Fitness Seller

In the zone - Alex Moonen

klopt, daar ben ik van op nde hoogte. Het probleem is een beetje dat wanneer ik dan toch ergens in de buurt ben dat ik onderdelen wil trainen die ik zelf niet heb. bv powerstairs, herculeshold, conan's wheel. En die zijn er helaas nog niet bijRPB. Maar van andere kant, het voelt als een soort bedevaarstoord, ik moet dus een keer langs komen ;)

Chain yoke, prowler, fat duck walk, 60mm axle, bakdeadlift om maar even iets te noemen, en als je wilt ook wel een special RPB medley the one and only.

En idd het onderwijs is een plek vol ziektekiemen. Ze zeggen dat je na 5 jaar bombestendig wordt. Ik merk het nu langzaam, heb me nu een jaar niet meer ziek gemeld alhoewel ik me wel vaak "minder" voel door koppijn, verkoudheid etc..

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.182
@ max: hmm nee waren geen mama's pannekoeken maar uit een pak bij de AH. Stelt dus niet zo veel voor!

@G: je hebt het verkooppraatje paraat. En ziekmelden is 1, maar koppijn en verkoudheid. Daar sukkel ik te vaak mee

Door fanatiek sporten zoals wij doen, dat je echt veel van het lichaam vraagt word je afweer systeem ook minder. Ene dag haal je PR en de dag erop ben je doodziek als je begrijpt wat ik bedoel.

• #1.184
Squat 3-3-2011

Vandaag voor het eerst in mijn leven met kneewraps gesquat. Denk de zelfde reactie als bij eenieder, wat een t*fus pijn doen die dingen. Haha, kon me gewoon niet goed op de lift concentreren. Wraps blijken aan de korte kant (2mtr). Voor mijn volslanke pootjes was een maatje groter beter geweest.

Squat RAW
5*20/20/50/50/80/80/115/115
3*155/155

Squat Kneewraps
1*195/215/235

Squat Kneewraps + Belt
3*1*255

Comment: eerste training maar merk al behoorlijk dat er kilo's te halen zijn met die elastieken. Laatste gewicht ging echt rocketstyle! Verder niets gedaan, ben niet helemaal kiplekker. Daarnaast stond een bezoekje gepland bij Judo Team Maastricht, waar ik 5 jaar les heb gegeven.

nice squat toch lex;)
is er zondag gewoon training? ik zou graag mijn max effort lowerbody training daar doen, iets in de trend van:
- squat/deadlift
- yoke
- stones
- sled dragging

is daar de mogelijkheid toe, ookal ben jij wellicht carnavaleren?

Raketjes zijn altijd goed.

Squat 3-3-2011

Vandaag voor het eerst in mijn leven met kneewraps gesquat. Denk de zelfde reactie als bij eenieder, wat een t*fus pijn doen die dingen. Haha, kon me gewoon niet goed op de lift concentreren. Wraps blijken aan de korte kant (2mtr). Voor mijn volslanke pootjes was een maatje groter beter geweest.

Squat RAW
5*20/20/50/50/80/80/115/115
3*155/155

Squat Kneewraps
1*195/215/235

Squat Kneewraps + Belt
3*1*255

Comment: eerste training maar merk al behoorlijk dat er kilo's te halen zijn met die elastieken. Laatste gewicht ging echt rocketstyle! Verder niets gedaan, ben niet helemaal kiplekker. Daarnaast stond een bezoekje gepland bij Judo Team Maastricht, waar ik 5 jaar les heb gegeven.

Zag er allemaal vrij easy uit en als je er eenmaal aan gewend bent zullen inderdaad nog heel wat kilo's te halen zijn! Me wel niet meer zo laten schrikken, hé Alex, is niet goed voor mijn bloeddruk ;)

• #1.188
nice squat toch lex;)
is er zondag gewoon training? ik zou graag mijn max effort lowerbody training daar doen, iets in de trend van:
- squat/deadlift
- yoke
- stones
- sled dragging

is daar de mogelijkheid toe, ookal ben jij wellicht carnavaleren?

Zondag ist selbstverständlich gewoon knallen! En je kunt gewoon doen wat je wilt!

kusje

---------- Toegevoegd om 08:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:00 ----------

Zeker, daarnaast zijn het ook nog goedkope en lekkere waterijsjes!

---------- Toegevoegd om 08:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:01 ----------

Zag er allemaal vrij easy uit en als je er eenmaal aan gewend bent zullen inderdaad nog heel wat kilo's te halen zijn! Me wel niet meer zo laten schrikken, hé Alex, is niet goed voor mijn bloeddruk ;)

Hahaha, toen ik vannacht in bed lag passeerde het noch even de revue, had er nog plezier van!!!

