Fitness Seller

In the zone - Alex Moonen

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.141
Vandaag alles een beetje doorbloed. Machine curls, tricep extentions, skull crusher, dumbbell rows, bicep curls en een kwartiertje fiets. Hopelijk het recept dat mij zaterdag een raw powerlift totaal van 810 gaat opleveren!

heerlijk zown blokkie fietsen!

Onder de 800kg tel je niet meer mee Alex!

• #1.144
Yep je hebt gelijk maat, toch kom ik met 2 pr's en 1 evenaring aan de 810, dus...

Moet wel eerlijkheidshalve zeggen dat ik niet koste wat kost ga, maar toch de techniek in oog hou

• #1.145
PL dag @ Haefland met een mooie groep vrienden! Heb hier de hele week naar uitgezien. Als een klein kind dat naar kerstmis toe leeft!!!

RAW Squat (belt only):
5*20/70/70/120/120
3*170/190
1*210/240/260/280 (PR)
2*Fail op 290

Comment: middenstuk naar bovenkomen niet sterk genoeg. Balen want weet dat de 290 op een goede dag er in moet zitten. Over 2 weken heb ik vakantie, dan nog een poging wagen...

RAW Bench:
5*60/100/120
3*140
1*160/180/190
2*Fail op 205

Comment: 190 voelde zo goed dat ik er wel vertrouwen in had voor de 205 te kunnen gaan. Maar kansloos:o

RAW Deadlift (belt only):
5*120/170
3*220
1*250/285/300/320 (PR)/330 (PR)

Comment: tevreden over de lifts, merk enorm goed de overdracht vanuit het vele squatten. Frapant dat juist de oefening die ik het minst getraind heb, het best gaat. Lifts waren netjes en er zit nog wel meer in. Ook voor het eerst zo zwaar zonder straps...mixed grip wordt sterker

Ben niet ontevreden over deze training. Doel was 810, maar 800 met 2 PR's is ook goed. Was wel een beetje aan het balen over mijn voorbereiding. Had me voorbereid alsof het een wedstrijd was, dus voldoende rust en eten. Totdat mijn schoonvader gisteren belde... 4 pallets bakstenen, 1 pallet cement en een bigbag zand moesten van de voortuin naar de achtertuin verplaatst worden. Voor mij een niet gewende klus. Daarnaast was mijn vriendin erg ziek en een nachtje niet geslapen. Een cocktail voor niet optimaal presteren

---------- Toegevoegd om 19:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:35 ----------

http://www.youtube.com/watch?v=caY-z-WeNSo

---------- Toegevoegd om 19:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:43 ----------

http://www.youtube.com/watch?v=ZtT9-4Uotzs

Van mijn broertje Sebastiaan, helaas hield de battery het voor gezien. Lift wel geslaagd hoor!

Lekker buffeltje!

Lekkere pr's neergezet .

PL dag @ Haefland met een mooie groep vrienden! Heb hier de hele week naar uitgezien. Als een klein kind dat naar kerstmis toe leeft!!!

RAW Squat (belt only):
5*20/70/70/120/120
3*170/190
1*210/240/260/280 (PR)
2*Fail op 290

Comment: middenstuk naar bovenkomen niet sterk genoeg. Balen want weet dat de 290 op een goede dag er in moet zitten. Over 2 weken heb ik vakantie, dan nog een poging wagen...

RAW Bench:
5*60/100/120
3*140
1*160/180/190
2*Fail op 205

Comment: 190 voelde zo goed dat ik er wel vertrouwen in had voor de 205 te kunnen gaan. Maar kansloos:o

RAW Deadlift (belt only):
5*120/170
3*220
1*250/285/300/320 (PR)/330 (PR)

Comment: tevreden over de lifts, merk enorm goed de overdracht vanuit het vele squatten. Frapant dat juist de oefening die ik het minst getraind heb, het best gaat. Lifts waren netjes en er zit nog wel meer in. Ook voor het eerst zo zwaar zonder straps...mixed grip wordt sterker

Ben niet ontevreden over deze training. Doel was 810, maar 800 met 2 PR's is ook goed. Was wel een beetje aan het balen over mijn voorbereiding. Had me voorbereid alsof het een wedstrijd was, dus voldoende rust en eten. Totdat mijn schoonvader gisteren belde... 4 pallets bakstenen, 1 pallet cement en een bigbag zand moesten van de voortuin naar de achtertuin verplaatst worden. Voor mij een niet gewende klus. Daarnaast was mijn vriendin erg ziek en een nachtje niet geslapen. Een cocktail voor niet optimaal presteren

---------- Toegevoegd om 19:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:35 ----------

http://www.youtube.com/watch?v=caY-z-WeNSo

---------- Toegevoegd om 19:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:43 ----------

http://www.youtube.com/watch?v=ZtT9-4Uotzs

Van mijn broertje Sebastiaan, helaas hield de battery het voor gezien. Lift wel geslaagd hoor!

800kg (raw) is natuurlijk awesome :bow:
Ik weet dat jouw voorkeur bij het Strongman gebeuren ligt, maar ik weet ook dat als jij je volledig zou toeleggen op powerlifting een totaal van 1000kg tot de mogelijkheden zou behoren. Bij mijn weten hebben dat kunstje tot op heden slechts twee Nederlanders voor elkaar gekregen; Cees de Vreugd en Siem Wulfse. Hoe dan ook...zelfs 800kg doen je er niet veel na, zelfs niet m.b.v. gear!

lasagna did his job dawg!..mooie cijfers..330 zo goed als clean doorgetrokken..das opt zelfde moment met een goeie-hitch zeker 345-350 waard (Y)..en dan moet et seizoen nog soort en van beginnen..370 tegen juni zeg ik!

haha die Mo wat een topper ben je ook!

• #1.151
Thanks mannen!

@Rene: zeg nooit nooit, begin steeds meer sympathie voor PL te krijgen maar heb een schurft hekel aan die pakjes!

@Mo: yep, was good stuff! 370 is wrs wat teveel van het goede maar een dikke 350 behoort suited zeker tot de mogelijkheden. De progressie is gestaag maar zonder terugval. Misschien samen eens een keer liften!

geloof mij ik zeg wat ik zie..en ik zie in 2011 zowieso een 370..dont argue me!

• #1.153
yes master!

hahaha nee wreed..zowieso walcheren..zou dope zijn als we daarvoor nog mekaar ergens tegemoed konden komen??..baarn is zkr voor jou ook een eeuwigheid rijden?

Lex, de 330 was gewoon PL approved mijns inziens. Super gewoon, zit zeker nog meer in voor dit jaar!

hahaha Mo.. wat een kerel ben je ook :D

@Alex: beefcake !!!

mooi totaal man!

mooie lifts lex:) wanneer je je conditie/bewegende events minimaal op het niveau krijgt van vorig jaar (als ze daar niet al/nog zijn, ik weet het niet) en met je gegainde kracht @ gymlifts gaan we (als jou fans) met vertrouwen de reis naar het hoge noorden maken komend jaar;)

btw ik ben er morgen nie, moet coachen lk judo, ben er volgende week wel

Die deadlift gaat je dit jaar nog wel een paar kilo's opbrengen denk ik zo. Jammer dat die 290kg squat niet ging , moet gewoon goed te doen zijn voor jou, zeker als ik die 280kg squat bekijk. Maar goed je weet waar het aan lag en op een goede dag knalt die door het plafond.

Ontiegelijk sterk weer Moonen, je hebt ook een toplocatie en topgasten heb je er lopen zeg ! Lijkt me echt het ideale klimaat om goed te presteren.

Terug
Naar boven