Fitness Seller

In the zone - Alex Moonen

sterke cleans and presses man! je haalt die 172kg axle press for sure!

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag voor het eerst de knie getest. Niet zwaar maar wel lekker doorbloed. 6*5*40kg squat. Yeah baby!!! Nee zonder gekheid, ik ben blij dat ik mijn knie tot parallel kan buigen. Eens zien wat de reactie is morgen! Misschien toch nog alle onderdelen mee kunnen doen @ thuiswedstrijd!

Vandaag voor het eerst de knie getest. Niet zwaar maar wel lekker doorbloed. 6*5*40kg squat. Yeah baby!!! Nee zonder gekheid, ik ben blij dat ik mijn knie tot parallel kan buigen. Eens zien wat de reactie is morgen! Misschien toch nog alle onderdelen mee kunnen doen @ thuiswedstrijd!

gun het nog een paar dagen om verder te herstellen. Wordt niet overmoedig, je ligt zo in de lappenmand.;)

Alsof het vloekt met de voorbereiding van de thuiswedstrijd. Ben echt aan het balen dat ik eigenlijk al maanden niet structureel heb getraind. Eerst steeds die onderbrekingen in mijn schema door de wedstrijden, dan 3 weken zeurende bicep waardoor ik de onderdelen heb moeten laten schieten, toen ongeluk met axle en nu strontverkouden 6 dagen voor de wedstrijd. Dit heeft ervoor gezorgd dat ik de stones en de laadrace van de thuiswedstrijd nog niet 1 keer heb kunnen trainen. Echt balen:mad::mad::mad::mad:
Maar goed, niet zeiken het hoort erbij. Ik heb genoeg geinvesteerd afgelopen twee jaar in mijn lichaam om te weten dat wanneer ik niet ziek en uitgerust ben dat ik terug kan vallen op een solide basis. IIG solide genoeg om zondag mee te doen!

Tegenslag komt nooit alleen Alex, effe uitzieken nu en terug op krachten komen en ik ben er zeker van dat je zondag gaat knallen als een wild beest!

Ik weet, ik weet! Alleen is het frustrerend en voelt het als tijdverspilling. Maar van de andere kant moet ik weer positief relativeren. Ik heb sinds ik strongman train nog geen echt zware blessure gehad!
Kom je kijken? Trainen binnenkort?

Groet Alex

Zie het als iets positiefs dat je nu verkouden bent. Je lichaam geeft aan van: Alex, plof lekker op de bank met een deken, vreet je helemaal vol en slaap goed..

:D

Serieus, doe effe lekker rustig aan en zondag ben je weer het 'ventje''.

Ik weet, ik weet! Alleen is het frustrerend en voelt het als tijdverspilling. Maar van de andere kant moet ik weer positief relativeren. Ik heb sinds ik strongman train nog geen echt zware blessure gehad!
Kom je kijken? Trainen binnenkort?

Groet Alex

Ja snap ik best man, sucks monkey balls! Maar aan de andere kant mag je eigenlijk ook niet echt klagen, je hebt voor de meesten onder ons onbereikbare dingen behaals en je bent eigenlijk nog maar pas begonnen ;)

Yep, ik kom samen met mn vrouwtje en Bert af om jullie aantemoedigen!

En natuurlijk komen we binnenkort ook weer langs om te trainen, us Limbo's got to stick together :D

Hoeveel hoop je te pakken op de axle / deadlift zondag ?

Of is dit underground info ;)

@ Sanca / Ruben: Thanks guys! Ben over het algemeen best positief gestemd. Maar lang niet trainen maakt een verslaafde een beetje knorrig
;-)

@Koef: doel 172 axle / 330raw deadlift of 340 suited (ben nog niet over uit). Geen underground info hoor, het moet gewoon een leuke wedstrijd worden en een gezellige meeting tussen strongman kameraden!

Knor Knor.

Wat moet jij nu weer? Actieheld voor basisschoolleerlingen

Whaha jongen ik ben de man nu op school, iedereen heeft mij de vrachtwagen zien trekken! En daarbij heb ik aders je weet zelluf! Ik was volgens de meisjes ook duidelijk de knapste sorry Alex:booty:

Gijs voor Miss Strongman 2010 :p

Geen Gijs-verheerlijking in dit log A.U.B. Dit is een oerknal-obelix-log!!!