• #1.189
Events 6-3-2011

Warm up: BOR *10/Overhead strictpress*5/squat*5--> 3setjes met 60kg

Carry&Drag:
-2 treinasjes (110kg) + slee 200kg 2*12mtr
-2 treinasjes (110kg) + slee 250kg 2*12mtr

comment: wat zwaarder maar 2 heen en terug sprintjes minder dan met de 4 biervaten. Dit komt wel dichter in de buurt van de C&D op de Sterkste Limburger

SMTL Medley:
-Yoke 180/260kg 2*12mtr
-yoke 320kg (24mtr) + 5 wheelflip
-yoke 320kg (24mtr) + 5 wheelflip

comment: conditioneel pittig! Maar snel herstel. Weinig explosiviteit op flips vanuit rug.

One Hand Dumbbell 70kg:
1* 3 losse reps
1* 8 reps (60 sec)
1* 9 reps (55 sec)

Comment: conditie nog niet goed genoeg om 75 sec te kunnen gaan. 13 hh is mijn doel...

Stones:
5 losse beurten met 150kg op 145cm

comment: gewoon voor gevoel, straks wordt stones weer een prio

Heb twee dagen alleenmaar in bed gelegen. Begin deze weer was het buikgriep en nu is het een gewone griep. Constant aan het slapen geweest. Toch maar tegen beter weten in gegaan, met wat oppepper-spul van mijn broertje. Achteraf sinds weken weer een lekkere event training neer gezet. Wat is het lichaam toch weer onvoorspelbaar...

Laatst bewerkt:
Goed dat je een goed gevoel over de training hebt overgehouden. K*t dat je blijft rotzooien met je gezondheid, wordt tijd om weer fysiek 100% fit te zijn.

Balen dat ik vandaag niet heb kunnen trainen, maar dat wordt komende week weer rechtgezet.

See you @ the gym.

hele beste training man al helemaal als je ziek bent/geweest.

• #1.192
Dank je mannen!

@Maurice: je weet ben deze week vrij dus als je tussendoor nog naar de stal wilt...
Komende zondag train ik zelf niet, maar ben er wel om je op de kloten te geven

hey das toevalig ! ik heb ook 320 yoke gelopen.

Ik ga je beaten op yoke!

(ih ih ih :D)

Dank je mannen!

@Maurice: je weet ben deze week vrij dus als je tussendoor nog naar de stal wilt...
Komende zondag train ik zelf niet, maar ben er wel om je op de kloten te geven

Mooi dat je er Zondag gewoon bent dan, als je aardig bent doe ik nog eens haasje over met de band, speciaal voor jou.

• #1.195
Heb twee dagen alleenmaar in bed gelegen. Begin deze weer was het buikgriep en nu is het een gewone griep. Constant aan het slapen geweest. Toch maar tegen beter weten in gegaan, met wat oppepper-spul van mijn broertje. Achteraf sinds weken weer een lekkere event training neer gezet. Wat is het lichaam toch weer onvoorspelbaar...

Het lichaam is geen machine, en zelfs die hebben wel eens last van "storingen" of gaan na verloop van tijd defect. Fijn dat je wel aan de training zelf een goed gevoel hebt overgehouden. Dat belooft wat voor als je eens echt lekker in je vel zit! Beterschap :).

• #1.197
Het lichaam is geen machine, en zelfs die hebben wel eens last van "storingen" of gaan na verloop van tijd defect. Fijn dat je wel aan de training zelf een goed gevoel hebt overgehouden. Dat belooft wat voor als je eens echt lekker in je vel zit! Beterschap :).

Thanks mate! Inmiddels voel ik me een stuk beter. Alleen nog een beetje snot vast zitten. Vroeger dacht en ondervond ik dat wanneer ik verkouden was, dat flink zweten op de judomat wel eens de oplossing kon zijn (letterlijk en figuurlijk). De laatste jaren werkte het met krachttraining niet zo, maar averechts...

• #1.198
's ochtends:
-Cardio 30 minuten (matige intensiteit)
-Legextentions, legcurl en back extions 6*15 lekker doorbloeden

Press 8-3-2011
's avonds (samen met Teun)

MP
10*20/40/60/60/80

Log strictpress
5*80/80/90/100/110

Loglift
2*120/130/140
5*1*150

Incline bench
10*60/100/120
4*140
5*140
5*140 (laatste met een beetje hulp)

Comment: merk dat ik nog niet helemaal herstelt ben..

Man man wat een volume voor alleen OH presses.

You're the best aaahaaah nothing is gonna ever keep you down.

Lex doe je welles reverse peck deck en side raises, als serieuze oefening bedoel ik dan? Ik heb een 150 log filmpje van je en dan valt me op dat de ''kleine'' schouder spiertjes veel moet corrigeren bovenin waardoor je een beetje wankel bent. Ze gingen goed, daar niet van maar misschien als je deze ''weak'' point weg kunt halen sta je @ de limburger als een huis met 200 kg:shades:

Ik heb iig zelf ondervonden dan reverse peck deck voor mij voor veel versteviging heeft gezorgt en mijn schouder kracht en techniek kracht ligt toch 50kg uit elkaar, zo groot is dat verschil bij jouw (nog) niet. Dus als je het nog niet doet, probeer het eens uit!

Sorry voor de ''wijsheid'' van deze snotneus :kiss: wil alleen maar helpen, maar je kent me ondertussen ;)

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven