Fitness Seller

In the zone - Alex Moonen

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.161
@Lennart: over locatie en maten hebben we idd niet te klagen. Dat scheelt enorm!!

27-02-2011 Events

Ik voelde me wonderbaarlijk goed gezien de PL van gisteren

Yoke 2*12mtr
180/260/320

Comment: core en met name bovenrug gespaard voor trainingen deze week, daarom niet zwaarder, yoke ging prima

Farmers 2*12mtr
55/85/85

Comment: godver, irritatie in elleboog schiet er weer in, hierbij gelaten

Stones
70*3 op 170cm
95*3 op 170cm
105*1 op 170cm

Comment: nu een flinke steek in mijn ellebooggewricht bij stone naar bovenduwen, hele arm tintelt in beide richtingen, toch niet goed, training gestaakt

oei, take it easy big dadda..330 pullen is altijd een aanslag , laat staan die shit die je ernaast nog allemaal gedaan hebt en dan de volgende dag events ,is toch stiekem beetje vragen om problemen..you know it!..beterschap ermee man (K)

Ik had na zo'n max dag ook geen training verwacht Alex. Wat is dit? Je begint op mij te lijken terwijl ik juist steeds verstandiger wordt!

• #1.164
Ik snap jullie comment, maar had al drie dagen niet getraind afgelopen week en wilde gewoon licht gaan op techniek en conditie. Maar idd julie gelijk blijkt wel.wilde morgeb eigenlijk nog bomen. Denk dat ik dat idee maar in koelkast parkeer. Gelukkig voelt mijn elleboog nu weer oke, t is dat botje van de tenniselleboog...

• #1.166
Thanks rubens/maxxie!!

deadlift ziet er goed uit.
ietsie klein hitchie bij die 330 maar who care's
Super sterk allemaal

deadlift ziet er goed uit.
ietsie klein hitchie bij die 330 maar who care's
Super sterk allemaal

Dat is geen hitch maar ''een stang over de kloten heen trekken zonder je kloten pijn te doen move''

TRUE story

• #1.170
hahahaha, ja idd! ik denk dat ik ze de volgende keer af bint naar achteren toe. Maar in dit geval liggen mijn ballen op de stang:o

hahahh, ok

• #1.172
Press 2-3-2011

Warm Up:
3*5*60 Jerk

3*5*60 squat

Axle clean&press

3*112 1/2
3*122 1/2
3*132 1/2
1*142 1/2
1*152 1/2
1*162 1/2
1*172 1/2 Fail: axle ligt niet goed, rechter pols, geen poging op press
1*172 1/2 Fail: idem dito

Comment: geoefend op jerk, in ieder geval voor zover ik dat kan, dat ging goed tot 152 1/2. 162 1/2 werd meer een pushjerk. Qua gevoel iig.

Merkte goed dat ik een flinke buikgriep heb gehad. Zondag avond t/m maandag middag aan de schijt. Maandag 1 keer gegeten beschuit met bouillon (of hoe je het ook schrijft). Dinsdag pas om 15:00 een paar plakjes peperkoek en 's avonds wat bananen + water. Vandaag weer enigszins normaal. Je voelt je dan in 1 keer weer beter en denkt dat je het wel weer aan kunt. Nou dat heb ik vandaag weer ondervonden. Eigenlijk even met de rem erop gemoeten. Merkte het ook op de clean, kreeg de axle vanaf 162 niet eens meer in een keer op de buik :(
Ik werk nu voor het 2e jaar fulltime in het onderwijs en moet zeggen dat ik nog nooit zovaak ziek ben geweest. Naast dat ik relatief flexibele werktijden heb en veel vakantie, is dit toch echt een nadeel. Ask Gijs!!

Training toch nog een kort vervolg gegeven:

Loglift strict press
5*80
3*100/120/120/120

Zat net op de bank en begon gewoon te shaken. Beetje scary gevoel!!! Nu een eiwitshake en 8 pannekoeken met stroop:D

Morgen lichte squat, voor de eerste keer met kniebandages!!!

Laatst bewerkt:
****ing mooie deadlift ! Maar het leek wel alsof je nog redelijk 'melow' was voordat je met de 330 kg begon. Merk je niet dat je sterker bent als je een beetje agressie bij jezelf opwekt? (of kwam het door de baby dat jullie je wat inhielden?)

****ing mooie deadlift ! Maar het leek wel alsof je nog redelijk 'melow' was voordat je met de 330 kg begon. Merk je niet dat je sterker bent als je een beetje agressie bij jezelf opwekt? (of kwam het door de baby dat jullie je wat inhielden?)

Ik denk dat dat voor iedereen anders werkt. Ik zelf heb er meestal meer baat bij om me wel lekker mee te laten slepen door het competitie-gevoel op een wedstrijd, maar toch redelijk rustig "in the zone" te zijn dan all-out psyched up zoals dat voor anderen juist weer goed werkt.

• #1.175
klopt idd, ik was behoorlijk gaar op dat moment en kon erg moeilijk gek gaan. Ook een beetje telurgesteld over mijn fail op de squat. Met straps en een beetje gek in de kop...

Volgende keer komen Gijs en ik je wel even aanmoedigen, dan hitch je wel even all out 350 zoals Mo zegt :D

• #1.177
moeten we doen, gezellig! Ik heb volgende week vakantie en wil 1 dag het land in rijden om wat judomaten te bezoeken. Dat koppel ik meteen aan een strongman bezoekje, weet alleen nog niet waar!

ohhhh joy!!! Zaterdag is het altijd feest in Baarn :D

• #1.179
klopt, daar ben ik van op nde hoogte. Het probleem is een beetje dat wanneer ik dan toch ergens in de buurt ben dat ik onderdelen wil trainen die ik zelf niet heb. bv powerstairs, herculeshold, conan's wheel. En die zijn er helaas nog niet bijRPB. Maar van andere kant, het voelt als een soort bedevaarstoord, ik moet dus een keer langs komen ;)

8 pancakes ! PR ?

Terug
Naar boven