorden uit jou mond zijn wat waard!

Ben vandaag teruggekomen uit Polen en ik moet zeggen dat het weer een mooie ervaring was. Indrukwekkend waren Arild Haugen (wat een ****ing beest) Darren Sadler (wat een sterk lego-poppetje) en die nieuwe letlander Lalas Vi......nogwat..is Meest beestachtige bovenrug en schouders die ik ooit heb gezien, maar ook nog eens erg snel. Belooft wat voor WSM.

Voor mezelf kan ik m.u.v. farmers tevreden zijn. Ik bedoel, ben wel een-na-laatste geworden (Kevin Nee achetr me gelaten), maar heb geen flater geslagen. Genoeg gerenomeerde gasten eindigden de onderdelen ook niet, maar waren net een sec. sneller of een paar meterstjes verder.

Wel nog een paar opmerkingen over onze poolse vrienden:
-Alles was op een grasveld en dat terwijl het al een paardagen regende, kun je voorstellen hoe ene Yoke van 450 dan loopt. Niet voor niets de helft van de deelnemers met een blessure
-De stang van de Yoke was spiegelglad, geen tape erom, dat hoefde niet! Bij velen gleed het Yoke steeds uit de nek waardoor het vele malen uittillen werd (maar ja, bij mij is dat na 4 maal leeg). Mooi was dat sommige van onze poolse deelnemers een t-shirt met tapestrips op de schouders droegen
-Truckpull was in het zand en ja hoor de polen hadden voetbalschoenen bij zich
-De poolse scheidsrechter vertelde me dat bij loading de voorwerpen op de rubber mat gezet moesten worden, dus dat deden de eerste jongens (waaronder ik) ook netjes. De polen mochten met deze gooien. Ook jammer omdat de tijden erg dicht bij elkaar lagen.

Maar goed, heb dit jaar erg veel ervaring opgedaan, dat is erg belangrijkn en ik denk dat ik naast jarno één van de weinig ben die begrijpt wat het van je vergt om op dit niveau mee te doen. Maar ik wil er voor gaan....

Door de vele wedstrijden heb ik effectief weinig kunnen trainen en al helemaal niet structureel. Nu is het weer tijd om dit op te pikken en weer echt sterker te gaan worden, ik heb hier nu ook de tijd voor. Er komen wel nog 2 leuke zware wedstrijden dit jaar en die wil ik echt winnnen, maar ik ga mijn trainingen er niet voor aanpassen.

Na 2 1/2 jaar strongman ben ik erg tevreden met wat ik berijkt heb. Het internationale top niveau is zeker nog niet mijn niveau. Wat dat betreft zijn de wedstrijden van dit jaar nog wat te vroeg gekomen. Maar goed dit is ook een stukje van de puzzel. En alles kan snel gaan! Ik bedoel... vorig jaar won ik nog de sterkste man van Sint Job;)

Ik wist niet dat Arild nog sm deed. Dacht dat hij zich richte op boksen.

Arild Haugen heeft laten weten zich weer te richten op SM. Kennelijk was het boksen toch niet helemaal zijn ding.

@Alex: Tof om te horen wat je daar hebt meegemaakt. Wel jammer van die Polen. Naar mijn mening is dat gewoon de boel belazeren!

Terug
Naar boven