MuscleMeat

In the zone - Alex Moonen

haha jezus wat een speedsquats die 245 en 255

sterk ook van jules!!

Beestige squats vandaag kerel!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.123
Press 22-02-2011

M.P.
10*50/50
5*80/80
3*110/120/130/140 (pr)

Bench
10*70/110
5*130/150/150/150

Incline Dumbbell press
6*15*28

Cable flies
12*1/4 block
3*12 * 1/2 block

doe normaal man pfffff

• #1.125
Liever niet ;)

3x140 MP?? Wtf!!;)

holy mozes :roflol:

Denk niet dat iemand op het forum je dat nadoet:)

Wtf 3x 140 MP gruwlijke! Congraitz met je squat PR nog!

beetje jammer dat jij nou ook moest mpen
:P

Now we're all gay!

btw die squat zit nog een easy 285 in!

bigass MP man, damn.

Ongelofelijk, ik denk zelfs dat Jarno daar nog een puntje aan kan zuigen met 3x140.......

Ongelofelijk, ik denk zelfs dat Jarno daar nog een puntje aan kan zuigen met 3x140.......

Heb Jarno 4 maanden terug bij een demo nog een easy 8 x140 pp zien doen met weinig tot geen legdrive. dus.
Maar niet te min dit is echt ****ing hard man die MP

• #1.134
Ben tevreden over de MP, teken dat de schouderkracht nog steeds groeiende is. Jarno heeft denk ik toch nog wel wat meer power in de schouders zitten Gijs. Zou me niets verbazen dat hij dit idd ook doet.

Cheers mates

best wel aardige mp lex:)

Abbo genomen, gister hele log s'avonds doorgelezen om mezelf even in te peperen dat ik niks ben. Hehe:D

Gruwelijke MP, monster schouderkracht

• #1.138
Abbo genomen, gister hele log s'avonds doorgelezen om mezelf even in te peperen dat ik niks ben. Hehe:D

Goed verhaal he, ben van plan om hem over een tijdje te laten inbinden:D

Thanks man, maar cijfer je zelf niet weg maat!

---------- Toegevoegd om 13:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:59 ----------

Hij zit het met jou monster kiezel werper, wanneer kom je weer eens in de stal langs. Of ben je nu in het geheim voor aan het bereiden? Wintercomp is trouwens naar de laatste zondag van maart verplaatst (ookal is het dan geen winter meer)

Heb Jarno 4 maanden terug bij een demo nog een easy 8 x140 pp zien doen met weinig tot geen legdrive. dus.
Maar niet te min dit is echt ****ing hard man die MP
vanavond er maar ietsepietsie legdrive bij is is het een push press.;)

Mr Shampoo, strict press zag er gisteren akelig sterk uit. Ook de wijze waarop jij de stang naar elke set atletisch in het rek deponeerd sprak tot de verbeelding.

Gegroet Herr Schwanzen.

Terug
Naar boven