Fitness Seller

In the zone - Alex Moonen

Welke datum was het nu, in November toch? Ik ben nu er wat klaar mee maar mss dan wel weer leuk

1e plaats proficiat Alex!

2 overhead odd altijd pluspuntje vor jou ;)

Net terug van de Sterkste man van Zwitserland: even korte reactie!

-Victory voor mij! Woeha
-Maurice Janssen in New Comers Cup een nette 2e plaats. Congratz, lillekerd!
-Event 1: Loglift: 150-160 (winst binnen) en 165 (easy:cool:)
-Event 2: Frame Carry (280kg)30 meter in 13,.... sec (winst)
-Event 3: Appollon's Axle (100kg) 10hh (winst)
-Event 4: Cardeadlift (220-230kg) 19hh (4e)
-Event 5: Stones (120-130-140-150-160) 12,....sec--> F*cking Snel (winst)

Heb toch voor mijn winst moeten strijden. Het deelnemersveld algemeen was niet denderend maar de eerste 4 waren aan elkaar gewaagd! Filmpjes zijn gemaakt!

Kusje

boem!

Nice lex. !

lekker gebuffeld.
Gefeliciteerd!

Ik heb genoten van het filmpje, Limburg's trots!

Congrats! wat een super prestatie! leuk vid trouwens!

damn die stones man!

Alex "the dutch stoneman" Moonen mischien een alias??...pff wat ziek hard vet filmpje keep it up!!

Yeah baby !

Hoho die stones man!

Mooi filmpje Lex en damn wat zien we er goed uit.

P.s. moest het stukje van de stones ff terug zien, lagen er al op toen ik met mijn ogen had geknippert.

Kijk hier zo af en toe ook mee, wow echt top en die stones ongekend nog even en je behoort tot de internationale top dat zou echt mooi zijn :)

Congratz Misha!

30lfpg8.jpg

• Topic Starter Topic Starter
Haha, thanks voor alle lof mannen!

• Topic Starter Topic Starter
Na mijn axle incident, vorige week lichtjes weer de trainingen opgepikt. Erg balen dat ik nu net voor mijn thuis wedstrijd geblesseerd raak. Zeker na een pittig seizoen gedraaid te hebben wil ik het voor mijn thuis publiek toch een beetje laten zien. De wedstrijd zal ik waarschijnlijk meedoen want axle, dumbbell en deadlift gaan goed. Rennen bij de kegload en het lappen van de stone gaat nog niet. Voor de win kan ik dan niet gaan, maar weet zeker dat familie, vrienden en fans het waarderen om me toch even in actie te zien.
Vandaag iig weer een lekkere training kunnen neerzetten waar ik wel vertrouwen uit kan putten.

Cleans (2 min rust tussen ieder set):
3*10*50
3*10*70
3*10*100

Axle Press
5*72/92/112/132
3*142
2*147 (oeps, een vijf kiloschijf vergeten)
In de wedstrijd hoop ik de 172 te kunnen duwen. De 162 al goed gehaald

Seated Shoulder press (even leeg pompen)
10*70/80/90/100

Frontraises
4*10*40 (machine)

Morgen kijken of mijn knieen het deadliften houden. In dat geval zal ik zeker mee doen met de Homecompetition!

Laatst bewerkt:
Verdorie man ik al blij met 135 op de axle. Je bent toch ook echt een monster he!

Ik sta echt te kijken van die cleans... ik weet dat het licht is voor jouw maar conditioneel zijn reps van 10 toch killing!

Anyways de wedstrijd duurd nog pakweg 2 weken... Als je niks forceert heb je best kans dat de knie weer genoeg kan verdragen ( en daarnaast heb je ook wat meer rust ) en dat je gewoon voor de winst kunt gaan en gaat behalen :fire:

Kus

Terug
Naar boven