MuscleMeat

In the zone - Alex Moonen

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.101
Jammer dat ik niet naar het NK kan komen kijken, ben wel nieuwsgierig om je in actie te zien. Succes iig!
Hoef geen kwalificatie te doen. Sterkste man van Walcheren, Sterkste Limburger, CL Holland (met een beetje geluk), NK en Belgium Strongman cup staan nu op het programma. Daar hoop ik nog 2 inetrnationale wedstrijden aan toe te voegen

Ah! Een sterkste man van Walcheren deelnemer. Dat wordt een beestachtige wedstrijd... leuk om wat grote mannen bij mij in de achtertuin te hebben:). Das letterlijk trouwens, van die achtertuin...

• #1.103
yep! da's mooi! Richard vertelde me niet alledaagse, goede en zware onderdelen te hebben. Dan is dit dus een mooie gelegenheid om ze aan te pakken! Doe je zelf ook mee?

Jammer dat ik niet naar het NK kan komen kijken, ben wel nieuwsgierig om je in actie te zien. Succes iig!
Hoef geen kwalificatie te doen. Sterkste man van Walcheren, Sterkste Limburger, CL Holland (met een beetje geluk), NK en Belgium Strongman cup staan nu op het programma. Daar hoop ik nog 2 inetrnationale wedstrijden aan toe te voegen

ja had leuk geweest je daar te zien.
Ik moet ook maar eens wat meer naar de strongmanwedtrijden gaan kijken. ja hoop dat je de Cl Holland mag meedoen., wanneer is je eerste wedstrijd dan

Maar ga je me nog uitnodigen dan?:D

yep! da's mooi! Richard vertelde me niet alledaagse, goede en zware onderdelen te hebben. Dan is dit dus een mooie gelegenheid om ze aan te pakken! Doe je zelf ook mee?

Tja... Het is op mn eigen durpje en dan heb ik wel n beetje n reputatie hoog te houden...;) Maar ik vrees met grote vrezen dat de gewichten mij toch iets te machtig zullen zijn... als ik hoor van n log lift met 140 op herhalingen, axle met 130 startgewicht... dat soort dingen... da gaat mij nog niet 1 x lukken. Plus dat ik nu heel erg bezig ben met pl'en, en bijna n jaar geen onderdelen heb getraind...
Maar de verleiding is wel groot natuurlijk... zal ik wel wat moeten gaan trainen:)

• #1.109
Tja... Het is op mn eigen durpje en dan heb ik wel n beetje n reputatie hoog te houden...;) Maar ik vrees met grote vrezen dat de gewichten mij toch iets te machtig zullen zijn... als ik hoor van n log lift met 140 op herhalingen, axle met 130 startgewicht... dat soort dingen... da gaat mij nog niet 1 x lukken. Plus dat ik nu heel erg bezig ben met pl'en, en bijna n jaar geen onderdelen heb getraind...
Maar de verleiding is wel groot natuurlijk... zal ik wel wat moeten gaan trainen:)

Als je er niet van overtuigd bent kun je beter niet mee doen, daar zijn de gewichten te zwaar voor! Betekent niet dat ik graag in de wedstrijd tegen je wil strijden!;)

---------- Toegevoegd om 08:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:31 ----------

:mad: Pfff. Kom op nu! Wanneer en wat?

Hahaha, 26 feb om 1400 bij Jules, we gaan PL-en. Ik wil een totaal score zetten. Prio ligt op squat, deads wil ik kijken waar ik sta en bench is bijzaak...

Ah kijk, nee dan is de eerste training @ RPB. We gaan de onderdelen weer oppakken.

• #1.111
Jammer, succes met de buurt gek maken!!!

