XXL Nutrition

In the zone - Alex Moonen

hahaha lichte press zegt ie..wat een maffe presser ben jij abnurmal!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.042
Mo, ik bedoel met lichte press, dat het de lichtere press training in de week is. Heb er best voor moeten werken hoor ;)

Biceps & Bovenrug

Arm Curls (cable)
2*15*20 p/h
2*15*30 p/h
2*15*35 p/h

One arm rows (cable)
1*15*55/60/65/70/75/80 p/h

Stone curls
6*12*15 (slow motion)

Upright rows (cable)
1*15*55/60/65/70/75/80

Bicep Curls (cable)
15*50/60/70/80/80/80

Cardio 20 minuten high intensity

6sets buikspieren:o

Shit realiseer me net dat ik de vertical rows vergeten ben! Naja, was een lekkere pomptraining. Lichaam wat stijfjes van de squats en lifts. Nu hopelijk goed doorbloed voor morgen!

ik ga dr ook nie vanuit dat je het omhoog blaast en snap heus wel dat er gezweten is...maar om zown training als een lichtere pressdag te zien ,vind ik gewoon hard..ksta bij jan en johan ook altijd met open mond naar presstrainingen te kijken..kvind da gewoon indrukwekkend ;)

• #1.044
Oke, thanks man!!

• #1.045
Events 6-2-2011

C&D
2*4kegs en slee 200-250kg (rustig - warm up)

Farmers
24mtr met 55/105/125
2*11mtr met 145kg

Yoke
12mtr heen 12mtr terug
180/260/320/380 - (22,71 sec)

15 wheelflips

comment: kwam heel moeilijk in the flow, echt nog niet hersteld van squats&lifts afgelopen donderdag. Wel redelijk tevreden op yoke

ook lekker getimberd zie ik...is 24 1 x heen en weer bij jullie?

en squats/deadlifts en events met 2 dagen rust er tussen zal altijd blijven storen tijdens event training( bij mij dan)..klig ook altijd te spartelen met mn schema..geen 1 week is het zelde maja het moet allebei gebeuren thats the most shitty part haha

Na ja het hoeft helemaal niet beide te gebeuren. Ik doe een maand of 3 nauwelijks tot geen events en wordt dan sterker en daarna wordt een Max Effort LB dag een eventdag en de afgelopen 2 jaar ook weer in die periode sterker geworden. Er zijn er velen die geloven in het feit dat als je de techniek goed kent dat je er zelfs nauwelijk op hoeft te trainen.

indd ALS je de techniek goed kent...als je die niet kent moet je veel oefenen;) en begrijp dan gijs, ik vind het allebei verschrikkelijk leuk:D te lang "statisch" trainen verveelt ook al zijn dr per oefening 80 varianten etc...en opzich geniet ik ook wel vand at gespartel ,anders ist allemaal ook te makkelijk heheh

Eens, ik vind de eventtrainingen ook het leukst.

Tock nog behoorlijk bezig geweest Lex, volgende keer pak ik mn zweep mee om je meteen in die flow te krijgen!

• #1.051
Ook ik periodiseer. Na een periode van 3maanden geen events ben ik nu twee maanden weer bezig. Het kwam deze week ongelukkig uit. Doe ik mijm squats en lifts op woensdag dan heb ik er geen last van. Omgekeerd heeft de event training minder invloed op mijn gym oefeningen.

24 mtr is idd heen en terug. Zal morgen een filmpje van de schuur posten. Het ziet er nu ongeveer uit zoals het er uit moet zien

cheers

kvind periodiseren zown professioneel woord..kheb de afgelopen tijd minder vaak gestrongmand ,omdat het soms niet te doen was ivm dat bij wou alles letterlijk was vastgevroren...maar ik denk persoonlijk bijv. als je wil gaan voetballen moet je toch met die verdammde bal klooien..maja kben heel primitief en simpel kwa gedachtegang in bepaalde zaken..en ja it kinda works so..maar ksnap jullie ook wel hoor..

nice boorskills heb je trouwens lex

• #1.054
Dank je domie!

Periodiseren is dan wel een duur woord maar ik gebruik het zoals het bedoeld is. Zolang mijn basiskracht niet optimaal is, is het goed om jezelf daar in te verbeteren. 3maanden aandacht daar op en 9maanden op events werkt voor mij! Het is nooit het een zonder het ander voor mij. Het is idd te leuk om achtwregen te laten

ja indd..kijk kheb afgelope periode( voor mij ist nu ook maar mn eerste jaar dat ik zeg maar echt ,dat gat merk van geen wedtsrijden hebben, en daarmee te moeten deallen) wel het PL gebeuren , dan voornamelijk functioneel en beetje aangepast op strongman, bijv accent op OH ipv Benchpress aangepakt. Maar dan in om en om sessie dacht. 10 dagen lang PL "georienteerd" en dan goed rust en dan 1 week bijv 2 strngman sessies doen. en klein tussenmomentje( paar dagen) licht/snelheid/herstel trainen en dan stappen op dat PL cyclusje van ong. 10 dagen...beetje losse pols werk ,maar zo is er variatie de basiskracht word fors bijgehouden..mar de storngman onderdelen word wel beter geolied en krijg er meer momentum mee...

• #1.056
En heeft het voor je gewerkt? Dacht het wel! Ieder zo zijn ding, zolang we maar sterker worden en heel blijven. Peace out! Ga mijn oogjes sluiten

jaah volgens mij ook wel?..kdenk ksom et even op..mischien nog wat verbeterpuntjes die je zou kunne opmerken..maar weltroesten spread them with knowledge tomorrow !

• #1.058
Press 07-02-2011

M.P.
15*50
10*70/90
5*100/110
3*120/130
2*140

Log-Floorpress
5*100/120/140/160
3*3*180