XXL Nutrition

In the zone - Alex Moonen

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag een apart trainingsdagje:

Paused benchpress
10*20/60/80/100
5*120
3*140/160
4*4*170 PR
(pleased, had wel iets meer over omdat ik maandag niet heel zwaar gepressed heb)

Smal bankdrukken
4*10*100

Dumbbell Flies
6*15*16kg (extra langzaam, gewoon even optrekken)

One hand pushdowns (L&R)
20*35/45/55/65

Lekker en voldaan. Totdat ik bij het nuttigen van een shake zwaar roddel nieuws te horen kreeg. Na deze zware week kon ik dat even niet hebben (heb mijn hond in moeten laten slapen). Ben toen naar huis gegaan, heb drie stevige glazen Whiskey gedronken en een pan zuurvlees (limburgs stoofvlees) naar binnen gewerkt. Kon daarna niet stil zitten. Dus weer naar de sportschool...

Deadlift (zonder riem en straps)

5*70/100/130/160/190/230
1*250/270/290

B.O.R.
10*10*70

Niet echt trots op mezelf. Nu ben ik weken rustig aan het herstellen en laat ik me door mijn "rage" leiden tot zware lifts. En dan doel ik op mijn knieeën!

Peace out!

k*t van je hond man :(

gecondoleerd wat was de roddel dan?

Sterkte maat

k*t van je hond man...en **** die roddels.. altijd van die jaloerse fl**kers die jouw succes proberen af te zeiken om er zelf beter over te voelen.

Ik had het al gehoord van je hond kerel. Heel erg klote, gecondoleerd man.

Keep it up!

Dank je wel mannen! Even door de zure appel heen...

Schouders:

Dumbbell strict press (L&R)
10*22/24/26/30
5*34/38/44/44/44/44/44

Shoulder press machine
15*20/40/40/40

Side raises
6 sets á 20hh

Front raises
4 sets á 20hh

Cardio: 15 min crosstrainer

Lekkere pomptraining niet te zwaar. Vrijdag weer zwaar pressen. Merk nu na een maand twee maal in de week pressen echt volume toename in schouders en armen. Kracht voelt ook met de week beter. En dit zonder regelmatige eiwit supplement inname. Maar wel met meer rust dan normaal.
Woensdag een beetje benen en voor het eerst weer iets wat op events moet lijken...

Gaat goed hier, mooie schouder volume!

Binnenkort wil ik weleens een gevecht zien tussen jou en Bokito. Denk dat de aap het best zwaar krijgt dan! WROOAAAARRRRRR!!!!!

vandaag weer voor het eerst events maar eerst naar de sportschool voor squats:

Squats
1*10*40
1*10*60
8*10*80

Gaat nog steeds lekker en pijn vrij! Mooi dus. Weet nog niet wat te doen met volgende training. Maar denk dat ik ga voor 10*10*100. Kwa gewicht moeten mijn knieën dat wel aankunnen op dit moment.

Doorgereden naar de stal voor onderdelen

Log Clean&press
3*5*100kg

Yoke
3*240*24meter

Tyre
3*3*360kg

Wel goed voor de eerste keer. Geen last gehad van knie. Kijken wat deze morgen zegt! Moet wel vermelden dat de log strict presses waren en de knie dus niet belast heb met de legdrive, dat het yoke lopen ook echt lopen was en geen sprintjes en de tyre-flip zonder hulp van het knietje was. Allemaal met de rem erop dus. Gewoon weer eens lekker de events aangevoeld en het was lekker. Volgende week het vervolg.

Verstandige training... Niet de gewichten die we gewend van je zijn.. Maar nogmaals verstandig.

Zorg er maar voor dat je knietjes volledig hersteld zijn als je hier bij mij in de garage bij -5 Celsius komt deadliften!

Het volume maakt het goed.

19-11-2010

Paused Bench

10*60/60/80/100
5*120/140
3*160/175
3*2*175 (steeds 3e rep FAIL)

Close grip bench

4*10*100

Flies 6 setjes á 15 hh

Zat er niet in vandaag. Merk het wel aan borst en triceps. Ik moet dus toch tevreden zijn. Toch voelt het niet zo want doel was minimaal 4*3*175 paused...

Wel weer een beetje last van mijn knie na deze drukke week, gas met events en squat dan toch maar een beetje omlaag:(

WEEKEND!!!!

Toch lekkere bench hoor, niet verkeerd.
Ben je er zondag ook beestje? Ik kom rond 12.00u voor timbers, yoke, tire en stones.

even een weekje pezen etc laten herstellen en dan is die 175 peace of cake voor jou !

Mr.Ceps: Yes ik ben er, mooi dat je weer eens langs komt!

Max: u heeft gelijk! Weekje rust is nodig. 2 maal in de week aardig pressen begint nu z'n tol te eisen.

Tot zondag muchachos!

Je bent ook aardig aangevreten van het zware seizoen lijkt het broeder.

Beetje balen man, want heb nu heb ik de tijd om naar RPB af te reizen, wil mijn lichaam niet!

Ach het komt wel een keer! In het voorjaar gaan we toch wel weer actiever zijn hier. Met volle bak hier zal het tof zijn als Limburg een keer komt en een feestje mee bouwt.
Nu met de kou is het meer sportschool werk en nog eens af en toe wat in de garage.

Terug
Naar boven