Als je er niet van overtuigd bent kun je beter niet mee doen, daar zijn de gewichten te zwaar voor! Betekent niet dat ik graag in de wedstrijd tegen je wil strijden!;)

Je hebt gelijk. Dat zou trouwens n flink ongelijke strijd worden... Misschien dat ik dat maar over moet laten aan onze nieuwe Zeeuwse strongman belofte, dhr F. Vader. Die gaat nog wel voor wat verrassingen zorgen denk ik dit strongman seizoen. Succes in ieder geval met je voorbereidingen op t nieuwe seizoen!

Verkeerde log. Excuus!

Laatst bewerkt:
  • #1.114

Je hebt gelijk. Dat zou trouwens n flink ongelijke strijd worden... Misschien dat ik dat maar over moet laten aan onze nieuwe Zeeuwse strongman belofte, dhr F. Vader. Die gaat nog wel voor wat verrassingen zorgen denk ik dit strongman seizoen. Succes in ieder geval met je voorbereidingen op t nieuwe seizoen!

Dank je wel kerel! ferdinand is idd een flinke reus, ben eens benieuwd!

• #1.115
Events 18-02-2011

C&D
2* 4 kegs+ sleee 200kg over 12 mtr

Wheelflip
5*5*360

Timberhold
3*30sec met 105 kg
(comment: last van mijn elleboog gewrichten, voel er spanning op en worden uitelkaar getrokken wanneer ik armen ontspan)

Stones
4*90 op 170cm
2*105 op 160cm
2*140 op 150cm
2*150 op 140cm

Niet te diep kunnen gaan, squat training van gisteren had er behoorlijk in gehakt.

• #1.116
Vandaag de sportschool in gegaan zonder plan, dit was het resultaat:

20 minuten rat-race tegen Maurice Jansen op de fiets :D

Axle clean & Press
1*5*52 1/2 strictpress
2*5*52 1/2
2*5*72 1/2
1*3*102 1/2
1*122 1/2
1*132 1/2
1*142 1/2
1*152 1/2

Cable flies
3*20*40kg

Tricep extentions
5*20* half block

Voor de rest wat gefilosofeerd over de Sterkste Limburger met Jules. Ach ja, hoe moet je anders de zatrerdag ochtend besteden :o

Comment: beetje last van elleboog en schouders. Spiermassa is afgelopen maanden behoorlijk toegenomen UB. De gewrichten vinden de farmers (hold) en deadlifts niet zo lekker omdat bij deze oefeningen opgerekt wordt. Deze oefeningen zo een 3 maanden achterwege gelaten...

• #1.117
Benen 21-02-2011

Squat - heavy singles

5*20/20/70/70/120/170
1*200/225/235/245/255/265/275 (PR, 5kg erop)

Comment: doel was zware single beurten aan te voelen. Benen voelden super ondanks dat ben ik vandaag niet zwaarder gegaan. Benen dag nu op maandag gedaan omdat we zaterdag een informeel powerlift dagje houden. Eens kijken wat voor een totaal ik eruit kan krijgen. Squat is dan het enige serieuze event voor mij die dag. Bench en deadlift, kijken waar ik sta.

Leg extentions
6*15*fullblock

Legpress
5*200/250/300/350/400

bah wat een onding, ik doe hem nooit en dat zal ook niet snel meer gebeuren. Ik twijfel niet aan de functionaliteit van het apparaat want heb mijn benen hier goed op aangepakt. Ik pas er alleen niet zo goed tussen:o
Jules die fl**ker had me in de laatste set te pakken, rep out... Nha deze mag je bijschrijven op jou conto;)

---------- Toegevoegd om 22:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:19 ----------

Voordat ik het vergeet: heb vandaag met Jules, Marcel Hendriks en Lambert Oosting getraind. De laatste heren zijn 50+ en kunnen nog steeds aardig wat gewicht verzetten. Echt mooi om te zien. Ik heb een compilatiefilmpje gemaakt van weer een mooie squat dag op Haefland.

nice sq pr :)

nice one die 275kg squat.

succes zaterdag ben benieuwd wat je gaat halen

Terug
Naar boven