AndroidHealthClinic

In the zone - Alex Moonen

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.081
Ik heb het in de gaten! I like!!!:)

• #1.082
Bovenrug 15-02-2011

Dumbbell Rows
10*28/32/38/46/46/46 p.h.

B.O.R.
10*45/65/85/105/105/105
(bij de laatste drie setjes waren de laatste 3-4 herhalingen niet strict)

Cleans
6*10*40

Rear Delts
6*15*35

Vertical Rows
6*10*80

20 min crosstrainer

Nu 3 lichte traingsdagen achter elkaar gehad. Wel goed aan de conditie gewerkt. Morgen een dagje rust en dan flink aan de squat!

Laatst bewerkt:
nice cardio lex

• #1.084
Na vandaag nog 2 weken singles op de squat en daarna ga ik de deadlifts weer als hoofoefening gebruiken. Frontsquat wordt dan weer assistance met eens in de 3 weken squat met bandages.
deadlift plannetje voor over 2 weken:

week 1. 270 kg x 3 reps x 4 sets
week 2. 280 kg x 3 reps x 4 sets
week 3. 290 kg x 3 reps x 4 sets
week 4. 300 kg x 2 reps x 3 sets
week 5. 310 kg x 1 rep x 3 sets
week 6. Peak week. 320 kg x 1 rep
week 7. <— Rest week.
week 8. 220 kg x 3 reps x 5 sets

dan cyclus opnieuw maar 10 kg verhogen

(eigen invulling op de Badenhorst Routine)

heb je niet op nk 330 getrokken? of gaat dit op pl goedgekeurde lifts?

• #1.086
ja dat klopt, maar je hebt vast en zeker ook gelezen dat er ook nog een cyclus na volgt. Bovendien was dat suited. Op HS heb ik ook 340 getrokken. Deze lifts worden rauw

damn, zwaar programma zeg :o

• #1.088
ja klopt, maar heb voorzichtig ingezet en het zijn niet gek veel herhalingen... kijken waar het schip strand. Na twee van deze cyclussen moet mijn deadlift wel klaar zijn voor het seizoen

leuk deadlift- plannetje ,mischien ga ik je copien dawg...doe ik es ook een x iets gestructureerd met mn DL..ipv elke x dom raggen ehehe

• #1.090
Goed man kunnen we elkaar stimuleren!

Mo op een plan= dangerous shit son!

elke week zwaar deadliften? Hoe combineer je dat met squat /events? Doe je dat in die weken wat lichten?

Ik trek het helaas (nog steeds) niet om elke week zwaar te deadliften.

• #1.093
elke week zwaar deadliften? Hoe combineer je dat met squat /events? Doe je dat in die weken wat lichten?

Ik trek het helaas (nog steeds) niet om elke week zwaar te deadliften.

squat gaat op een lager pitje en het zijn alleen de eerste vier weken die er bij in gaan hakken. Daarnaast zet ik in op een top van 320, en die licht op het moment wel hoger. Tenminste dat schat ik zo, want raw top is nog steeds 315. Dus zal het eerst moeten bewijzen.
Misschien is het te zwaar... Dan zal ik er van leren!

Benen & Rug 17-02-2011

Squats

5*20/50/80/110/140/170/190
2*210/240/260/260/260/260/260

Veel lekkerder gevoel dan vorige week. Met goede moet naar de singles volgende week!

Block-pulls

5*70/110/140/170
3*200/230

Straps om, te grove stang en wil morgen farmers doen

3*260/260

Lekkere training. Drie dagen rustig aan heeft me duidelijk goed gedaan. Had ook no-explode voor de training genomen. Ik moet zeggen dat dit goed voor me heeft gewerkt. Moet er alleen geen gewoonte van gaan maken!

Finished & Done

mooie buigsetjes gaat lekker heb je al squatschoenen gekocht.

• #1.095
Yes!! Heb ze vorige week besteld, zullen dus eerst daags wel geleverd worden. Buigsetjes gaan niet slecht. Had zelf 300 raw als doel, merk nu wat voor een mijlpaal het is. Een single 260 stelt nu niets voor, terwijl een 2e wel degelijk hard werken is. Een 285 zit er nu wel in schat ik. Volgende week singles met 270 en dan maar eens toppen! Hoe is het met jou en de voorbereiding op het NK?

Netjes Alex.

geen pm gehad maat.... Gaat zeker over die dag bij Jules, aangezien ik zoiets las in Ruben zijn log?

• #1.099
ja idd! Vond het al vremd dat je niet reageerde. Zal dan wel verkeerd zijn geweest, hebben we misschien ineens een onbekende gast bij de sportschool staan ;)

Yes!! Heb ze vorige week besteld, zullen dus eerst daags wel geleverd worden. Buigsetjes gaan niet slecht. Had zelf 300 raw als doel, merk nu wat voor een mijlpaal het is. Een single 260 stelt nu niets voor, terwijl een 2e wel degelijk hard werken is. Een 285 zit er nu wel in schat ik. Volgende week singles met 270 en dan maar eens toppen! Hoe is het met jou en de voorbereiding op het NK?

Ja zou een mooi mijlpaal zijn vooral helemaal raw.
Hoop dat je 285 gaat lukken denk het wel.

Mijn voorbereidingen gaan goed, tot nu toe dan. moet morgen alles met pak en dan weet ik waar ik sta volgende week wel trainen maar met een stapje terug en dan zondag er voor gaan.
Pas op het EK wil ik pieken dus dan zijn de laatse 2 weken meer rust.

welke kwalificatiewestrijden ga je meedoen of ben je automatisch geplaatst voor dit jaar.

Terug
Naar boven