Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
haha, die gaan we er niet in houden!!! maar dank je kerel!

Verslagje:
1: Axle c&p: 150-160-170
zoals ik me voorgenomen had. 150 en 160 easy gehaald. 170 had ik nog niet boven mijn hoofd gehad. Op mijn borst lag hij prima in mijn handen. Met een goede press ook de 170 gehaald. Mijn dag is al goed!
2: Kegload: 65/90/100/120/140
ik was wat huiverig voor mijn biceps en aangezien de snelste voor me alles er in 30sec (tenminste dat dacht ik van didi) er op had wist ik dat ik beter steady & safe kon gaan. De laatste biervaten op de schoot en dan ompakken en laden, ipv uit de biceps erop smijten. 20 sec een nette tijd, zeker voor deze uitvoering. Helaas was die dikke belg een stuk sneller dan me. Ook 2e op dit onderdeel
3: Deadlift: 310-320-340
nu begon de griep van afeglopen week zijn tol te eisen. Tussen de onderdelen door misselijk, warm/ koud en trillen als een rietje. Dus toch maar pakje aan om geen punten te verliezen. 310 viel me een beetje tegen. 320 ging netjes. Wilde eigenlijk voor de 330 gaan. Was sowieso goed geweest voor een gedeeld 2e plaats. Maar onze Teun bedacht dat hij toch liever voor de 340 wilde gaan. WTF, maar kon toch niet achterblijven. Een dappere poging van hem strande tot aan de knieën. Ik maak de lift wel. WOW, wist dat mijn deadlift wel aan het verbeteren was in combi met squat, maar dit is wel heel lekker. En dan nog een nette lift ook. Moet wel zeggen dat deze deadlift 1 1/2 cm hoger was dan regular height. Maar goed, het gevoel en de progressie daar gaat het om.
4: OHD: 70kg op HH
Ben met mijn eigen dumbbell hier wel wat in het voordeel. Daarnaast ligt dit onderdeel me wel. 12 hh in 75 sec. Ja, ik had Jimmy 1 keer te pakken. Na dit conditionele onderdeel zat ik er wel echt door heen. Voelde me echt miserabel. Maar dacht WTF, nog één keer en je kunt een weekje lekker chillen.
5: Stones: 180kg op HH
Omdat ik als één na laatste aan de bak mocht, wist ik precies wat ik moets doen. Al was het niet al te moeilijk. 1 hh met 150kg was al genoeg geweest. Maar dat doen we natuurlijk niet. Onze sterke engelsman wist als enige de 180kg er 1 maal op te krijgen. Om in stijl te eindigen, was ik blij de bal er 2 maal op te leggen. Op verzoek van het publiek nog een derde poging gedaan, maar snel maar achetrwegen gelaten. Jimmy maakte nog even duidelijk wie echt de sterkste was!
Erg tevreden over mijn eigen prestatie en over de wedstrijd die Jules en ik in elkaar hebben gezet. Wil bij deze hem en de helpers nogmaals bedanken. Ik weet zeker dat er nog een aantal Limburgse jongens bij komen volgend jaar! Enige smet op de wedstrijd waren de afmeldingen

)