Vandaag eerste dag dat ik me wat beter voel. Nog steeds een beetje verkouden, maar de energie om wat te doen was er. Dus wat spanning op benen en rug gezet. Kom het niet laten om toch even zwaar te trekken. Stom want spanning(doelvdtraining) was bereikt en kon niet verwachten dat ik een lekkere lift zou maken, dus voor de psyche hoefde ik het ook niet te doen. Maar ach...

Korte training

Deadlift
5*70/100/150/200/250
1*270/290

Squat
8*8*70kg

Explosieve uitvoering met bounce beweging onderin. Yes!!! Geen last van mijn knie, lekkere pomp in benen na ze een maand niet echt gebruikt te hebben.

LPD
2*12*80
4*12*100

Goede spanning erop, donderdag een beetje fitness en dan moeten we er voor gaan!

Verslagje:

1: Axle c&p: 150-160-170

zoals ik me voorgenomen had. 150 en 160 easy gehaald. 170 had ik nog niet boven mijn hoofd gehad. Op mijn borst lag hij prima in mijn handen. Met een goede press ook de 170 gehaald. Mijn dag is al goed!

2: Kegload: 65/90/100/120/140

ik was wat huiverig voor mijn biceps en aangezien de snelste voor me alles er in 30sec (tenminste dat dacht ik van didi) er op had wist ik dat ik beter steady & safe kon gaan. De laatste biervaten op de schoot en dan ompakken en laden, ipv uit de biceps erop smijten. 20 sec een nette tijd, zeker voor deze uitvoering. Helaas was die dikke belg een stuk sneller dan me. Ook 2e op dit onderdeel

3: Deadlift: 310-320-340

nu begon de griep van afeglopen week zijn tol te eisen. Tussen de onderdelen door misselijk, warm/ koud en trillen als een rietje. Dus toch maar pakje aan om geen punten te verliezen. 310 viel me een beetje tegen. 320 ging netjes. Wilde eigenlijk voor de 330 gaan. Was sowieso goed geweest voor een gedeeld 2e plaats. Maar onze Teun bedacht dat hij toch liever voor de 340 wilde gaan. WTF, maar kon toch niet achterblijven. Een dappere poging van hem strande tot aan de knieën. Ik maak de lift wel. WOW, wist dat mijn deadlift wel aan het verbeteren was in combi met squat, maar dit is wel heel lekker. En dan nog een nette lift ook. Moet wel zeggen dat deze deadlift 1 1/2 cm hoger was dan regular height. Maar goed, het gevoel en de progressie daar gaat het om.

4: OHD: 70kg op HH

Ben met mijn eigen dumbbell hier wel wat in het voordeel. Daarnaast ligt dit onderdeel me wel. 12 hh in 75 sec. Ja, ik had Jimmy 1 keer te pakken. Na dit conditionele onderdeel zat ik er wel echt door heen. Voelde me echt miserabel. Maar dacht WTF, nog één keer en je kunt een weekje lekker chillen.

5: Stones: 180kg op HH

Omdat ik als één na laatste aan de bak mocht, wist ik precies wat ik moets doen. Al was het niet al te moeilijk. 1 hh met 150kg was al genoeg geweest. Maar dat doen we natuurlijk niet. Onze sterke engelsman wist als enige de 180kg er 1 maal op te krijgen. Om in stijl te eindigen, was ik blij de bal er 2 maal op te leggen. Op verzoek van het publiek nog een derde poging gedaan, maar snel maar achetrwegen gelaten. Jimmy maakte nog even duidelijk wie echt de sterkste was!

Erg tevreden over mijn eigen prestatie en over de wedstrijd die Jules en ik in elkaar hebben gezet. Wil bij deze hem en de helpers nogmaals bedanken. Ik weet zeker dat er nog een aantal Limburgse jongens bij komen volgend jaar! Enige smet op de wedstrijd waren de afmeldingen

Terug
Naar boven