MuscleMeat

In the zone - Alex Moonen

• Topic Starter Topic Starter
Idd Arild vertelde me dat hij weer op strongman ging richten, maar sluit boxen niet uit. Zo vertelde hij dat hij graag met pudzian in de ring wil maar dat hij er te veel geld voor vraagt! Zou wel een mooi gevecht worden.

@Ruben: polen waren idd wel een beetje sneaky. Dat was jammer want dat zou aan sportiviteit afbreuk doen. Ze hadden het immers niet echt nodig. Zonder hadden ze het ook erg goede gedaan. Ze waren bere sterk. Maar goed, kwali voor wsm is wat telt en hoe dat zal ze worst wezen!

Zie je dalijk he beest.. Knallen ?

met zown fysiek is vechtsport geen optie meer( iig op topniveau)..kijk naar marius..heel leuk wint ie van zown derderangs mmavechter...maar tegen silvio kan ie niks beginne ( silvio ging neer binnen 30 sec tegen fedor en fedor was zn warm up partij om weer aansluiting te vinden in de UFC/Pride na een lange break)..dat soort figuren kunnen beter strongman blijven doen tenzij ze echt 20 kilo spiermassa gaan opgeven voor snelheid en techniek, maar ik weet niet of dat uberhaupt mogelijk is:S

verder Alex amazing prestaties ouwe binnen zown korte tijd!..je moest dit jaar op die events al kunnen rennen voordat je kon lopen en je hebt keihard stand gehouden en je respect opgeisd..je weet nu hoe het is...volgend jaar slope die lui:P

Thanks mo!

Je bent lui geworden en zit voor de tv te bulken of je post je trainingen niet meer?

Haha, kom je er nu pas achter dat ik mijn trainingen niet meer post. Nee lui allerminst. Vorig weekend in polen heeft me weer extra stimulatie gegeven. Daarnaast ben ik blij dat ik weer structureel kan trainen zonder de rust pauzes voor wedstrijden.

Ik post niets meer omdat ik er geen zin meer in heb, als ik wat noemenswaardigs doe dan laat ik het uiteraard weten, G-master

kusje

Komend weekend naar de Sterkste van Zwitserland. Lekker een wedstrijd waar je realistisch voior de winst kunt gaan. Het is wel rete cool om met de grote der aarde mee te mogen doen maar altijd onderin eindigen is voor iedere sportman moeilijk. Vandaar dat ik mijn wedstrijd seizoen afsluit met twee lekkere wedstrijden. Komend weekend in Zwitserland dus en eind spetember een thuis wedstrijd. Komend weekend zijn dit de onderdelen:

Open Strongest Man

1. Boom Max
2. Framecarry 280kg
3. Apollon's axle 100kg
4. Cardeadlift
5. Stones tot 160kg

Deelnemers:

1Stefan Arnold Switzerlanddefinitiv
2David Lukacs Germanydefinitiv
3Näthu Schär Switzerlanddefinitiv
4[Link niet meer beschikbaar]Germanydefinitiv
5Christian HolznerGermanydefinitiv
6Marcus JohanssonSwedendefinitiv
7Alexander MoonenNetherlandsdefinitiv
8Alex LimaFrancedefinitiv
9Darko KalinovicSerbiadefinitiv
10Jonathan RenaudFrancedefinitiv
11Stefan WalterssonSweden

Ik ken de meesten niet!

Alvast heel veel succes beest !

succes daar

Net terug van de Sterkste man van Zwitserland: even korte reactie!

-Victory voor mij! Woeha
-Maurice Janssen in New Comers Cup een nette 2e plaats. Congratz, lillekerd!
-Event 1: Loglift: 150-160 (winst binnen) en 165 (easy:cool:)
-Event 2: Frame Carry (280kg)30 meter in 13,.... sec (winst)
-Event 3: Appollon's Axle (100kg) 10hh (winst)
-Event 4: Cardeadlift (220-230kg) 19hh (4e)
-Event 5: Stones (120-130-140-150-160) 12,....sec--> F*cking Snel (winst)

Heb toch voor mijn winst moeten strijden. Het deelnemersveld algemeen was niet denderend maar de eerste 4 waren aan elkaar gewaagd! Filmpjes zijn gemaakt!

Kusje

Laatst bewerkt:
nice man gefeliciteerd :)

Gefeliciteerd beertje.

Goede prestatie maat!

Mooi man :)
19 herhalingen op de cardeadlift en 4de geworden, hoeveel had de eerste er dan wel niet :p

Heel sterk idd, gefeliciteerd:cool:, maar ik dacht dat je die frame carry lopend moest doen, jij doet hem rennend:p

Dank je mannen!

@Woopy: winnaar cardeadlift had 21 hh. Ik had een pomp ongelofelijk. Kon de eerste vijf minuten niet van het bankje af komen! Te lichte auto dus!

@Gijs: nog bedacht voor onze wedstrijd?!

Laatst bewerkt:
Mooi gedaan kerel! Give me a HOOOOOHAAAAAA

.Good stuff Alex, ik kijk al uit naar de filmpjes!

Proficiat Alex! :thumbs: :clap: Weer een medaille/beker voor je inmiddels uitpuilende prijzenkast ;)

Terug
Naar boven