Fitness Seller

In the zone - Alex Moonen

kben inmiddels vaste klant hier maarreh 140 x 2 mp zijn gewoon ziektewet -praktijken

Sterke MP, we want vid!!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.063
Squats & Lifts

Squats:
5*20/20/40/40/60/80/100/120/140/160
3*180/200/230(riem om)
5*2*250

Comments: nog steeds zoekende naar balans onderin wanneer ik snel zak. Een langzame gecontroleerde beweging levert geen problemen op. In de 3e set had ik het gevoel om echt vlot te zakken, dat resulteerde in een eerste fail, de spotters moesten onderin even helpen. Overeind wel nog twee reps erachteraan gedaan. Teken dat er kracht zat is, maar de techniek is nog niet goed genoeg. Daarom besloten om gewoon safe te squatten en wanneer ik over een dikke maand weer lichter ga, met deze techniek starten.

Deadlifts (RAW):

5*100/150/200/240

Comment: gewoon lekker rustig als assistance, wel weer soepeler dan vorige week. Lekker het gevoel van de lifts terugbrengen!

Ook nog filmpjes vam mijn broertjes gemaakt:

http://www.youtube.com/user/amoonen1?feature=mhum#p/a/u/1/3Ze9V17rQT4

Heeft hierna nog een dubbel 145kg geduwd. Best aardig toch:eek:

http://www.youtube.com/user/amoonen1?feature=mhum#p/a/u/0/M5g-wTn0UT0

Ook Sebastiaan heeft de smaak weer te pakken, hij rukt nog een beetje aan het halter, maar de gewichten gaan netjes omhoog.

Tjüss!

Laatst bewerkt:
Damn, die boys timmeren ook hard aan de weg!

wat een buffeltjes zeg ! Vooral die log van Dominique is bizar!

die log slaat nergens op :(

dik respect ouwe!!!

Toen je aan het squatten was met die Ivanko(gewichthef)halter en die behoorlijk doorboog onder het geweld van de vele kilo's zag dat best wel indrukwekkend uit! Je bent goed bezig Alex en ik heb er alle vertrouwen in dat het alleen nog maar beter zal worden.
Ik heb ook Dominique en Sebastiaan nog zien stoeien en kan alleen maar constateren dat ze er keihard aan werken om in de voetsporen van hun grote, sterke broer te volgen! ;) :)
Allemaal erg indrukwekkend hoor! :thumbs:

• #1.068
Thanks voor de mooie woorden rene

Alex, Bedankt voor vandaag ! ;)

Jezus man Dominique maakt me echt bang.... WTF.

• #1.071
Beest, ik heb nog een leuke foto van je bewerkt:

k3ly4h.jpg

xxx

• #1.073
Hahaha, wat een plaatje! Leuk max, thanks

Lichte Press 11-02-2011

(zeer motiverende training met Maurice Janssen)

Bench
15*50/70/100
4*10*120
19*120 (repout)

Tricep extentions
2*15*full-block
2*20*full-block

15 minuten benen los fietsen, toch wat stijfheid van het fietsen. Motivatie vanavond 0,0. Ben gegaan om te gaan. Zondag meer pit!

wat een volume !

• #1.075
Events 13-02-2010

Training van vandaag was echt flut, maar goed wel wat bewogen. Voor de training had ik een steen gemaakt, we hadden nog een 120kg nodig. Na
1 1/2 uur was de spirit er een beetje uit...

Wheelflip:
2*6*360
8*360 (28,56 sec--> nieuw stal record, toch Maurice?)

Timberhold
40sec met 55/105/135

Stones (op techniek)
95kg*2 op 150/160/170cm
2*2*105 op 170cm
2*150 op 150cm

Potverdorie, das niks voor zo'n grote kerel als jij! Het wordt idd weer eens tijd dat we jou wat peper in je reet steken! Donderdag gaat de aarde schudden in Brunssum en omstreken! ROOOAAAAAAARRRR!!!!!!!!!!!!!!! :eek:

Ja, ja Lex, was een nieuw record op de wheelflip:(

• #1.078
Potverdorie, das niks voor zo'n grote kerel als jij! Het wordt idd weer eens tijd dat we jou wat peper in je reet steken! Donderdag gaat de aarde schudden in Brunssum en omstreken! ROOOAAAAAAARRRR!!!!!!!!!!!!!!! :eek:

:o

---------- Toegevoegd om 21:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:33 ----------

Ja, ja Lex, was een nieuw record op de wheelflip:(

Je deed me een beetje aan Leontien van het Rad van Fortuin denken!! Die moeten we er in houden!

---------- Toegevoegd om 21:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:34 ----------

Biceps & Schouders

Arm curls (cable):

2*15*1/2 block
4*15*3/4 block

Front Raises (cable):
2*15/20/25

Bicep Curls (cable):
2*15*30
4*15*40

Side Raises (cable):
6*15*15 per hand

Stone Curls:
6*12*35

LPD (close grip):
6*15*3/4 block

20 minuten crosstrainer

Verdikkie Lex, doe eens wat zware barbell curls met 70 of 80kg! Dat kan jij makkelijk hebben! Die cable curls is gewoon easypeasy voor jou. Je moet er ook een uitdaging van maken! :mad:

haha Ruben gaat je zwepen Alex!

Terug
Naar boven